Hangt af van vorige WK's enzo. Nederland presteert alleen tijdens kwalificaties en vriendschappelijke potjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe dan, Nederland staat nog wel derde op de wereldranglijst
Dan verbaast het me alleen maar meer dat ze in pot 2 zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze kijken naar de laatste 2 WK optredens.
2006 was matig en in 2002 waren we er niet eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan verbaast het me alleen maar meer dat ze in pot 2 zitten![]()
WK's alleen he. EK telt niet mee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan verbaast het me alleen maar meer dat ze in pot 2 zitten![]()
Ja, ik bedoel ook dat ze niet eens in pot 3 of 4 zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WK's alleen he. EK telt niet mee.
Mijn fout.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook dat ze niet eens in pot 3 of 4 zitten
Dat ziet er ergens een beetje evil uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vond je m'n outfit? Ik bekijk net de pics!
[ afbeelding ]
Goed zat! Ik ben de helft alweer vergeten ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vond je m'n outfit? Ik bekijk net de pics!
[ afbeelding ]
Je vergelijkt me met Megan Foxquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ziet er ergens een beetje evil uit
Net alsof je die chick bent van Jennifer's Body
Op die foto wel, maar dan vooral op de manier waarop je op de foto staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je vergelijkt me met Megan Fox? Nu kan ik gelukkig sterven
!
Weetje wel wie haar speelt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ziet er ergens een beetje evil uit
Net alsof je die chick bent van Jennifer's Body
Wekker zetten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankertjes, ik kan echt niet meer
Wat zal ik doen, nu afmaken en waarschijnlijk een niet zo'n goede analyse maken of morgen wat vroeger opstaan en hem dan gewoon afmaken, met de kans dat ik me verslaap?
Jammer van je duimen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je vergelijkt me met Megan Fox? Nu kan ik gelukkig sterven
!
Snellerrrquote:
Zeker waarquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Weetje wel wie haar speelt.Megan is te lekker man.
De beste helft:quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Goed zat! Ik ben de helft alweer vergeten ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |