Ferrari?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze lelijke naam had.![]()
Daarom heet ze nu Ferrari.
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden gelijk terug.
Fuck man, waarom woon je in Heerenveen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hahaha. Ik snap het precies.![]()
Ik vond een meisje niks omdat ze een moedervlek had op haar rug. Dat ding was maar halve cm groot.
Vaak wel, zeker als ze nog klein zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ze maar met elkaar overweg willen.
Gaat meestal wel goed, en deze is dan ooknog redelijk jong he, dat scheeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ze maar met elkaar overweg willen.
Ik stap op iedereen af, dus mannen denken heel snel dat ze kans maken bij mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben er ook 2.
[..]
Nee
Maar ik kan meestal niet zomaar op een meisje afstappen
Omdat de meisjes het niet aankunnen als wij in een straal van 100 km bij elkaar in de buurt wonen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, waarom woon je in Heerenveen.
Mijn zusje dr kat heet Sophie en de lelijke vervelende ex van een vriend van me.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je kan niet weer omschakelen. Volgende wordt Sophie.
Aan de ene kant overlappen we dan, aan de andere kant kunnen we dan wingmannen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat de meisjes het niet aankunnen als wij in een straal van 100 km bij elkaar in de buurt wonen.
Ik ook niet maar die jongen smelt weg bij die naam.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje dr kat heet Sophie en de lelijke vervelende ex van een vriend van me.
Ik vind Sophie dan ook geen leuke naam
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje dr kat heet Sophie en de lelijke vervelende ex van een vriend van me.
De meeste sophie's die ik ken zijn juist heel aardigquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zie van deze boi weet ik dat hij me voelt.quote:
Wat toevalligquote:
Die naam vind ik dan nou weer juist zum kotsenquote:
Goed, goed, goed, slecht.quote:
Kijk, nog beter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sara, Sophie, Anna, Ilse , Maria.
Sofie schaar ik onder Sophiequote:
Maria doet me gelijk denken aan die ene.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sara, Sophie, Anna, Ilse , Maria.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |