Klopt, maar het is op vier hoog, zonder liftquote:Op zondag 15 november 2009 23:41 schreef Oblivion het volgende:
Zoveel spullen kan je gewoon nog niet verzameld hebben...![]()
Gefeliciteerd! Je eerste echte huisje...
Herkenbaarquote:Op maandag 16 november 2009 01:24 schreef Oblivion het volgende:
Ook leuk!
Als je er niks aan doet, wordt het een rommeltje en dat is zonde van het bed.
Ja. Dit zijn huizen gemaakt van zeecontainers, speciaal voor studenten, om het woningtekort tegen te gaan. Ze staan dus in Amsterdam, maar o.a. ook in Leiden.quote:
Die staan in Noord, en die hebben een andere afmeting. PF komt in deze:quote:Op maandag 16 november 2009 07:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja. Dit zijn huizen gemaakt van zeecontainers, speciaal voor studenten, om het woningtekort tegen te gaan. Ze staan dus in Amsterdam, maar o.a. ook in Leiden.
Foto:
[ afbeelding ]
De "slaapkamer" wil ik de kleur roze die ik nu hebquote:Op maandag 16 november 2009 07:24 schreef Chicolate het volgende:
Leuk PFje!Welke kleur ga je het verven?
Ik heb vijf mooie rieten manden gekregen van mijn moeder, past precies!quote:Op maandag 16 november 2009 01:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb deze onder m'n bed, past precies!!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70159421
Geen rozequote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef P.F het volgende:
Ik wil ook graag zo een kastje, maar dan wit:
[ afbeelding ]
En een make-up hoek
Zo iets? Of misschien toch anders
[ afbeelding ]
Maar ik weet niet of dat past/waar ik dat moet zetten!
Ik heb er nog 1 liggen, hoe groot is je bed?quote:Op maandag 16 november 2009 10:15 schreef P.F het volgende:
Het ziet er ook best wel leuk uit, maar als het rommelig oogt wil ik ook wel dat schort,
heb ik namelijk altijd al gewild!!
1.40 * 2.00quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 liggen, hoe groot is je bed?
Hm.... Volgens mij viel het mee! En anders ga ik zonnen op mijn balkonquote:Op maandag 16 november 2009 12:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
Gefeliciteerd!
Zijn die dingen niet onwijs warm in de zomer? Soms gebruiken ze ze ook weleens om paarden in te stallen, en die dingen worden dan zó warm in de zomer of als het zonnetje schijnt!
Nee, mandjes zouden niet rommelig moeten ogen...quote:Op maandag 16 november 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
[..]
1.40 * 2.00
Maar ik moet eerst even kijken, want als het heel leuk staat zonder is het natuurlijk heel zonde om die mandjes te bedekken (of ogen mandjes ook rommelig?)
Zij noemen het rokjes geloof ikquote:Op maandag 16 november 2009 12:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, mandjes zouden niet rommelig moeten ogen...
Ik heb volgens mij 160 bij 200, maar dat zou niet uit moeten maken.![]()
Ik ben schorten (is niet eens de officiële benaming..) freak.
![]()
Dus bij mij zou die er toch onder komen, met of zonder manden.
Bedrok, hmm, zou wel eens kunnen kloppen.quote:
Bedankt voor de tip! Toen ik er net weer even was dacht ik: hmmmm op de plattegrond lijkt het groterquote:Op maandag 16 november 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP.Leuk dat je 2 aparte kamers hebt, en lekker alles voor jezelf!
Wel een tip: het lijkt nu alsof je veel meer kwijt kunt dan in je oude kamer, maar ik weet uit ervaring dat 30 vierkante meter zo vol is. Nieuwe meubels uitzoeken is leuk maar pas dus op dat je er niet teveel in gaat proppen, want dan voelt het al snel vol en rommelig aan. Mandjes helpen daar wel goed bij, zoveel mogelijk kleine prulletjes uit het zicht houden!
Woon jij er ookquote:Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah goed bezig, kom eens op de koffie.
Dat had ik precies hetzelfde met mijn kamer!quote:Op maandag 16 november 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Toen ik er net weer even was dacht ik: hmmmm op de plattegrond lijkt het groterHet is namelijk niet heel erg lang, maar vooral heel erg smal!!
Nee als je hier in K&W kijkt zul je zien dat we een huis hebben gekochtquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef R2R het volgende:
Je vroeg je af waarom die wc borstel daar nog ligt?
Nou... zo te zien heeft de vorige bewoner die gebruikt om de badkamer "schoon" te maken....
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef R2R het volgende:
Je vroeg je af waarom die wc borstel daar nog ligt?
Nou... zo te zien heeft de vorige bewoner die gebruikt om de badkamer "schoon" te maken....
Jaaa! Al sinds donderdag!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:36 schreef Chicolate het volgende:
Oh je hebt de sleutel al. Ziet er goed uit (op de badkamer na idd
).
Mijn moeder komt morgen en ze wou ook wel helpen schoonmakenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Badkamer is inderdaad wel vies, maar met wat schoonmaken is het weer fris.
Hier is wel iets leuks van te maken!
Ik loop achterquote:
Ja ik moet weer een camera lenenquote:
Huren op basis van een campuscontract. Als je opleiding is afgelopen/je stopt moet je er uit binnen 6 maanden. De woningen van P.F worden eind 2010 leeggehaald maar er gaan geruchten dat ze nog jaren langer blijven staan.quote:Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef LangeJan het volgende:
Koop je zo een ding? Of is dit puur huur?
PF zoek je nog zo'n kastje?quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef P.F het volgende:
Ik wil ook graag zo een kastje, maar dan wit:
[ afbeelding ]
Ja! (Weet alleen nog niet of ik hem kwijt kanquote:Op zondag 6 december 2009 13:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
PF zoek je nog zo'n kastje?
Ik heb er nog 1 staan, is nog wel bruin, dus nog even schilderen.
Ik woon in de buurt van Eindhoven, voor 50 mag je em komen halen..quote:Op zondag 6 december 2009 15:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja! (Weet alleen nog niet of ik hem kwijt kan)
Waar woon je en wat wil je er voor?
Ja roze!! Of die kleur uit mijn gang? Weet je die nog? Anders moet je binnenkort maar weer langskomen!quote:
Hahaha, gelukkig, maar die tandpasta is ook zoo geniaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
PF, wat ben je toch een heerlijke troela met je detailfoto's van de tandpasta en de kookwekker!![]()
Ik hou d'r van!
Ziet er prima uit!
Ja klopt, 140quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:55 schreef Merel1808 het volgende:
Ziet er goed uit!
Hoe breed is jouw bed? 1.40?
Welke kleur was je gang ook al weer? Ik moet maar even komen kijken jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja roze!! Of die kleur uit mijn gang? Weet je die nog? Anders moet je binnenkort maar weer langskomen!
Ik heb een kookplaatje (1 pit) in de kast staan en ben nog op zoek naar een magnetronquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef Mejuffrouw het volgende:
leuk hoor al die frutsels, maar je enige kookgerei is een tosti apparaat? of mis ik wat gasstel, magnetron ofzo....
En een wasmachine?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef Mejuffrouw het volgende:
leuk hoor al die frutsels, maar je enige kookgerei is een tosti apparaat? of mis ik wat gasstel, magnetron ofzo....
Ik zou wel een 2-pits kopen, kun je veel meer maken. Helaas voor jou heb ik mijn oude kookplaatje bij mijn verhuizing weggegooid, anders had je die wel kunnen overnemen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een kookplaatje (1 pit) in de kast staan en ben nog op zoek naar een magnetron
Opgeborgen in de kastquote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Skaai het volgende:
Wat een leuk huisje, zijn dit die woningen bij de Spaklerweg? Want daar reed ik afgelopen week nog voorbij
.
Waar zijn je frietpan en gourmetstel?.
.
En Mo, er zit een balkon achterin. Zij wel en ik niet
.
Er staat en kastje voor, maar met dit weer hoef ik toch niet per se op mijn balkon te zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:35 schreef Modus het volgende:
Je hoeft iig geen bril op als je tv kijkt.. Je achterdeur is dus geblokkeerd of niet? Zit daar een soort balkonnetje achter?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:22 schreef Yoewie het volgende:
[..]
En een wasmachine?
Of wordt deze gedeeld met een groep in een openbare ruimte?
En is er ook nog een gedeelde uitgebreide keuken? (4 pits gasstel, oven, grote koelkast en vriezer...)
Oh enneh, met een 1 pits kun je alleen eenpansgerechten maken![]()
Je hebt op z'n minst toch wel een 2 pits nodig...
Verder ziet het er erg leuk uit![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Wasserette is beneden, maar ik breng m'n was nu weer naar m'n ouders. Ik zou ook niet weten waar ik een wasmachine kwijt zou kunnen!
Nee er zijn geen gedeelde ruimtes, grote koelkast/vriezer krijg ik als het goed is van mijn ouders die kopen een nieuwe, gasstel kan sowieso niet want er is geen gas, en als ik weer geld heb koop ik een combi magnetron![]()
Dank je!
Ik heb net een 2 pits gekregen [echt half uur geleden] die gevonden was buiten op straat. Dus nu heb ik er 3quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Geen gas???Vervelend...
Dan maar een elektrische kookplaatZou dan echt wel een 4pits aanraden
Zeker als je bijvoorbeeld vlees, aardappelen, groenten en bijvoorbeeld nog een sausje wilt klaarmaken... Dan kun je met een 2pits moeilijk uit de voeten...
Tweedehands zijn ook vast goede te vinden
Ik kan digitenne nemen! Maar dat is wel 8 euro per maand, en dan moet ik wel kijken..quote:Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Wat een rare woningen eigenlijk dan he?
Geen gas aansluitingen, geen kabel voor de tv?
En ik neem aan dat je ook geen wasmachine aansluiting hebt?
Heel typisch eigenlijk.
Ook geen gezamelijke fietsenstalling of een berging beneden of zo?
Zo raar is dat toch niet? De laatste studentenflats waar ik gewoond heb hadden allemaal geen gasaansluiting, en dat zijn redelijk nieuwe gebouwen. Gas is gewoon een beetje ouderwets ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Geen gas???Vervelend...
Dan maar een elektrische kookplaatZou dan echt wel een 4pits aanraden
Zeker als je bijvoorbeeld vlees, aardappelen, groenten en bijvoorbeeld nog een sausje wilt klaarmaken... Dan kun je met een 2pits moeilijk uit de voeten...
Tweedehands zijn ook vast goede te vinden
Gas is inderdaad een beetje ouderwets geworden..?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat redelijk vreemd voor studentenwoningen. Zelfs in mijn tijd ( en dat is laaaaaaang geleden) zaten al die zaken standaard in alle studentenwoningen.
Als je een grote kast kwijt kunt zou ik het zeker doen. ben je meteen van al je kleren en andere spullen verlost die her en der zouden kunnen gaan slingeren.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:47 schreef P.F het volgende:
Ik twijfel over deze kast.. Hij is groot.. En niet wit maar wit-grijs.. Maar groot is ook fijn!
[ afbeelding ]
Breedte: 130 cm
Diepte: 54 cm
Hoogte: 190 cm
Maar ik moet dus ook nog een koelkast kwijt..
Zo iets, en die moet ik dan ook nog verven.. Want hij is geroest
[ afbeelding ]
Het valt mee! Koelkast is gratis: krijg de oude van mijn ouders! Of ik kan het tafelmodel nemen want ze hebben er twee over.. Lastig, die keuzesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Als je een grote kast kwijt kunt zou ik het zeker doen. ben je meteen van al je kleren en andere spullen verlost die her en der zouden kunnen gaan slingeren.
En een koelkast die veel roest heeft zou ik niet overnemen. Een beetje roest kan best, maar veel????
Er zijn genoeg koelkasten (met vriesladen) op 2dehands sites te vinden zonder roest.
Succes!
Heb hem binnen! IRL is hij doorzichtig..quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef P.F het volgende:
En dit douchegordijn heb ik besteld, maar H&M werkt niet mee!
[ afbeelding ]
Ookal is ie gratis.... véél roest..... niet doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Het valt mee! Koelkast is gratis: krijg de oude van mijn ouders! Of ik kan het tafelmodel nemen want ze hebben er twee over.. Lastig, die keuzes!
Nou ja.. Het valt mee, ik maak zo wel even een foto..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:58 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Ookal is ie gratis.... véél roest..... niet doen.
Beetje roest.... geen probleem.
Betreft tafelmodel...dan heb je weer het probleem dat je geen vrieslades hebt. En 2 a 3 vrieslades is wel zo makkelijk
Enneh, je douchegordijn....vind je het geen ramp dat ie doorzichtig is?
Niet iedereen heeft er geld voor. Studenten moeten wat.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef Markster het volgende:
jezus die ga je toch niet serieus gebruiken?? Wat een armoe
dat begrijp ik, maar op marktplaats kan je nog wel wat beter krijgen voor een paar tientjes, dit vind ik echt heel ergquote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er geld voor. Studenten moeten wat.
Niet iedereen heeft zomaar een paar tientjes. Je moet je voedsel toch tijdelijk koel houden?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef Markster het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar op marktplaats kan je nog wel wat beter krijgen voor een paar tientjes, dit vind ik echt heel erg
kijk eens naar buitenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zomaar een paar tientjes. Je moet je voedsel toch tijdelijk koel houden?
Ze staan gewoon even in de tuinquote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef Markster het volgende:
Als ik jou was, zou ik die miele nemenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef Yoewie het volgende:
Ik zou het niet doen.... Is aardig veel roest.
Geef dan een paar tientjes uit voor een 2de handste. Er moet wel je voedsel in moet je bedenken!
Kijk:
Miele 30,-
http://link.marktplaats.nl/313353164
40,-
http://link.marktplaats.nl/309482129
bosch 50,-
http://link.marktplaats.nl/313378283
Lul niet zo slap man!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef Markster het volgende:
Hij is van Lack, is een heel oud model, hij hoort zo.... Ik heb hem gevonden dus ik weet helaas niet hoe het model heet en op marktplaats staat hij ook niet..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef Cerbie het volgende:
Is dat een doorgezaagde Lack tafel?
*noteert*
model bestaat niet meer. ik heb m ook bij mn ouders... mn moeder wilde er ook eentje nog extra maar die waren er niet meer...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij is van Lack, is een heel oud model, hij hoort zo.... Ik heb hem gevonden dus ik weet helaas niet hoe het model heet en op marktplaats staat hij ook niet..
Hij heeft in middels een veel betere plek gevonden!
Nu nog een magnetron en een douchegordijn stang en het is af!!
mooie kastquote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef P.F het volgende:
Ik heb de kast!!!!!! In het echt is hij echt van mooi "hout"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |