Klopt, maar het is op vier hoog, zonder liftquote:Op zondag 15 november 2009 23:41 schreef Oblivion het volgende:
Zoveel spullen kan je gewoon nog niet verzameld hebben...![]()
Gefeliciteerd! Je eerste echte huisje...
Herkenbaarquote:Op maandag 16 november 2009 01:24 schreef Oblivion het volgende:
Ook leuk!
Als je er niks aan doet, wordt het een rommeltje en dat is zonde van het bed.
Ja. Dit zijn huizen gemaakt van zeecontainers, speciaal voor studenten, om het woningtekort tegen te gaan. Ze staan dus in Amsterdam, maar o.a. ook in Leiden.quote:
Die staan in Noord, en die hebben een andere afmeting. PF komt in deze:quote:Op maandag 16 november 2009 07:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja. Dit zijn huizen gemaakt van zeecontainers, speciaal voor studenten, om het woningtekort tegen te gaan. Ze staan dus in Amsterdam, maar o.a. ook in Leiden.
Foto:
[ afbeelding ]
De "slaapkamer" wil ik de kleur roze die ik nu hebquote:Op maandag 16 november 2009 07:24 schreef Chicolate het volgende:
Leuk PFje!Welke kleur ga je het verven?
Ik heb vijf mooie rieten manden gekregen van mijn moeder, past precies!quote:Op maandag 16 november 2009 01:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb deze onder m'n bed, past precies!!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70159421
Geen rozequote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef P.F het volgende:
Ik wil ook graag zo een kastje, maar dan wit:
[ afbeelding ]
En een make-up hoek
Zo iets? Of misschien toch anders
[ afbeelding ]
Maar ik weet niet of dat past/waar ik dat moet zetten!
Ik heb er nog 1 liggen, hoe groot is je bed?quote:Op maandag 16 november 2009 10:15 schreef P.F het volgende:
Het ziet er ook best wel leuk uit, maar als het rommelig oogt wil ik ook wel dat schort,
heb ik namelijk altijd al gewild!!
1.40 * 2.00quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 liggen, hoe groot is je bed?
Hm.... Volgens mij viel het mee! En anders ga ik zonnen op mijn balkonquote:Op maandag 16 november 2009 12:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
Gefeliciteerd!
Zijn die dingen niet onwijs warm in de zomer? Soms gebruiken ze ze ook weleens om paarden in te stallen, en die dingen worden dan zó warm in de zomer of als het zonnetje schijnt!
Nee, mandjes zouden niet rommelig moeten ogen...quote:Op maandag 16 november 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
[..]
1.40 * 2.00
Maar ik moet eerst even kijken, want als het heel leuk staat zonder is het natuurlijk heel zonde om die mandjes te bedekken (of ogen mandjes ook rommelig?)
Zij noemen het rokjes geloof ikquote:Op maandag 16 november 2009 12:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, mandjes zouden niet rommelig moeten ogen...
Ik heb volgens mij 160 bij 200, maar dat zou niet uit moeten maken.![]()
Ik ben schorten (is niet eens de officiële benaming..) freak.
![]()
Dus bij mij zou die er toch onder komen, met of zonder manden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |