abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76529367
En dit douchegordijn heb ik besteld, maar H&M werkt niet mee !

pi_76529536
leuk hoor al die frutsels, maar je enige kookgerei is een tosti apparaat? of mis ik wat gasstel, magnetron ofzo....
pi_76529570
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef Mejuffrouw het volgende:
leuk hoor al die frutsels, maar je enige kookgerei is een tosti apparaat? of mis ik wat gasstel, magnetron ofzo....
Ik heb een kookplaatje (1 pit) in de kast staan en ben nog op zoek naar een magnetron
pi_76533872
Je hoeft iig geen bril op als je tv kijkt. . Je achterdeur is dus geblokkeerd of niet? Zit daar een soort balkonnetje achter?
pi_76616735
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef Mejuffrouw het volgende:
En een wasmachine?
Of wordt deze gedeeld met een groep in een openbare ruimte?
En is er ook nog een gedeelde uitgebreide keuken? (4 pits gasstel, oven, grote koelkast en vriezer...)

Oh enneh, met een 1 pits kun je alleen eenpansgerechten maken
Je hebt op z'n minst toch wel een 2 pits nodig...

Verder ziet het er erg leuk uit

[ Bericht 14% gewijzigd door Yoewie op 10-01-2010 12:43:52 ]
pi_76617758

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2010 00:18:30 (laat ook maar) ]
pi_76623780
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb een kookplaatje (1 pit) in de kast staan en ben nog op zoek naar een magnetron
Ik zou wel een 2-pits kopen, kun je veel meer maken. Helaas voor jou heb ik mijn oude kookplaatje bij mijn verhuizing weggegooid, anders had je die wel kunnen overnemen.

Ziet er leuk uit PF, al zou ik persoonlijk wel zorgen dat de balkondeur makkelijk openkan, of is dat nu ook al het geval? Dan heb ik niets gezegd
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76645461
Ziet er super uit PF!!
Geweldige stijl heb je. Heel veel woonplezier in je eigen stekje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76645823
Leuke foto's PF! Het ziet er gezellig uit.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76645944
Leuk PF!

Dit topic is een stuk interessanter geworden sinds ik weet dat er 440 extra woningen van deze afmetingen in Amsterdam komen!
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 20:22:17 #136
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76649403
Wat een leuk huisje , zijn dit die woningen bij de Spaklerweg? Want daar reed ik afgelopen week nog voorbij .
Waar zijn je frietpan en gourmetstel? . .

En Mo, er zit een balkon achterin . Zij wel en ik niet .

[ Bericht 14% gewijzigd door Skaai op 10-01-2010 20:27:26 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_76651017
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Skaai het volgende:
Wat een leuk huisje , zijn dit die woningen bij de Spaklerweg? Want daar reed ik afgelopen week nog voorbij .
Waar zijn je frietpan en gourmetstel? . .

En Mo, er zit een balkon achterin . Zij wel en ik niet .
Opgeborgen in de kast De frituurpan is inmiddels goed ingewijd, het gourmetstel nog niet!

Ja klopt! Ze zijn inderdaad daar!!
pi_76651068
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:35 schreef Modus het volgende:
Je hoeft iig geen bril op als je tv kijkt. . Je achterdeur is dus geblokkeerd of niet? Zit daar een soort balkonnetje achter?
Er staat en kastje voor, maar met dit weer hoef ik toch niet per se op mijn balkon te zitten !
pi_76651252
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:22 schreef Yoewie het volgende:

[..]

En een wasmachine?
Of wordt deze gedeeld met een groep in een openbare ruimte?
En is er ook nog een gedeelde uitgebreide keuken? (4 pits gasstel, oven, grote koelkast en vriezer...)

Oh enneh, met een 1 pits kun je alleen eenpansgerechten maken
Je hebt op z'n minst toch wel een 2 pits nodig...

Verder ziet het er erg leuk uit

Wasserette is beneden, maar ik breng m'n was nu weer naar m'n ouders. Ik zou ook niet weten waar ik een wasmachine kwijt zou kunnen!

Nee er zijn geen gedeelde ruimtes, grote koelkast/vriezer krijg ik als het goed is van mijn ouders die kopen een nieuwe, gasstel kan sowieso niet want er is geen gas, en als ik weer geld heb koop ik een combi magnetron

Dank je!
pi_76658131
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Wasserette is beneden, maar ik breng m'n was nu weer naar m'n ouders. Ik zou ook niet weten waar ik een wasmachine kwijt zou kunnen!

Nee er zijn geen gedeelde ruimtes, grote koelkast/vriezer krijg ik als het goed is van mijn ouders die kopen een nieuwe, gasstel kan sowieso niet want er is geen gas, en als ik weer geld heb koop ik een combi magnetron

Dank je!

Geen gas??? Vervelend...
Dan maar een elektrische kookplaat Zou dan echt wel een 4pits aanraden
Zeker als je bijvoorbeeld vlees, aardappelen, groenten en bijvoorbeeld nog een sausje wilt klaarmaken... Dan kun je met een 2pits moeilijk uit de voeten...
Tweedehands zijn ook vast goede te vinden
pi_76659850
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Yoewie het volgende:

[..]

Geen gas??? Vervelend...
Zeker als je bijvoorbeeld vlees, aardappelen, groenten en bijvoorbeeld nog een sausje wilt klaarmaken... Dan kun je met een 2pits moeilijk uit de voeten...
Ik heb net een 2 pits gekregen [echt half uur geleden] die gevonden was buiten op straat. Dus nu heb ik er 3 !
  maandag 11 januari 2010 @ 10:46:01 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76670035
Wat een rare woningen eigenlijk dan he?
Geen gas aansluitingen, geen kabel voor de tv?
En ik neem aan dat je ook geen wasmachine aansluiting hebt?
Heel typisch eigenlijk.
Ook geen gezamelijke fietsenstalling of een berging beneden of zo?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76670735
Damn, ik heb vannacht gedroomd over zo'n huis. Aan de ene kant leek het me super leuk, want je hebt toch voor niet al te veel geld je eigen plekje. Maar ik zie het eigenlijk écht niet zitten om zo weinig ruimte te hebben en al die dingen te missen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76670829
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Wat een rare woningen eigenlijk dan he?
Geen gas aansluitingen, geen kabel voor de tv?
En ik neem aan dat je ook geen wasmachine aansluiting hebt?
Heel typisch eigenlijk.
Ook geen gezamelijke fietsenstalling of een berging beneden of zo?
Ik kan digitenne nemen! Maar dat is wel 8 euro per maand, en dan moet ik wel kijken..
Nee ook geen wasmachine aansluiting..
Beneden is een "binnenplaats" met grote fietsenstalling.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:14:24 #145
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76671003
Ik vind dat redelijk vreemd voor studentenwoningen. Zelfs in mijn tijd ( en dat is laaaaaaang geleden ) zaten al die zaken standaard in alle studentenwoningen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76671160
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Yoewie het volgende:

[..]

Geen gas??? Vervelend...
Zo raar is dat toch niet? De laatste studentenflats waar ik gewoond heb hadden allemaal geen gasaansluiting, en dat zijn redelijk nieuwe gebouwen. Gas is gewoon een beetje ouderwets ofzo.

Fijn dat je nu 3 pitjes hebt PF, daar kom je wel een heel eind mee.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76671825
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat redelijk vreemd voor studentenwoningen. Zelfs in mijn tijd ( en dat is laaaaaaang geleden ) zaten al die zaken standaard in alle studentenwoningen.
Gas is inderdaad een beetje ouderwets geworden..?
En het is een tijdelijk complex he, het staat er geen tientallen jaren..
pi_76701417
Ik twijfel over deze kast.. Hij is groot.. En niet wit maar wit-grijs.. Maar groot is ook fijn !

Breedte: 130 cm
Diepte: 54 cm
Hoogte: 190 cm

Maar ik moet dus ook nog een koelkast kwijt..
Zo iets, en die moet ik dan ook nog verven.. Want hij is geroest

pi_76848531
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:47 schreef P.F het volgende:
Ik twijfel over deze kast.. Hij is groot.. En niet wit maar wit-grijs.. Maar groot is ook fijn !

[ afbeelding ]

Breedte: 130 cm
Diepte: 54 cm
Hoogte: 190 cm

Maar ik moet dus ook nog een koelkast kwijt..
Zo iets, en die moet ik dan ook nog verven.. Want hij is geroest

[ afbeelding ]
Als je een grote kast kwijt kunt zou ik het zeker doen. ben je meteen van al je kleren en andere spullen verlost die her en der zouden kunnen gaan slingeren.

En een koelkast die veel roest heeft zou ik niet overnemen. Een beetje roest kan best, maar veel????
Er zijn genoeg koelkasten (met vriesladen) op 2dehands sites te vinden zonder roest.

Succes!
pi_76962193
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef Yoewie het volgende:

[..]

Als je een grote kast kwijt kunt zou ik het zeker doen. ben je meteen van al je kleren en andere spullen verlost die her en der zouden kunnen gaan slingeren.

En een koelkast die veel roest heeft zou ik niet overnemen. Een beetje roest kan best, maar veel????
Er zijn genoeg koelkasten (met vriesladen) op 2dehands sites te vinden zonder roest.

Succes!
Het valt mee! Koelkast is gratis: krijg de oude van mijn ouders! Of ik kan het tafelmodel nemen want ze hebben er twee over.. Lastig, die keuzes !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')