abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74699168
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:
Dionysiou zijn informatiepost

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74699179
fipo
en tevens tvp
pi_74699187
tvp
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:31:13 #4
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74699200
Are you shitting me?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74699237
Hoelang duurt het gemiddeld voordat de status op shipped gaat bij fp? Heb vorige week wat besteld voor het eerst
pi_74699258
tvp
pi_74699259
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:31 schreef Dionysiou het volgende:
Are you shitting me?
dat is Mirjam haar tekst!
pi_74699269
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:32 schreef makemoneypoker het volgende:
tvp
Welkom in de reeks
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:33:27 #9
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74699271
Kadootje omdat ik een bestelling had gedaan tijdens de feestdagen begin oktober:
pi_74699295
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:33 schreef mstr het volgende:
Kadootje omdat ik een bestelling had gedaan tijdens de feestdagen begin oktober:
[ afbeelding ]
whut een chinese kalender?
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:34:44 #11
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74699312
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef Semmm het volgende:

[..]

whut een chinese kalender?
Ja.
pi_74699342
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja.
Bestel even een taalcursus chinees op taobao, dan kan je ;m nog gebruiken ook!
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:38:09 #13
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74699416
t is altijd nummer 301 he..

shit ass tvp
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:38:57 #14
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74699431
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:35 schreef Semmm het volgende:

[..]

Bestel even een taalcursus chinees op taobao, dan kan je ;m nog gebruiken ook!
Hij is ook in het Engels.
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:39:19 #15
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74699441
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:38 schreef mickeyD het volgende:
t is altijd nummer 301 he..
Ligt aan je instellingen of je de eerste post ook mee telt.
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:40:04 #16
131319 mickeyD
pi_74699466
ahh vandaar..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74699560
Maar we hebben dus nog steeds geen fatsoenlijke OP, dus ik ga er een maken.

Ik denk dat we de OP gewoon heel kort moeten maken en dan een linkje naar een pagina waar alles OVERZICHTELIJK uitgelegd staat over Taobao, TradeTang, de Webshops, Douane etc.

en @ Dion je douane tabbeletjes komen er in ja
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:49:27 #18
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74699724
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Semmm het volgende:
Maar we hebben dus nog steeds geen fatsoenlijke OP, dus ik ga er een maken.

Ik denk dat we de OP gewoon heel kort moeten maken en dan een linkje naar een pagina waar alles OVERZICHTELIJK uitgelegd staat over Taobao, TradeTang, de Webshops, Douane etc.

en @ Dion je douane tabbeletjes komen er in ja
Nice.
Als je hulp nodig hebt in de zin van headers, roep je maar.
pi_74699727
Ik ga even Chinees bestellen
pi_74699779
Denk aan de levertijd, denk dat het koud is wanneer het aankomt
pi_74699877
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Denk aan de levertijd, denk dat het koud is wanneer het aankomt
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:07:20 #22
131319 mickeyD
pi_74700182
stamppot andijvie uit de ping..
ook nog es te eten ook (tegen beter weten in)
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:11:05 #23
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74700276
1 dagje niet op fok! geweest direct 1,5 topic verder. En mij TT chat werkt nog steeds niet
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:13:17 #24
131319 mickeyD
pi_74700334
niet?
je hebt wel een account toch? (domme overbodige vraag waarschijnlijk)
upgrade java eens?
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:18:12 #25
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74700462
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:13 schreef mickeyD het volgende:
niet?
upgrade java eens?
Ja ik heb een account aangemaakt ik probeer nou java te updaten. Maar hij blijft gewoon de hele tijd laden.
pi_74700539
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef mstr het volgende:

[..]

Nice.
Als je hulp nodig hebt in de zin van headers, roep je maar.
Die header die nu bovenaan staat in de OP wil ik wel gebruiken maar hij is een beetje over datum

V-samsun moet er bij en logo's geupdate.
pi_74700541
Net eff 5 setjes Kanen md-52 voor 34 pleuro aan kennissen verkocht
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:22:39 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74700565
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

Die header die nu bovenaan staat in de OP wil ik wel gebruiken maar hij is een beetje over datum

V-samsun moet er bij en logo's geupdate.
PM me maar wat je wilt dat ik doe.
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:25:16 #29
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74700638
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:21 schreef jopiede het volgende:
Net eff 5 setjes Kanen md-52 voor 34 pleuro aan kennissen verkocht
Wat is jouw definitie van kennis?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:25:41 #30
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74700648
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:13 schreef mickeyD het volgende:
niet?
upgrade java eens?
Java geupdate maar het werkt nog steeds niet.
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:25:42 #31
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74700649
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:25 schreef Twizu het volgende:

[..]

Iemand die je kent.
pi_74700728
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef mstr het volgende:

[..]

PM me maar wat je wilt dat ik doe.
Done
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:29:23 #33
131319 mickeyD
pi_74700733
das mooi klote, snap t niet, t werkt hier als een trein.
wel ff opletten als t werkt, en je besteld wat, dat je op de engelse paypal terecht komt en alleen met Echeck kunt betalen, en niet automatisch af laten schrijven (kost je 5 dagen extra)
misschien werkt de betaallink invoeren op de NL site wel..
niet geprobeert. (my mistake)
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:31:26 #34
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74700799
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:25 schreef mstr het volgende:

[..]

Iemand die je kent.
Hehe, Hartelijk dank!
6 eien
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:34:18 #35
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74700862
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef Twizu het volgende:

[..]

Hehe, Hartelijk dank!
Daar mag je dus aan verdienen.
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:35:51 #36
131319 mickeyD
pi_74700905
na java update -> pc resetten
pi_74701147
Kan me herinerren dat het in de DX-reeks streng verboden was om over handel te praten, zou goed zijn als ze dat weer invoeren scheelt gemiddeld weer 2 paginas per reeks.

De reeksen gaan echt te snel, ben je er 1 dag niet heb je zomaar 10 paginas gemist dat gaat me iets te ver.
GGGG
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:48:10 #38
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74701288
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef einszweiachtung het volgende:
Kan me herinerren dat het in de DX-reeks streng verboden was om over handel te praten, zou goed zijn als ze dat weer invoeren scheelt gemiddeld weer 2 paginas per reeks.

De reeksen gaan echt te snel, ben je er 1 dag niet heb je zomaar 10 paginas gemist dat gaat me iets te ver.
'Missen' is natuurlijk wel relatief hè, want inhoudelijk gaat het vaak nergens over.
6 eien
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:50:10 #39
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74701359
Twizu hoe zet ik Windows Media Player in mijn taakbalk als player. Dus niet starticoon.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:52:32 #40
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74701441
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef Dionysiou het volgende:
Twizu hoe zet ik Windows Media Player in mijn taakbalk als player. Dus niet starticoon.
Bij mij gaf ie dat vanzelf aan. Ik ben even aan het kijken welke instelling het precies is.

één moment.
6 eien
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:54:29 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74701521
Jack geeft gratis mutsen weg bij een bestelling, of 2 kerstmannen helaas erg lelijke mutsen
Gisteren kreeg ik met geen mogelijkheid dat scherm weg en scrollen werkt niet, bestelling maar gestaakt. Moet je dat hele scherm wegschuiven met een muis handeling om de OK knop te zien
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:55:00 #42
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74701535
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:52 schreef Twizu het volgende:

[..]

Bij mij gaf ie dat vanzelf aan. Ik ben even aan het kijken welke instelling het precies is.

één moment.
Thanx. Want ik heb hem nu als klein vierkant op mijn bureaublad en elke keer als ik een nummer aanklik komt ie op de voorgrond
En sowieso wil ik hem niet op mijn bureaublad zien voor of achtergrond!
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:56:49 #43
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74701587
Oké, ben eruit!
Rechtermuisknop op de taakbalk -> en dan Mediaspeler aanvinken.
6 eien
pi_74701599
rechtermuis en dan werkbalken. daar moet wmp tussen staan, en aangevinkt.

Ik denk dat de vliegtuigen vertraging hebben vanwege blaadjes op het spoor. duurt wel lekker lang zeg :p
tnt had dus mn pakketje echt kwijtgemaakt. maja nu nieuwe gekregen van shop (goede service )
pi_74701740
is MSTR jarig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:03:25 #46
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74701774
WMP staat er niet tussen bij mij
En nu?
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:04:16 #47
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74701807
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:03 schreef Dionysiou het volgende:
WMP staat er niet tussen bij mij
En nu?
WinXP/WinVIsta installeren.
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:04:49 #48
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74701826
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:04 schreef mstr het volgende:

[..]

WinXP/WinVIsta installeren.
Er staat net Windows 7 op
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:05:47 #49
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74701860
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Er staat net Windows 7 op
Dat was de grap juist.
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:08:52 #50
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74701944
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:05 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat was de grap juist.
Hij was toch wel een lachje waard hoor.

Bij deze: Haha
6 eien
pi_74702066
@ Dion

dit is jouw berekening uit de op:
quote:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Maar wat je totaal zou moeten betalen is toch 84,05 euro? want douanerechten betaal je toch ook achteraf?
pi_74702333
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:25 schreef Twizu het volgende:

[..]

Stomme vrienden van me broer, die soms hier een biertje komen drinken
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:21:47 #53
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74702355
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:21 schreef jopiede het volgende:

[..]

Stomme vrienden van me broer, die soms hier een biertje komen drinken
Oké dan mag het! Ze drinken immers jouw biervoorraad op.
6 eien
pi_74703421
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Semmm het volgende:
@ Dion

dit is jouw berekening uit de op:
[..]

Maar wat je totaal zou moeten betalen is toch 84,05 euro? want douanerechten betaal je toch ook achteraf?
Inderdaad de douanerechten moet je er ook nog bij rekenen
(tvp)
pi_74703742
Zag ik hier nou laatst zo'n nep snuggie langskomen? Iemand een linkje?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_74704225
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:04 schreef LostFormat het volgende:
Zag ik hier nou laatst zo'n nep snuggie langskomen? Iemand een linkje?
niet nep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
betalen en bestellen

SPOILER
pi_74704395
Wat is het verschil tussen deze ujj's
SPOILER
en deze?
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door hongtom op 14-11-2009 20:43:18 ]
pi_74704526
Toevallig iemand een laberwriter gevonden?
pi_74704827
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je een labelwriter bedoelt ..................

http://tinyurl.com/yl9uz4p

pi_74704838
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja, ik vorige week bij de kringloopwinkel

Stond in een doos met alles erbij. Een Brother Ptouch QL-500A inclusief volle rol erin en twee rollen los erbij.
Prijs: 7,50

Zelfs de aankoopbon zat er bij, hij was in september 2008 aangeschaft. Ding werkt perfect. Dus check soms de kringloopwinkel :-)
pi_74704959
Hoi,

ik heb op 24/10/09 een gsm en nog wat crap besteld bij Dealextreme.
Sindsdien krijg ik dit bij status te zien : Processing - Contact us for the latest updates.
Heb alle diverse keren gemaild maar ik krijg geen reactie.
Heb wel een andere bestelling lopen, nam. een laptop accu. Deze is al vrij snel verzonden via Shipped via Tracked Air Mail.

Wat moet ik hier nu verder mee als niemand reageert??
pi_74705005
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef Scream2000 het volgende:
Hoi,

Sindsdien krijg ik dit bij status te zien : Processing - Contact us for the latest updates.
Heb wel een andere bestelling lopen, nam. een laptop accu. Deze is al vrij snel verzonden via Shipped via Tracked Air Mail.

Wachten of cancelen.
pi_74705099
Aangezien ik al 3 weken wacht, heeft het dan nog nut om langer te wachten? Ik heb het namelijk wel al lang betaald via paypal. En waarom reageert niemand op mijn mails? Ik neem contact op zonder resultaat....
pi_74705591
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:56 schreef Scream2000 het volgende:
Aangezien ik al 3 weken wacht, heeft het dan nog nut om langer te wachten? Ik heb het namelijk wel al lang betaald via paypal. En waarom reageert niemand op mijn mails? Ik neem contact op zonder resultaat....

Nogmaals contact opnemen/ticket aanmaken. Nog 1 week de tijd geven en dan gewoon cancellen. Misschien handig even de opmerkingen van gebruikers (niet de reviews) te lezen. Misschien is het een algemeen probleem met de levering.
pi_74705592
Toen ik mijn rolax hier liet zien, en erbij vertelde dat ie mij niet paste, heeft iemand, net als ik, een schakeltje er extra tussen uit gehaald (met een tang en wat geweld) om hem wel te laten passen (mijn polsen zijn te klein ). Speciaal voor diegene: Dat werkt alleen bij het goedkope horloge. Heb het ook geprobeerd met die blauwe, maar daar heb ik een boormachine bij nodig gehad om het gat waar de schroef doorheen moet wat ruimer te maken.
pi_74706234
Kent iemand deze site:
http://www.tootoomart.com
Lijkt een soort combinatie tussen popbuying en sites ald tradetang...
pi_74706471
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef hongtom het volgende:
Kent iemand deze site:
http://www.tootoomart.com
Lijkt een soort combinatie tussen popbuying en sites ald tradetang...
Ziet eruit als een soort marktplaats
pi_74707808
Het is echt dood hier door die *** hong kong post. Ik wacht nog zeker op 8 pakketjes
pi_74708089
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:45 schreef hongtom het volgende:
Het is echt dood hier door die *** hong kong post. Ik wacht nog zeker op 8 pakketjes
Hier precies hetzelfde, als blijft haken ergens lijkt het wel.
pi_74709264
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde, als blijft haken ergens lijkt het wel.
tja, de feestdagen komen er aan heh, ik denk dat ze de hoeveelheid verzendingen gewoon even niet aankunnen. Ik merk ook dat je soms wel een week moet wachten voordat je pakketje door HK post wordt verstuurd. En wat mickyd zei over het slechte weer kan er natuurlijk ook mee te maken hebben.
pi_74709561
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:34 schreef Semmm het volgende:

[..]

tja, de feestdagen komen er aan heh, ik denk dat ze de hoeveelheid verzendingen gewoon even niet aankunnen. Ik merk ook dat je soms wel een week moet wachten voordat je pakketje door HK post wordt verstuurd. En wat mickyd zei over het slechte weer kan er natuurlijk ook mee te maken hebben.
Ik ben het wel met je eens. Weet je wat het ook is, als je iets koopt duurt wachten altijd lang.
pi_74709695
Hier merk ik ook wel iets, pakketjes doen er ipv 1 week nu 2,5 weken uit China over (wanneer verzonden).
Achja, ik wacht lekker rustig af en zie vanzelf alles wel binnenkomen.
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:52:48 #73
131319 mickeyD
pi_74709757
tootoomart.com is bijna alles in bulk.. dus dat schiet niet op.
  zondag 15 november 2009 @ 00:18:30 #74
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74710377
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:50 schreef Joene94 het volgende:
Hier merk ik ook wel iets, pakketjes doen er ipv 1 week nu 2,5 weken uit China over (wanneer verzonden).
Achja, ik wacht lekker rustig af en zie vanzelf alles wel binnenkomen.
Ik heb geen zin om te wachten
pi_74710430
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:18 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om te wachten
Ik stiekem ook niet, omdat het dingen zijn voor vrienden die nu wel een beetje zitten van "waar blijft het??".
  zondag 15 november 2009 @ 00:22:13 #76
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74710450
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:21 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ik stiekem ook niet, omdat het dingen zijn voor vrienden die nu wel een beetje zitten van "waar blijft het??".
Je blijft bestellen, omdat er niks blijft komen.
Je besteld iets en als het tegen zit is het er 1 maand later nog niet
pi_74710637
Ik ben nu dus bezig met de OP/Google.pages maar ik heb even wat hulp nodig, ik moet even alle verschillende statussen hebben die je kan krijgen als je order gaat tracken.

Dus als mensen lopende orders hebben kunnen jullie even de status geven (als ie nog niet gepost is)
Dankje
  zondag 15 november 2009 @ 00:38:31 #78
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74710909
Ziet er puik uit Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
pi_74711284
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ziet er puik uit Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Oke Dionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
pi_74711553
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:55 schreef Semmm het volgende:

[..]

Vindk ook!
SPOILER
  zondag 15 november 2009 @ 01:11:54 #81
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74711571
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:55 schreef Semmm het volgende:

[..]

Heb geen zin om je mmmm's te tellen, en ben moe
Tis veels te snel zondag!
pi_74711612
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Heb geen zin om je mmmm's te tellen, en ben moe
Tis veels te snel zondag!
Ik ook, trusten
  zondag 15 november 2009 @ 03:20:32 #83
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74712613
Mensen ik ben op zoek naar een zwarte laser!
Weet iemand waar die is te vinden.. Please?
pi_74712794
quote:
Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heul veul!
Kijk deze is bijv zwart: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23560

Of bedoel je de straal?
kei lief.
  zondag 15 november 2009 @ 09:00:28 #85
279894 winka
There is no place like home..
pi_74713327
Twee dagen geleden mijn creditcardnummer opgegeven om gecontroleerd te worden bij Paypal. Wat duurt dat lang
Ik heb namelijk zulke leuke dingen gezien die ik met Sinterklaas wil geven, hopen dat ik dat red!
pi_74713381
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Semmm het volgende:
Ik ben nu dus bezig met de OP/Google.pages maar ik heb even wat hulp nodig, ik moet even alle verschillende statussen hebben die je kan krijgen als je order gaat tracken.

Dus als mensen lopende orders hebben kunnen jullie even de status geven (als ie nog niet gepost is)
Dankje
[ afbeelding ]
Zie mijn post van eventjes geleden
jaja, en azo...
  zondag 15 november 2009 @ 09:52:44 #87
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74713763
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef Scream2000 het volgende:
Hoi,

Om te beginnen de OP lezen, daarna geduld leren hebben, en daarna terug naar de basisschool.. Want schijnbaar is rekenen te moeilijk voor je (3 weken?) en begrijp je niet dat bedrijven niet in het weekend werken en er zoiets bestaat als een werkweek.
Protip: als je iets goedkoops ook nog direct in je handen wilt hebben, dan ga je zelf maar de stad in en trek je maar een kroket uit de muur of zo.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 15 november 2009 @ 10:18:27 #88
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74714031
quote:
Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb die te koop voor 50 euro, maar zwarte lasers werken alleen 's avonds
Doet me aan de Donald Duck denken met Willy Wortel die een zwarte lamp heeft uitgevonden en vervolgens de schakelaar niet meer kan vinden
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Protip: als je iets goedkoops ook nog direct in je handen wilt hebben, dan ga je zelf maar de stad in en trek je maar een kroket uit de muur of zo.
  zondag 15 november 2009 @ 12:13:31 #89
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74714576
quote:

[..]

Om te beginnen de OP lezen, daarna geduld leren hebben, en daarna terug naar de basisschool.. Want schijnbaar is rekenen te moeilijk voor je (3 weken?) en begrijp je niet dat bedrijven niet in het weekend werken en er zoiets bestaat als een werkweek.
Amen!
6 eien
pi_74714608
quote:

[..]

pi_74714782
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:00 schreef winka het volgende:
Twee dagen geleden mijn creditcardnummer opgegeven om gecontroleerd te worden bij Paypal. Wat duurt dat lang
Ik heb namelijk zulke leuke dingen gezien die ik met Sinterklaas wil geven, hopen dat ik dat red!
voor sinterklaas red je niet meer. misschien nog wel voor kerst
pi_74714817
quote:
Op zondag 15 november 2009 12:29 schreef pako87 het volgende:

[..]

voor sinterklaas red je niet meer. misschien nog wel voor kerst
Hoezo niet? binnen 25 dagen red ie het wel hoor denk ik, maar het is idd niet helemaal zeker.
pi_74714838
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:09 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Zie mijn post van eventjes geleden
Dankje!!
  zondag 15 november 2009 @ 13:53:35 #94
131319 mickeyD
pi_74714993
denk zelfs dat mn petjes die vandaag of morgen op de post gaan het niet meer redden..
hij kan ze heel mooi op de grote hoop gooien daar, maar iedereen heeft de filmpjes gezien, en dat was maar 1 postkantoor, kun je nagaan wat een berg er ligt op t vliegveld!
dat red je nog niet met 10 boeings 747.
  zondag 15 november 2009 @ 14:00:01 #95
131319 mickeyD
pi_74715123
hier semmm, de status pagina van tradetang @ work
bij tradetang krijgt de verkoper pas zijn geld nadat jij de spullen thuis hebt ontvangen en jij "okay" hebt gegeven in het "escrow" betaal/status systeem.

zondag 15 november 2009 @ 14:10:14 #96
131319 mickeyD
pi_74715355
FOK! is fokkin' slow trouwens
  zondag 15 november 2009 @ 14:23:21 #97
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74715644
Zullen deze Aaipots van Focalprice iets zijn?
6 eien
  zondag 15 november 2009 @ 14:23:45 #98
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74715656
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 15 november 2009 @ 14:28:31 #99
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74715767
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:10 schreef mickeyD het volgende:
FOK! is fokkin' slow trouwens
Dat is bijna een understatement!

Nog even en ik krijg afkickverschijnselen.
6 eien
  zondag 15 november 2009 @ 14:49:08 #100
131319 mickeyD
pi_74716219
rev heeft voor $400 UJJ's besteld
  zondag 15 november 2009 @ 14:59:51 #101
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74716414
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef mickeyD het volgende:
Ben ik zo wereldvreemd? Wat zijn UJJ's?
6 eien
pi_74716535
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:

[..]

Daar mogen we het niet over hebben.
pi_74716686
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:

[..]

Die rare schoenen waar je niet dood in wilt gevonden worden
  zondag 15 november 2009 @ 15:21:07 #104
226677 revpolen
pi_74716859
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef mickeyD het volgende:
hoe weet jij dat
toch beter kijken.. al die andere zijn ook UJJ
Kerstpakket dit jaar voor de vrouwlijke dames van me bedrijf
ja ze zijn uber lelijk.. maar de vrouwtjes kicken der op
pi_74717045
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef revpolen het volgende:

[..]

hoe weet jij dat
toch beter kijken.. al die andere zijn ook UJJ
Kerstpakket dit jaar voor de vrouwlijke dames van me bedrijf
ja ze zijn uber lelijk.. maar de vrouwtjes kicken der op
Komen die dingen gewoon door de douane?
Ze zijn nep toch?
  zondag 15 november 2009 @ 15:33:48 #106
131319 mickeyD
pi_74717133
gewoon de naam van de verkoper intikken in de zoekbalk van tradetang..
(vond 1 naam intikken wel zat bewijs)
pi_74717370
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef revpolen het volgende:
vrouwlijke dames
Je hebt ook mannelijke dames in dienst? Plassen die staand ofzo?
  zondag 15 november 2009 @ 15:47:19 #108
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74717446
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Je hebt ook mannelijke dames in dienst? Plassen die staand ofzo?
'Welkom in ons Familiebedrijf! Hier ziet u de vrouwelijke vrouwen aan het werk, terwijl achter de schermen de mannelijke vrouwen druk bezig zijn.'
6 eien
pi_74717523
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:47 schreef Twizu het volgende:

[..]

'Welkom in ons Familiebedrijf! Hier ziet u de vrouwelijke vrouwen aan het werk, terwijl achter de schermen de mannelijke vrouwen druk bezig zijn.'
SPOILER
pi_74717637
Ik ga vandaag ff 20xbox360 spellen bestellen.
Maar 't is zeker dat ik die gewoon kan spelen?
SPOILER
BVD
Goein dag eem'n
  zondag 15 november 2009 @ 16:01:31 #111
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74717760
rev is zelfstandig ondernemer en heeft het goed voor elkaar met z'm MILFS
  zondag 15 november 2009 @ 16:03:00 #112
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74717795
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:01 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb gehoord dat hij de eigenaar is van Dealextreme..maar dat moet je maar niet doorvertellen..
6 eien
  zondag 15 november 2009 @ 16:08:52 #113
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74717908
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat hij de eigenaar is van Dealextreme..maar dat moet je maar niet doorvertellen..
We gaan hem opzoeken!
50% korting!
  zondag 15 november 2009 @ 16:59:34 #114
131319 mickeyD
pi_74718611
op een milf?
pi_74718724
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef vinylhits het volgende:
Ik ga vandaag ff 20xbox360 spellen bestellen.
Maar 't is zeker dat ik die gewoon kan spelen?
SPOILER
BVD
Bij welke verkoper?
want een gast zei tegen mij dat hij pas over een maad weer xbox games heeft
pi_74719329
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Bij welke verkoper?
want een gast zei tegen mij dat hij pas over een maad weer xbox games heeft
factory5168......

Hij vroeg 56dollar voor 20 spellen. Ik zei 45. Hij vond het wel oke maar hij kan nu de prijs niet veranderen zegt hij. Dan betaal ik ook nog niet.

Iemand misschien suggesties voor verkopers?
Goein dag eem'n
  zondag 15 november 2009 @ 18:30:50 #117
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74721225
Kent iemand deze al

http://www.dhgate.com/

Fast Trading Marketplace
pi_74721671
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kent iemand deze al

http://www.dhgate.com/

Fast Trading Marketplace
Kende hem al wel maar nooit iets gekocht...
  zondag 15 november 2009 @ 18:46:43 #119
131319 mickeyD
pi_74721727
nee, maar zie wel dat de mini cameratjes er lekker goedkoop zijn..

http://www.dhgate.com/720(...)124ccf43a5e2a81.html
pi_74721848
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef mickeyD het volgende:
nee, maar zie wel dat de mini cameratjes er lekker goedkoop zijn..

http://www.dhgate.com/720(...)124ccf43a5e2a81.html
Moet je er volgens mij wel 70 van direct kopen
  zondag 15 november 2009 @ 18:51:50 #121
226677 revpolen
pi_74721898
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:01 schreef Dionysiou het volgende:
milfs??? 17 is nog geen milf hoor
ben zelf pas 24, en de oudste
  zondag 15 november 2009 @ 18:53:46 #122
226677 revpolen
pi_74721956
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Twizu het volgende:

[..]

je zou het niet door vertellen..

Neuh ik doe iets in horeca
pi_74721983
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef revpolen het volgende:

[..]

milfs??? 17 is nog geen milf hoor
ben zelf pas 24, en de oudste
17 kan al wel een milf zijn hoor
pics?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74721998
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef vinylhits het volgende:

[..]

factory5168......

Hij vroeg 56dollar voor 20 spellen. Ik zei 45. Hij vond het wel oke maar hij kan nu de prijs niet veranderen zegt hij. Dan betaal ik ook nog niet.

Iemand misschien suggesties voor verkopers?
Heb inmiddels betaald ¤30.97.
Ik geef even een review als ik ze heb.
Goein dag eem'n
  zondag 15 november 2009 @ 18:55:28 #125
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74722013
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef gers het volgende:

[..]

17 kan al wel een milf zijn hoor
pics?
Sluit ik me bij aan!
6 eien
  zondag 15 november 2009 @ 19:04:51 #126
226677 revpolen
pi_74722327
Waarom zijn alle forums hetzelfde... Overal zijn kont/tiet geilende pubers... .. Foto's komen straks wel.. Zit nu in partycentrum @ iPhone

en idd 17 kan ook al milf zijn.. Maar dat zijn ze
niet , jongste is 17 oudste 23
pi_74725891
Tvp
SPOILER
  zondag 15 november 2009 @ 20:40:04 #128
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74726086
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef hongtom het volgende:
Tvp
SPOILER
Ja ze hebben doosjes, kosten weet ik niet
pi_74726144
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Ja ze hebben doosjes, kosten weet ik niet
Oke bedankt, klopt het dat payal kosten voor de transactie heeft gerekent... ik heb geen premier account...
pi_74726948
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef hongtom het volgende:

[..]

Oke bedankt, klopt het dat payal kosten voor de transactie heeft gerekent... ik heb geen premier account...
Zover ik weet rekent paypal altijd (transactie) kosten.
Goein dag eem'n
pi_74727671
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:55 schreef vinylhits het volgende:

[..]

Zover ik weet rekent paypal altijd (transactie) kosten.
Oke ik dacht dat dat niet was als je prive account had...
pi_74728927
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef hongtom het volgende:

[..]

Oke ik dacht dat dat niet was als je prive account had...
http://www.wisselkoersen.(...)aspx?valutaid=638299
Hier zie je de koers. En ik heb net wat gekocht op tradetang en heb een wisselkoers van 1.45 (paypal heeft zijn kosten in de wisselkoers)
Goein dag eem'n
pi_74729117
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:31 schreef vinylhits het volgende:

[..]

http://www.wisselkoersen.(...)aspx?valutaid=638299
Hier zie je de koers. En ik heb net wat gekocht op tradetang en heb een wisselkoers van 1.45 (paypal heeft zijn kosten in de wisselkoers)
Ik bedoelde bij het ontvangen, ik weet al wat er was, die persoon het bij het ovemaken geen prive aangeklikt maar aankoop of zow iets...
add, paypal rekent iets van 2,5% op de wisselkoers
pi_74733623
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef hongtom het volgende:

[..]

Ik bedoelde bij het ontvangen, ik weet al wat er was, die persoon het bij het ovemaken geen prive aangeklikt maar aankoop of zow iets...
add, paypal rekent iets van 2,5% op de wisselkoers
Ja paypal rekent ook bij particuliere verkoop kosten, die bedragen volgensmij 1,30 per transactie als ik t goed heb.
pi_74733792
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja paypal rekent ook bij particuliere verkoop kosten, die bedragen volgensmij 1,30 per transactie als ik t goed heb.

Nee joh, volgens mij een basisbedrag + percentage afhankelijk van de hoogte van het bedrag. Staat trouwens gewoon op paypal site
  zondag 15 november 2009 @ 23:02:53 #136
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74733971
Voor dat geld kun je het beter per post opsturen
6 eien
pi_74734060
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee joh, volgens mij een basisbedrag + percentage afhankelijk van de hoogte van het bedrag. Staat trouwens gewoon op paypal site
O oke, ik kreeg laatst een betaling van paypal en er ging 1,30 vanaf.
  zondag 15 november 2009 @ 23:05:06 #138
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74734109
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef revpolen het volgende:
Waarom zijn alle forums hetzelfde... Overal zijn kont/tiet geilende pubers... .. Foto's komen straks wel.. Zit nu in partycentrum @ iPhone

en idd 17 kan ook al milf zijn.. Maar dat zijn ze
niet , jongste is 17 oudste 23
Morgen pics enzo. Dan ben ik weer blij op het werk!
Slaapse alvast allemaal
  zondag 15 november 2009 @ 23:11:03 #139
48067 neo2000
pi_74734389
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:23 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
Hee, ik weet waar jij werkt! (en eigenlijk aan het thuiswerken zou moeten zijn i.p.v. online bestellen )

Verder, zie ondertitel.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 15 november 2009 @ 23:22:25 #140
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_74734911
Jack-Peng...

My PayPal is acting strange on DealExtreme and PopBuying.. if i want to buy something, i must " connect" a Creditcard first.. while i already have a bankaccount connected with my PayPal.

Focalprice works well: Buy on FP.com > wait 3 days > Amount is cut from my bank account, automatiacly.

DealExtreme: Want to buy: " Not enought money, connect card"
DealExtreme: Add money to PayPal: wait a week or so, go on with my order.

So..

I want to buy these things from you:

Via Mail, Fok.nl, PM, DM etc? First time i buy something from you.
DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?
pi_74734949
PayPal en al die corrupte banken hebben een hoogste/laagste bedrag princiepe scheept iets van 0.006 per
euro, maar omdat dat vaak niet rendabel is vragen banken minstens 3eu, PayPal ligt wel een stukje lager omdat hun weinigrest kosten hebben.
GGGG
pi_74735967
ik zoek nog zo'n opblaasnekkussen voor tijdens het reizen. Dealextreme had dat wel, nu niet meer. Iemand nog een andere zaakje die zoiets heeft?
pi_74736690
Even een voorproefje op de nieuwe hulppagina:P

pi_74736705
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef athlonkmf het volgende:
ik zoek nog zo'n opblaasnekkussen voor tijdens het reizen. Dealextreme had dat wel, nu niet meer. Iemand nog een andere zaakje die zoiets heeft?
xenos.
2 euro ofzo, krijg je er oordopjes en een oogmaskertje bij
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74736721
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef athlonkmf het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25671
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25669
  maandag 16 november 2009 @ 08:56:14 #147
131319 mickeyD
pi_74739601
ziet er goed uit semmm
  maandag 16 november 2009 @ 09:52:59 #148
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74740526
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Semmm het volgende:

[ afbeelding ]
wanneer kunnen we het verwachten?
pi_74740594
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:52 schreef rac het volgende:

[..]

wanneer kunnen we het verwachten?
Kan ik nog niet echt iets over zeggen, wil 'm het liefst "lanceren" als ie helemaal af is. maar ik probeer het zo snel mogelijk!
  maandag 16 november 2009 @ 12:00:15 #150
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74743863
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Semmm het volgende:

[ afbeelding ]
Goed bezig gast!
En zet er stiekem je DX-affiliate link bij
6 eien
pi_74743870
tvp
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 16 november 2009 @ 12:07:31 #152
226677 revpolen
pi_74744025
waarom maakt altijd iedereen hier toch een tvp van
het staat altijd bij de top10 boven aan bij general slet..
het halve topic bestaat steeds uit TVP
vorige x maakte zelfs iemand een TVP aan bij post 295 ofzo
  maandag 16 november 2009 @ 12:12:13 #153
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74744143
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef revpolen het volgende:
Hoe zou dat toch komen?
6 eien
pi_74744285
Heb een mailtje ontvangen van tiffany ( ze heeft het naar haar hele mailbox gestuurt dus de voor en achternamen van sommige bestellers ken ik nu )

Dear Valued Customers,

This is Tiffany from popbuying.com .
We have two systems to support your online shopping:

1 www.pbpurchase.com

If you want to purchase some items from DealPerfect, TAOBAO, DX, FP and other e-commerce shops, please enter it to place an order through online payment method. Here is the link: http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr

2 www.popbuying.com
It's our main site to provide regular items for you. You can order everything in our site like before.

If you have any other questions, please send email to me, i will give you reply in 24 hours. :p

Best regards

Tiffany

Je kunt dus nu in 1 keer bestellingen plaatsen van toabao. Ik denk alleen niet dat ik dat ga doen want dan moet ik in 2 delen betalen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_74744299
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:12 schreef Twizu het volgende:

[..]

Hoe zou dat toch komen?
Misschien zegt dit iets over het intelligentieniveau.
woef
  maandag 16 november 2009 @ 12:35:06 #156
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74744689
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:19 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Misschien zegt dit iets over het intelligentieniveau.
Hehe, inderdaad. Al is dat op Fok! altijd wel twijfelachtig natuurlijk. Zie bv dit topic: jack
6 eien
  maandag 16 november 2009 @ 12:35:17 #157
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74744695
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef sweetlady-o het volgende:
Heb een mailtje ontvangen van tiffany ( ze heeft het naar haar hele mailbox gestuurt dus de voor en achternamen van sommige bestellers ken ik nu )

Dear Valued Customers,

This is Tiffany from popbuying.com .
We have two systems to support your online shopping:

1 www.pbpurchase.com

If you want to purchase some items from DealPerfect, TAOBAO, DX, FP and other e-commerce shops, please enter it to place an order through online payment method. Here is the link: http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr

2 www.popbuying.com
It's our main site to provide regular items for you. You can order everything in our site like before.

If you have any other questions, please send email to me, i will give you reply in 24 hours. :p

Best regards

Tiffany

Je kunt dus nu in 1 keer bestellingen plaatsen van toabao. Ik denk alleen niet dat ik dat ga doen want dan moet ik in 2 delen betalen.
Dat was 2 Topics geleden al bekend dat je in 1x kon bestellen
Wrrs overheengelezen.. gaat ook té snel heiro
Ik heb net giser weer wat moois besteld bij Jacky
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  maandag 16 november 2009 @ 12:55:59 #158
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74745187
In herhaling

Weet iemand wat de kwaliteit is van deze Aaipods?
6 eien
pi_74745429
quote:
Omdat my active topics op elke pagina staat en general chat niet?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_74746496
quote:
Die 2e heb ik net binnen, super dingetje en die ledjes zijn gaaf
pi_74746750
Bestelling staat al 2 en een halve dag op packaging
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74746886
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat was 2 Topics geleden al bekend dat je in 1x kon bestellen
Wrrs overheengelezen.. gaat ook té snel heiro
Ik heb net giser weer wat moois besteld bij Jacky
  maandag 16 november 2009 @ 15:17:51 #163
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74749207
Hé vraagje.

Kreeg net zo'n TNT papiertje in mijn envelop een pakket met de afzender: Jrfwl - smlj

TNT dus gebeld betreft een zending uit het buitenland. Nu lijkt me sterk dat het de zending is van 12 nov. die 2 broeken dus.

Nu staat er dat ik alleen mag tekenen.. Dus mijn mama mocht het pakket niet eens aannemen
En er staat: Ophalen volgende werkdag na 13.00.

Moet ik echt wachten of kan ik ook straks heen gaan?
quote:
Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Dus ik ging bellen met TNT betreft de afzender, dat konden ze niet zien ivm internationale zending.
Maar het belangrijkste kan ik hem nu ophalen? Ben best benieuwd en het postkantoor waar ik naar toe moet is best ver, en ben een beetje ziek.

En ik kwam ook iets raar tegen:
quote:
- Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-11-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
- Bestelling uitgesteld servicekader 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending zit in afleverroute 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Voorgemeld en gescand op rit 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Chauffeur is onderweg 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
pi_74749270
Dat heb je he als je in een boerengat woont

Maar je kan de gok erop nemen Nee heb je, ja kun je krijgen

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2009 15:21:02 ]
  maandag 16 november 2009 @ 15:20:51 #165
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74749305
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat heb je he als je in een boerengat woont

Maar je kan de gok erop nemen
Ik woon 4 km van Alkmaar af dat is geen boerengat.
pi_74749321

Ik zou de gok nemen
  maandag 16 november 2009 @ 15:22:25 #167
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74749343
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Ik zou de gok nemen
Dan ga ik zo wel effies langs dan

Trouwens;

Douane controle ofzo?
  maandag 16 november 2009 @ 15:37:57 #168
269388 Swagger
wat een kut username eigenlijk
pi_74749867
Vandaag of morgen, mijn iPhone hoesjes en screenprotector binne, wel nuttig als ik een mooie review ervan maakt.

Alles lekker mensen?
Groetjes,
Swagger
  maandag 16 november 2009 @ 15:44:05 #169
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74750032
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:37 schreef Swagger het volgende:
Vandaag of morgen, mijn iPhone hoesjes en screenprotector binne, wel nuttig als ik een mooie review ervan maakt.

Alles lekker mensen?
Heerlijk hier!
6 eien
pi_74750367
quote:
In herhaling

Heb er zelf wat besteld, zal het laten weten als ze aankomen!
pi_74750751
Reageert rachel nog op mailtjes, of moet je contact opnemen met de customer service?
pi_74750956
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef Twizu het volgende:

[..]

Hehe, inderdaad. Al is dat op Fok! altijd wel twijfelachtig natuurlijk. Zie bv dit topic: jack

Even serieus, wat zijn dit voor mensen? Een TVP is prima, maar zoals eerder gezegd op pagina 11 nog een TVP maken in een topic wat zo snel gaat slaat gewoon nergens op. Laat lekker die onzin posts/tvp troep achterwege en post zinnige dingen. Dan gaan de topics tenminste niet zo hard en is het een kwalitatief beter topic denk ik.
pi_74751058
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Dionysiou het volgende:
Hé vraagje.

Kreeg net zo'n TNT papiertje in mijn envelop een pakket met de afzender: Jrfwl - smlj

TNT dus gebeld betreft een zending uit het buitenland. Nu lijkt me sterk dat het de zending is van 12 nov. die 2 broeken dus.

Nu staat er dat ik alleen mag tekenen.. Dus mijn mama mocht het pakket niet eens aannemen
En er staat: Ophalen volgende werkdag na 13.00.

Moet ik echt wachten of kan ik ook straks heen gaan?
[..]

Dus ik ging bellen met TNT betreft de afzender, dat konden ze niet zien ivm internationale zending.
Maar het belangrijkste kan ik hem nu ophalen? Ben best benieuwd en het postkantoor waar ik naar toe moet is best ver, en ben een beetje ziek.

En ik kwam ook iets raar tegen:
[..]

Ok, jij loopt hier toch al een tijd mee. Grappig dat jij dan ook nog steeds hele domme vragen kan stellen. Maar, voor sommige mensen is logisch nadenken gewoon te lastig gok ik.

De chauffeur is langs je huis geweest, er was niemand thuis. Omdat er voor getekend moet worden is er geen tweede afleverpoging en dus direct pakketje naar het postkantoor. Echter, de chauffeur/bezorger zal niet enkel een pakketje voor jou in ze wagen hebben. Dat wil dus zeggen dat hij heel goed zijn complete ronde nog af gaat maken voor hij de niet thuis pakketjes naar het postkantoor gaat brengen.

Er is dus geen zinnig antwoord op te geven. Ja, het kan zijn dat hij naar het postkantoor moest om wat te doen en direct de pakketjes heeft afgeleverd en ja het kan zijn dat je hem dus al kan ophalen.

Maar, zoals ik dus aangaf het kan ook zijn dat je morgenochtend het pakketje kan ophalen of pas om 13:00.

Dus, heb je tijd over? Ga even langs het postkantoor, heb je weinig tijd wacht dan gewoon lekker tot morgen. Ik bedoel, hoe de hel moeten wij nou weten of je pakketje er al ligt?
  maandag 16 november 2009 @ 16:19:41 #174
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74751124
Het topic gaat weer de goede kant op!
6 eien
pi_74751214
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef Lizzle360 het volgende:
Reageert rachel nog op mailtjes, of moet je contact opnemen met de customer service?

Waarom zou Rachel niet meer reageren op e-mails? Heeft ze opeens besloten dat e-mail niet meer belangrijk is? Dus het lijkt mij dat ze gewoon nog zal reageren op e-mails mits er een duidelijke vraag gesteld wordt en je bij haar bij de juiste persoon bent. Het kan ook zijn dat ze je e-mail forward naar Jack of TIffany of misschien heeft ze je e-mail wel gemist.

Anyways, de cs in haar e-mail staat voor customer service
pi_74751460
en ja hoor hij is binnen http://www.popbuying.com/spree.pb/sku.24679

31okt. besteld en nu al in huis
  maandag 16 november 2009 @ 16:34:09 #177
226677 revpolen
pi_74751568
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef pako87 het volgende:
en ja hoor hij is binnen http://www.popbuying.com/spree.pb/sku.24679

31okt. besteld en nu al in huis
welkom bij de club
heb net me r4 binnen gehad en dat terwijl ik gvd wacht op me ujj's
  maandag 16 november 2009 @ 16:59:13 #178
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74752349
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:17 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ok, jij loopt hier toch al een tijd mee. Grappig dat jij dan ook nog steeds hele domme vragen kan stellen. Maar, voor sommige mensen is logisch nadenken gewoon te lastig gok ik.

De chauffeur is langs je huis geweest, er was niemand thuis. Omdat er voor getekend moet worden is er geen tweede afleverpoging en dus direct pakketje naar het postkantoor. Echter, de chauffeur/bezorger zal niet enkel een pakketje voor jou in ze wagen hebben. Dat wil dus zeggen dat hij heel goed zijn complete ronde nog af gaat maken voor hij de niet thuis pakketjes naar het postkantoor gaat brengen.

Er is dus geen zinnig antwoord op te geven. Ja, het kan zijn dat hij naar het postkantoor moest om wat te doen en direct de pakketjes heeft afgeleverd en ja het kan zijn dat je hem dus al kan ophalen.

Maar, zoals ik dus aangaf het kan ook zijn dat je morgenochtend het pakketje kan ophalen of pas om 13:00.

Dus, heb je tijd over? Ga even langs het postkantoor, heb je weinig tijd wacht dan gewoon lekker tot morgen. Ik bedoel, hoe de hel moeten wij nou weten of je pakketje er al ligt?
Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden.
Zoals in dit geval.

Je geeft verder geen nuttige informatie. Dus hou voortaan je post maar voor je wil je?
Ik vraag alleen of ik het pakket al kan ophalen ivm de track en trace die dat aangaf.

Alsof ik dit soort shit nog niet weet. Ik loop al vanaf het oude topic mee. Ongelofelijk.
pi_74752860
Welke van die RC helicopters zijn tof eigenlijk?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74752939
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:22 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dan ga ik zo wel effies langs dan

Trouwens;

Douane controle ofzo?
Dat komt omdat de 14e een zaterdag was en dan worden de pakketjes niet verder bezorgd.
Dikke kans dat het pakketje al op het postkantoor ligt want de status is ook al bijgewerkt.
Alleen loop je de kans dat ze op het postkantoor moeilijk doen omdat op het briefje staat dat je het morgen pas kan ophalen. Kijk eens goed op het briefje want volgens mij moet je het al na 10.00 uur op kunnen halen, dat na 13.00 uur betreft meestal pakketjes van vrijdag die je op maandag kan halen.
Op je briefje staat ook welk postkantoor het is, het lijkt mij stug dat er in Heiloo geen postkantoor is waar de aangetekende stukken heen gaan.
  maandag 16 november 2009 @ 17:17:10 #181
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74753001
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:15 schreef PedroN het volgende:

[..]

Dat komt omdat de 14e een zaterdag was en dan worden de pakketjes niet verder bezorgd.
Dikke kans dat het pakketje al op het postkantoor ligt want de status is ook al bijgewerkt.
Alleen loop je de kans dat ze op het postkantoor moeilijk doen omdat op het briefje staat dat je het morgen pas kan ophalen. Kijk eens goed op het briefje want volgens mij moet je het al na 10.00 uur op kunnen halen, dat na 13.00 uur betreft meestal pakketjes van vrijdag die je op maandag kan halen.
Op je briefje staat ook welk postkantoor het is, het lijkt mij stug dat er in Heiloo geen postkantoor is waar de aangetekende stukken heen gaan.
Het verschilt, het kan 10 en 13 uur zijn
pi_74753022
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef Twizu het volgende:

[..]

Goed bezig gast!
En zet er stiekem je DX-affiliate link bij
quote:
Ik doe meestal een TVP als ik zelf de OP heb
pi_74753230
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef zquing het volgende:
Lama v4 / v3 goed te besturen en veel onderdelen voor te krijgen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.lama%20v4

[ Bericht 26% gewijzigd door pako87 op 16-11-2009 17:24:55 (link) ]
pi_74753718
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:59 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden.
Zoals in dit geval.

Je geeft verder geen nuttige informatie. Dus hou voortaan je post maar voor je wil je?
Ik vraag alleen of ik het pakket al kan ophalen ivm de track en trace die dat aangaf.

Alsof ik dit soort shit nog niet weet. Ik loop al vanaf het oude topic mee. Ongelofelijk.

Domme vragen bestaan niet

Als je dit leest:

Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie

Zou je denken dat het al af te halen is. Het kan ook zijn dat hij hem scande toen je niet thuis bleek en dat dat de standaard update is, maar het nog niet op het postkantoor ligt. Dus het is gewoon een gok. Logisch toch. Het hangt van de bezorger af, is hij al langsgeweest op het postkantoor of doet hij dat altijd aan het einde van ze rit.

En trots man, dat je al bij het oude topic hier reageerde. Nu hoor je er echt bij man
  maandag 16 november 2009 @ 17:37:32 #185
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74753758
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

Domme vragen bestaan niet

Als je dit leest:

Zou je denken dat het al af te halen is. Het kan ook zijn dat hij hem scande toen je niet thuis bleek en dat dat de standaard update is, maar het nog niet op het postkantoor ligt. Dus het is gewoon een gok. Logisch toch. Het hangt van de bezorger af, is hij al langsgeweest op het postkantoor of doet hij dat altijd aan het einde van ze rit.

En trots man, dat je al bij het oude topic hier reageerde. Nu hoor je er echt bij man
Het pakket was er inderdaad niet.

Zou je mogen wensen dat je er toen bij was, mafkees.
pi_74753854
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef pako87 het volgende:

[..]

Lama v4 / v3 goed te besturen en veel onderdelen voor te krijgen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.lama%20v4
Ik heb deze al een half jaar (gewoon om DX en die helicopters eens uit te proberen) en hij bevalt me uitstekend:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15970

Nog steeds niet kapot. Maar als je er echt professioneel mee wil doen is die niet te adviseren denk ik.
pi_74753919
Jack prijst zichzelf aardig uit de markt, bij zijn nieuwe producten zegt hij dat hij duurder is als de markt!

maandag 16 november 2009 @ 17:42:18 #188
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74753942
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Jack prijst zichzelf aardig uit de markt, bij zijn nieuwe producten zegt hij dat hij duurder is als de markt!

[ afbeelding ]
Haha wat een baas.
  maandag 16 november 2009 @ 17:46:45 #189
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74754103
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Haha wat een baas.
En die screenprotector banner lijkt meer een condoom reclame, more smooth more durable
  maandag 16 november 2009 @ 17:55:20 #190
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74754420
Lekker kinky rukken met zo'n ding om je hand
Misschien iets voor die Harley gast van jou Dion, staat stoer bij het stoplicht

Is Rachel naar de kapper geweest? Ziet er wild uit dat haar
pi_74754754
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef zquing het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0
  maandag 16 november 2009 @ 18:25:50 #192
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74755403
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hahaha, die broek gedver.
  maandag 16 november 2009 @ 19:15:04 #193
48067 neo2000
pi_74756943
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
SomalischeChinese piratenvlag?
Wat ik overigens nog dommer vind (in die tvp discussie) zijn mensen die al gepost hebben in een topic en dan alsnog een tvp plaatsen. Zooooooooo dom. Dan denk ik; are you shitting me?
  maandag 16 november 2009 @ 19:15:15 #194
48067 neo2000
pi_74756948
Tvp.
  maandag 16 november 2009 @ 19:17:40 #195
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74757032
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef neo2000 het volgende:
Tvp.
Matig²
6 eien
  maandag 16 november 2009 @ 19:17:51 #196
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74757042
Oh, TVP trouwens!
6 eien
pi_74757165
quote:

[..]

Wat ik overigens nog dommer vind (in die tvp discussie) zijn mensen die al gepost hebben in een topic en dan alsnog een tvp plaatsen. Zooooooooo dom. Dan denk ik; are you shitting me?
Volgensmij heb ik een DejaVu
  maandag 16 november 2009 @ 19:25:38 #198
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74757358
Haha die Neo
  maandag 16 november 2009 @ 19:26:09 #199
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74757376
Twizu het is eerst Sinterklaas en daarna Kerst.
pi_74757468
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:17 schreef Skiet het volgende:

[..]

Van de ene kant geef ik je gelijk.
Maar van de andere, grotere kant, vind ik je een gefrustreerde klapmongool.
kei lief.
  maandag 16 november 2009 @ 19:28:36 #201
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74757495
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Lolque het volgende:

[..]

pi_74758939
Weet iemand of je de tijd en datum van die MD80's uit kan zetten? Vandaag getest in verschillende omstandigheden en ik ben meer dan content.
Nou die tijd en datum nog uit beeld.
  maandag 16 november 2009 @ 20:35:33 #203
226677 revpolen
pi_74760445

voor die persoon die hem ook besteld had
heb foto gevonden van toen ik hem had
pi_74760716
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Lolque het volgende:

[..]

Van de ene kant?

Verder valt die frustratie wel mee, ik geef alleen mijn mening.

Maar laten we maar weer ontopic gaan voor ook dit topic alleen maar volstaat met bullshit van mij of anderen.
pi_74761180
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:55 schreef Twizu het volgende:
In herhaling

Ik heb vandaag ( eindelijk na 17 dagen) ) 1 van de 2 ipots binnen die ik had besteld bij jack ( taobao order)
Het gaat hier niet om die met Camera ( dus het gaat om de Gen 4)

Een kleine review( met niet al te beste foto's):

Net uitgepakt en het kwam zelfs in een doosje( dat dat kan vanuit china )!

Pic 1; aankomst in doosje+tape:

Doosje open gemaakt; wat goed dicht getapet zat..waarna mij het Bubbeltjes papier om de oren vloog,
oftewel goed gevuld met bubbeltjespapier

helft van bubbeltjes papier & Inhoud:

( US-to-EU wel apart er bij gekocht)

Achterkant:

( logo is dr licht in gegraveerd..)

Net even mee gespeeld; wat muziekjes geluisterd en even uitgevogeld hoe ik de automatische vergendeling er afkreeg ( gewoon ronde knopje tijdje in houden) en was daarna leeg.
half uurtje aan de lader gehad ( US lader maar met adaptertje perfect werkend op normaal EU stroomnet )
en hij gaf aan dat die vol zat.. aardig snel dus, al denk ik dat ik hem zo weer leeg heb, is altijd zo met nieuwe accu's

verder ben ik over de functies aardig te spreken, werkt allemaal goed; flipscreen en shake to shuffle
al werkt het natuurlijk niet helemaal zo soepel als een echte ipod maargoed verder niks op aan te merken

Scrollwheel werkt daarin tegen perfect!

Menu is zoals een echte ipod; alleen wanneer we verschillende functies gaan gebruiken ( muziek, video etc.)
komen we in de wel bekende namaak menu's terecht :

De geluidskwaliteit; deze is zeker te doen, alleen zal ik hiervoor de geleverde oordopjes niet gebruiken,
vind het geluid dan stukje minder klinken..

Zelf net getest met mijn HPM-70 Sony ericsson en dan is t al zeer goed te doen, ondanks dit ook niet de beste oordopjes zijn.

Ik heb dan ook bij mijn eigen ipot( die nog word geleverd); MD-52 besteld, hoor veel goede berichten er over
en de prijs is laag , de geluids kwaliteit met MD-52 kan ik dus nog niet oordelen aangezien ik deze nog niet heb.
( 7 november verzonden vanaf jack ; tracking number is nog niet te traceren op HK post dus zullen ze hem nog wel niet hebben gescannend)

De Video en radio functies werkt ook al zal ik deze nooit tot zelden gebruiken.

Mochten er meer vragen zijn, stel ze gerust!

Downstar

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 16-11-2009 21:06:43 ]
pi_74761327
en nog wel een leuk detail was dat na dat ik alle tape had verwijderd;
ik dit te voorschijn toverde als doosje

hahhaha :

[ Bericht 11% gewijzigd door Downstar op 16-11-2009 21:20:01 ]
  maandag 16 november 2009 @ 21:00:07 #207
226677 revpolen
pi_74761420
heb precies dezelfde hier liggen ( zelfs dezelfde kleur )
hij werkt ook in me..

PS.
iemand nog tips voor de kerst kwa kleding
taobao/tradetang
pi_74761550
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef revpolen het volgende:
heb precies dezelfde hier liggen ( zelfs dezelfde kleur )
hij werkt ook in me..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

PS.
iemand nog tips voor de kerst kwa kleding
taobao/tradetang
hahah nice

ja deze is voor mn vriendin, zelf een rode besteld
( voor de liefhebbers dit is een 8 GB versie en heb er z'n +/ 30$ voor betaald geloof ik)

edit: toch hebben we een andere ; bij jou staat geen Ipot op t glas
haha ; al zal het waarschijnlijk niks uit maken qua gebruik/interface
pi_74762593
Die Ipot is echt mooi!! Kan ik nog eens over denken.

Iemand deze ervaringen mee?? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22632

Of iets anders in die soort??
  maandag 16 november 2009 @ 21:28:12 #210
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74762625
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef thijs1994 het volgende:
Die Ipot is echt mooi!! Kan ik nog eens over denken.

Iemand deze ervaringen mee?? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22632

Of iets anders in die soort??
Gewoon proberen voor die 1,15 euro.
En anders even dezelfde opzoeken op DX, want daar staan wel paar reviews bij.
pi_74762678
Ik heb de volgende dingen vorige week besteld. de Toyota KeyChain al binnen

POP Kanen Extra Bass Stereo In-ear Earphone Headphone MD-52
POP Toyota Solar Power Flashing LCD Car Keychain#
POP Kanen Extra Bass Stereo In-ear Earphone Headphone

ebay MD80 Mini DV 30fps Sport Video Camera & Pocket Cam DVR

DX Genuine Microsoft 2.4GHz Wireless Game Controller for Xbox 360
DX High Quanlity HDMI Cable for PS3/Xbox 360 and AV Equipments

FP Bullet Shape Cigarette Lighter with Keychain (Yellow)
FP Personal LED Breath Alcohol Tester (Black)
FP 30mW Green Laser Pointer Pen (Black)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2009 21:29:59 ]
  maandag 16 november 2009 @ 21:31:59 #212
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74762807
Ik vond die Personal LED Breath Alcohol Tester ook wel grappig om te kopen, laat even weten of het een beetje werkt. Dan koop ik hem misschien ook wel.
pi_74762876
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef mstr het volgende:
Ik vond die Personal LED Breath Alcohol Tester ook wel grappig om te kopen, laat even weten of het een beetje werkt. Dan koop ik hem misschien ook wel.
Hij kwam een keer hier voor bij, dus ik dacht het is te proberen
Hij is helaas nog niet verzonden
  maandag 16 november 2009 @ 21:35:14 #214
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74762942
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hij kwam een keer hier voor bij, dus ik dacht het is te proberen
Hij is helaas nog niet verzonden
Inderdaad, het kost geen reet en het lijkt me wel grappig.
Gewoon voor de heb
  maandag 16 november 2009 @ 21:37:11 #215
226677 revpolen
pi_74763021
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef mstr het volgende:
na 1 slok bacardi 0.9 danger in beeld
na 2 flessen safari... 0.01
leuk maar niet goed
dit was me review
pi_74763038
Ben benieuwd hoe dat afgebeeld dan word, aangezien wij (rijbewijs korter dan 5 jr) maar 0,2 promile mogen hebben. Of zal promile hetzelfde zijn als % ?

Beschrijving: Over 0.02% BAC-Yellow.
pi_74763042
mensen post nou even door want mstr is nu al 2 dagen jarig!
pi_74763055
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef revpolen het volgende:

[..]

leuk maar niet goed
dit was me review
pi_74763061
@Downstar, welke is dat dan? Hoeveel kost ie?
Er zijn zoveel van die dingen overal te vinden
  maandag 16 november 2009 @ 21:38:39 #220
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74763079
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef revpolen het volgende:

[..]

leuk maar niet goed
dit was me review
Laat maar zitten dan
pi_74763116
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef mstr het volgende:

[..]

Gewoon proberen voor die 1,15 euro.
En anders even dezelfde opzoeken op DX, want daar staan wel paar reviews bij.
Ja ik heb 'm al besteld gewoon om te proberen, drie keer zelfs. Voor een paar kameraden. Is hij op DX te vinden dan? Heb 'm nog niet kunnen vinden helaas zal nog eens kijken.
  maandag 16 november 2009 @ 21:40:54 #222
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74763154
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Ja ik heb 'm al besteld gewoon om te proberen, drie keer zelfs. Voor een paar kameraden. Is hij op DX te vinden dan? Heb 'm nog niet kunnen vinden helaas zal nog eens kijken.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733
pi_74763168
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733

Edit: Spuit 13.
  maandag 16 november 2009 @ 21:41:41 #224
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74763191
quote:
Hé psst, je bent te laat.
pi_74763224
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef mstr het volgende:

[..]

Hé psst, je bent te laat.
Jij nu ook
  maandag 16 november 2009 @ 21:42:26 #226
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74763236
Pompedom, laat ik hier ook weer eens posten.

Had een tijdje geleden wat gepost over een vlekje + stuck pixels op het scherm van mijn Dingoo, ben inmiddels in gesprek geweest met DX. Ik moet hem terugsturen, zij vergoeden de verzendkosten en ik krijg een nieuwe

Alleen nog even kijken hoe ik het ga verzenden. Normale post is ongeveer 6 euro ofzo, aangetekend 10 euro. DX zegt dat ik de goedkoopste verzendmethode moet gebruiken, maar ik stuur het toch wel graag aangetekend
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_74763238
DX vind ik idd slomer, 4 dagen geleden Expedited Order Received - in stock, mag wel verstuurd worden. DP daarin tegen, die heeft binnen 2 dagen verstuurd
pi_74763354
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef veda het volgende:
@Downstar, welke is dat dan? Hoeveel kost ie?
Er zijn zoveel van die dingen overal te vinden
He Veda;

beide ipots komen van 2 suppliers;

aangezien de ene supplier mijn rode ipot 8 gb niet kon leveren.

De roze komt van:

http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=5da1c328ea940a1ed460e7f302aef81d&x_id=0db1

verder is dit het type Taiwan OEM

moet je anders maar even andere advertenties kijken en dan vertalen en dan daarop zoeken..

maar van bovenstaande Tb supplier dus alles netjes ontvangen
succes
  maandag 16 november 2009 @ 21:48:49 #229
226677 revpolen
pi_74763542
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22660
deze heb ik
pi_74763550
Ik wacht nog steeds op me spycam
pi_74763629
quote:
En die werkt wel goed?
pi_74763655
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef joepie91 het volgende:
Pompedom, laat ik hier ook weer eens posten.

Had een tijdje geleden wat gepost over een vlekje + stuck pixels op het scherm van mijn Dingoo, ben inmiddels in gesprek geweest met DX. Ik moet hem terugsturen, zij vergoeden de verzendkosten en ik krijg een nieuwe

Alleen nog even kijken hoe ik het ga verzenden. Normale post is ongeveer 6 euro ofzo, aangetekend 10 euro. DX zegt dat ik de goedkoopste verzendmethode moet gebruiken, maar ik stuur het toch wel graag aangetekend
Volgens mij is Dealextreme niet in Nederland gevestigd. Maar als het jou lukt om voor 6 euro te verzenden en het ook nog bij hun aan te laten komen dan ben je een koning.

Gaat je waarschijnlijk 24 euro verzending kosten en je hebt geen keuze tussen aangetekend of niet aangetekend.
  maandag 16 november 2009 @ 21:57:02 #234
226677 revpolen
pi_74763910
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Skiet het volgende:

[..]

Volgens mij is Dealextreme niet in Nederland gevestigd. Maar als het jou lukt om voor 6 euro te verzenden en het ook nog bij hun aan te laten komen dan ben je een koning.

Gaat je waarschijnlijk 24 euro verzending kosten en je hebt geen keuze tussen aangetekend of niet aangetekend.
Fout.
2 weken geleden relatiegeschenk naar liuyang toegestuurd,
19,95 zonder tracking
24 euro met tracking
dus vroeg tot waar de tracking was..
tot de grens
doe dan maar de "goedkope"
  maandag 16 november 2009 @ 22:00:32 #235
183846 joepie91
pi_74764064
Oh.
Mijn.
God.
Dit is dus een hack
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26004
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Skiet het volgende:

[..]

Als ik alles opvouw (niemand zei dat de doos nog netjes in doos-vorm moest zijn, als ik uberhaupt de verpakking al mee moet sturen):

Als ik het via het postkantoor laat versturen:

De Dingoo zelf is maar 110 gram hé
  maandag 16 november 2009 @ 22:05:21 #236
226677 revpolen
pi_74764319
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef joepie91 het volgende:
De Dingoo zelf is maar 110 gram hé
ah ja scheelt natuurlijk wel ja
ik had pakket van 1,99 kilo ( mocht tot 2 kilo )
anders zat ik weer marge hoger tot 5 kilo en gelijk nog duurder
  maandag 16 november 2009 @ 22:09:42 #237
183846 joepie91
pi_74764586
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef revpolen het volgende:

[..]

ah ja scheelt natuurlijk wel ja
ik had pakket van 1,99 kilo ( mocht tot 2 kilo )
anders zat ik weer marge hoger tot 5 kilo en gelijk nog duurder
Ik heb maar even een berichtje teruggestuurd naar DX met de vraag of de accesoires (charger, USB-kabel, handleiding, doos, etc) meegestuurd moeten worden. Dat scheelt behoorlijk in de verzendkosten namelijk
pi_74764714
quote:
Thanks. Kon de categorie niet weer vinden. Ga daar ook eens verder kijken vind 't wel lachen dingen .
  maandag 16 november 2009 @ 22:12:49 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74764757
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Thanks. Kon de categorie niet weer vinden. Ga daar ook eens verder kijken vind 't wel lachen dingen .
Zo heb ik van de week ook 3 aanstekers besteld.

En net een nieuwe bestelling bij FP:
1x Large Solar Power Car Brand "Volkswagen" Key Chain (Transparent)
http://www.focalprice.com/detail_HK050T.html

5x Touch Stylus Pen for NDSL (8-Pack)
http://www.focalprice.com/detail_GN332X.html
pi_74764937
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:12 schreef mstr het volgende:

[..]

Zo heb ik van de week ook 3 aanstekers besteld.

En net een nieuwe bestelling bij FP:
1x Large Solar Power Car Brand "Volkswagen" Key Chain (Transparent)
http://www.focalprice.com/detail_HK050T.html

5x Touch Stylus Pen for NDSL (8-Pack)
http://www.focalprice.com/detail_GN332X.html
Die keychain heb ik dus hier ook liggen, wel grappig. Hij gaat dus knipperen als hij licht opvangt
  maandag 16 november 2009 @ 22:16:51 #241
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74764985
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Die keychain heb ik dus hier ook liggen, wel grappig. Hij gaat dus knipperen als hij licht opvangt
M'n vader heeft een VW-gek op z'n werk.
Heeft 5 Golfjes en repareert alles zelf.
Spuit velgen opnieuw en noem maar op.
Maar die is dus helemaal VW-gek, dus deze voor 'm besteld
pi_74765141
quote:

[..]

Nee is van de anime serie one piece.
  maandag 16 november 2009 @ 22:37:16 #243
183846 joepie91
pi_74766023
Nog even een repost van wat ik net had neergezet:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26004

Jack verkoopt nu gedumpte hacks. Ik heb hem maar even een mailtje gestuurd dat het een nepproduct is, want volgens mij is ie daar niet van op de hoogte
pi_74766090
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef g0dz0r het volgende:
Weet iemand of je de tijd en datum van die MD80's uit kan zetten? Vandaag getest in verschillende omstandigheden en ik ben meer dan content.
Nou die tijd en datum nog uit beeld.
Hoe hem je hem aan de gang gekregen als webcam?
pi_74766110

Iemand deze dingen al ergens tegengekomen? Heb ze nog nergens weten te vinden, misschien hebben ze een andere naam daar
pi_74766142
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik heb maar even een berichtje teruggestuurd naar DX met de vraag of de accesoires (charger, USB-kabel, handleiding, doos, etc) meegestuurd moeten worden. Dat scheelt behoorlijk in de verzendkosten namelijk
stom, het is gratis verzenden, nu kan je lang wachten totdat alles in voorraad is
  maandag 16 november 2009 @ 22:42:31 #247
183846 joepie91
pi_74766248
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

stom, het is gratis verzenden, nu kan je lang wachten totdat alles in voorraad is
?
  maandag 16 november 2009 @ 22:42:54 #248
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_74766267
Tis mijn eerste post hier, maar heb gelijk een vraag. Zou tof zijn als jullie kunnen helpen.

Ik wil dit voetbalshirtje kopen: http://item.taobao.com/au(...)4b3e01f4fe4ebcfb.htm

Is PBPurchase een goede site om het daar te bestellen? Prijzen vallen best mee, maar zijn er ook dingen die ik moet weten, enkele risico's etc? Ik heb iig de OP gelezen. Alvast bedankt!
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_74766413
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Egamer het volgende:
Tis mijn eerste post hier, maar heb gelijk een vraag. Zou tof zijn als jullie kunnen helpen.

Ik wil dit voetbalshirtje kopen: http://item.taobao.com/au(...)4b3e01f4fe4ebcfb.htm

Is PBPurchase een goede site om het daar te bestellen? Prijzen vallen best mee, maar zijn er ook dingen die ik moet weten, enkele risico's etc? Ik heb iig de OP gelezen. Alvast bedankt!
Als ik iets via taobao bestel mail ik Jack altijd even. Dan weet ik zeker dat alles goed/betrouwbaar is.
Goein dag eem'n
  maandag 16 november 2009 @ 22:49:01 #250
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74766501
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Dionysiou het volgende:
Twizu het is eerst Sinterklaas en daarna Kerst.
Waar! Maar sinterklaas was teveel moeite
6 eien
pi_74766505
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hoe hem je hem aan de gang gekregen als webcam?
Niet maar dat kan ik morgen wel even proberen, heb dat ding puur voor onderweg gekocht. Bij schemer doet ie het trouwens beter dan bij vol daglicht?
Zou het kaartje te traag zijn of mis je dan eerder frames e.d.?
  maandag 16 november 2009 @ 23:01:12 #252
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_74767040
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:46 schreef vinylhits het volgende:

[..]

Als ik iets via taobao bestel mail ik Jack altijd even. Dan weet ik zeker dat alles goed/betrouwbaar is.
Dat zal ik even doen, bedankt.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_74769130
Ik heb de spycam MD80 nog steeds niet
(jaja zeur zeur blah blah, maar hierboven meld iemand het ook, dus dacht, laat ik even melden dat ik hem ook nog niet heb).
pi_74769207
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef veda het volgende:
Ik heb de spycam MD80 nog steeds niet
(jaja zeur zeur blah blah, maar hierboven meld iemand het ook, dus dacht, laat ik even melden dat ik hem ook nog niet heb).
Ik ook nog niet
Verzonden op 14-nov-09

Das al 2 dagen terug
  maandag 16 november 2009 @ 23:58:54 #255
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74769299
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik ook nog niet
Verzonden op 14-nov-09

Das al 2 dagen terug
Boehoe.
pi_74770705
Ik heb Jack een tijd geleden gemaild voor een Taobao order, maar nooit antwoord gekregen. Nou dan maar niet, probeer ik het wel via www.taobaonow.com. Iemand daar ervaringen mee?
Leest een hoop, post een beetje.
pi_74773432
Ik heb op 28 okt die md80 /spycam besteld, zijn er ook mensen die rond die datum hebben besteld en hem al binnen hebben?
pi_74773795
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb op 28 okt die md80 /spycam besteld, zijn er ook mensen die rond die datum hebben besteld en hem al binnen hebben?
Ik, volgens mij zelfde verkoper toch? Is ie niet bij je buren afgeleverd oid?
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:32:18 #259
131319 mickeyD
pi_74773849
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Niet maar dat kan ik morgen wel even proberen, heb dat ding puur voor onderweg gekocht. Bij schemer doet ie het trouwens beter dan bij vol daglicht?
Zou het kaartje te traag zijn of mis je dan eerder frames e.d.?
heb je een class 4 of 6 kaartje?

ps: cameratje 25-10 "gewonnen" op ebay, nog niet binnen..
verkoper: strong-stock.
hij heeft zinds een week heeeeel veel positive reakties van mensen die zn spullen hebben ontvangen, dus zal wel goed komen vandaag of morgen.
hij verkoopt ze trouwens ook op tradetang onder een andere naam, zijn wel zijn foto's.
pi_74773965
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:32 schreef mickeyD het volgende:

[..]

heb je een class 4 of 6 kaartje?
Class 2 maar zou dat ervoor zorgen dat je vegende beelden krijgt? In mijn beleving zou hij dan toch eerder frames moeten gaan skippen of zie ik dat verkeerd?
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:20:50 #261
131319 mickeyD
pi_74774901
ja, dan gaat ie haperen (lijkt op bewogen beeld) omdat ie dan niet 32 frames per seconde kan wegschrijven zag ik in een uitleg bij een filmpje.
kan zijn dat ie bij schemer terugschroeft naar minder frames p/sec om langere "sluitertijden" mogelijk te maken.
maargoed, misschien is de witbalans instelling gewoon erg goed in t donker, maar kan die t niet aan als t erg licht is.
wie t weet mag t zeggen.

[ Bericht 28% gewijzigd door mickeyD op 17-11-2009 10:26:09 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:21:52 #262
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74774924
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Egamer het volgende:

Gewoon bestellen op Worldclassjersey.com of Thefootballshirt.com
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:30:59 #263
131319 mickeyD
pi_74775147
check dit filmpje ff vanaf 3:30m
pi_74775463
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:30 schreef mickeyD het volgende:
check dit filmpje ff vanaf 3:30m

Dit is de echte AEE MD80 camera, dus niet te vergelijken met die van ebay.
pi_74775538
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:44 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Dit is de echte AEE MD80 camera, dus niet te vergelijken met die van ebay.
Neuh maar het gaat om het vegen, zal het eens uitproberen met een 8GB class 4 Kingston die ik hier heb liggen.
pi_74775699
Jammer dat je die Mini DV dingen via Ebay moet kopen
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:57:55 #267
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74775780
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Luco het volgende:

[..]

Gewoon bestellen op Worldclassjersey.com of Thefootballshirt.com
Iemand een adresje voor kindershirts?
pi_74775933
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Jammer dat je die Mini DV dingen via Ebay moet kopen
Her en der hebben mensen ook nog wat camera's over. Wat is er trouwens op tegen om dingen op Ebay te kopen?
pi_74775975
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Her en der hebben mensen ook nog wat camera's over. Wat is er trouwens op tegen om dingen op Ebay te kopen?
Ik ben er gewoon geen fan van, zo`n veiling en dat soort ongein. Ik wil gewoon een vaste prijs betalen. Daarnaast ben ik geen Ebay fan
pi_74776144
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben er gewoon geen fan van, zo`n veiling en dat soort ongein. Ik wil gewoon een vaste prijs betalen. Daarnaast ben ik geen Ebay fan
Je hebt ze ook met "nu kopen" als je een vaste prijs wil maar je wil gewoon niet Ebay'en dus.
Nou ja ik heb een iets andere over met 8GB ingebouwd en er zijn ook mensen die een echte neppe MD80 teveel hebben.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:23:33 #271
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74776446
Een Rael Madried shirt besteld voor mijzelf
pi_74776559
Hoe duur en waar ?
pi_74776691
Er stond hier een link naar een webshop waar je ze voor 15 Dollar kon kopen, welke shop was dat nou? Daarnaast kan je op Ebay natuurlijk gewoon bieden, zolang je maar op items met free shipping gaat bieden. Dan weet je precies wat je kwijt bent.

Maximum bedrag instellen en wachten maar. Maakt het voor mij juist leuker/spannender.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:41:34 #275
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74776972
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef Joey_GG het volgende:
Hoe duur en waar ?
http://thefootballshirt.com/
25 euro incl. alle patches, eigen naam + nr en verzendkosten.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:42:12 #276
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74776990
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef Joey_GG het volgende:
Hoe duur en waar ?
Waarschijnlijk een van de volgende:

TheFootballshirt.com
WorldClassJersey.com
BornProsper.com
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:46:42 #277
226677 revpolen
pi_74777127
DX
The item (RT03769___45HK) left Hong Kong for its destination on 11-Nov-2009
vandaan binnen...
nu mijn pakketten nog van tratetang.. maar die liggen denk ik bij de douane
The item (RT_________HK) left Hong Kong for its destination on 30-okt-2009
pi_74777263
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:30 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik, volgens mij zelfde verkoper toch? Is ie niet bij je buren afgeleverd oid?
coolbuy88, was het.
pi_74777957
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

coolbuy88, was het.
Yup zelfde verkoper, anders mail je hem even?

Niemand een idee hoe je de tijd uitkrijgt trouwens? De andere cams die ik heb hebben dit niet en ik vind het er behoorlijk lelijk uitzien.
pi_74778757
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Yup zelfde verkoper, anders mail je hem even?
reageert al 5 dagen niet op mijn mails.
pi_74778853
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

reageert al 5 dagen niet op mijn mails.
Heb je ook al gemaild dat je dan negatieve feedback geeft of een dispuut bij ebay opent? Meestal gaat het dan wel ineens snel.
pi_74778880
Ik ben een beetje nieuw hier...maar klopt het dat ik na shipping niet meteen een trackingnummer heb? Ik zag dat het een paar dagen kan kosten voordat je kan tracken, maar je moet toch wel een trackingnummer hebben?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74778908
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef jakkop het volgende:
Ik ben een beetje nieuw hier...maar klopt het dat ik na shipping niet meteen een trackingnummer heb? Ik zag dat het een paar dagen kan kosten voordat je kan tracken, maar je moet toch wel een trackingnummer hebben?
Je krijgt gelijk een trackingnummer, als je pakket verzonden is
pi_74778996
Nou ik dus niet In het mailtje dat de boel verzonden was stond bij trackingnumber een streepje.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_74779144
Ik kan op dp en pb geen mail van jack meer vinden iemand die hem voor mij heeft ?

Gr Robin,
pi_74779397
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef THEFXR het volgende:
Mijne is ook rond die datum verzonden, heb hem nu al even binnen
Back to the 70's
pi_74779921
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef jakkop het volgende:
Nou ik dus niet In het mailtje dat de boel verzonden was stond bij trackingnumber een streepje.
Dan heb je dus een pakketje zonder tracking number umdat de waarde wss. niet hoog genoeg was, je had 'm er zelf bij kunnen kopen voor 1.70 dollar maarja, Tracking number heb je vrij weinig aan.
pi_74780265
Was inderdaad een vrij goedkoop pakketje. Ik zie nu dat het 2 pakketjes zijn geworden, zit drop shipment and gift service dan op beide?
Eins, zwei, hoeplakai.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:24:03 #289
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74781624
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef mstr het volgende:

[..]

http://thefootballshirt.com/
25 euro incl. alle patches, eigen naam + nr en verzendkosten.
Op taobao zijn ze veel goedkoper:
http://shop34646074.taobao.com/ 6/7 euros zonder naam (heel tenue) en 8/9 euro met eigen naam + nr.
pi_74782609
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik ook nog niet
Verzonden op 14-nov-09

Das al 2 dagen terug
Jahleuk Die van mij op 25-10-'09
Edit: Die van mij komt van strong-stock besteld op 24-10-'09
pi_74782800
Hier een (tot voor kort) lurker die sinds kort een dx/paypal-account heeft (paypal is geverifiëerd) . Bij het bestellen kan ik alleen kiezen tussen creditcard of een saldo op m'n paypal-rekening, Kan dat kloppen? Of doe ik iets verkeerd?

Van de site:
quote:
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_74782886
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ridocar het volgende:
Hier een (tot voor kort) lurker die sinds kort een dx/paypal-account heeft (paypal is geverifiëerd) . Bij het bestellen kan ik alleen kiezen tussen creditcard of een saldo op m'n paypal-rekening, Kan dat kloppen? Of doe ik iets verkeerd?
Bij het bestellen klik ik altijd vanuit het winkelwagentje op de paypal knop voor betalen, je wordt dan doorgestuurd naar paypal waar je inlogt en dan kan je op betalen klikken.

Ik heb geen creditcard en alleen een bankrekening gekoppeld aan mijn paypal. Ik schrijf dan eens in de zoveel tijd geld over van mijn bankrekening naar mijn paypal rekening. Dat werkt vooralsnog erg goed, hoewel overschrijven 8 dagen kost (paypal schat 6-7).
pi_74782982
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ridocar het volgende:

Van de site:
[..]

het duurt een aantal dagen totdat je gewoon via je bankrekening kan betalen
pi_74783006
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef veda het volgende:

[..]

Bij het bestellen klik ik altijd vanuit het winkelwagentje op de paypal knop voor betalen, je wordt dan doorgestuurd naar paypal waar je inlogt en dan kan je op betalen klikken.

Ik heb geen creditcard en alleen een bankrekening gekoppeld aan mijn paypal. Ik schrijf dan eens in de zoveel tijd geld over van mijn bankrekening naar mijn paypal rekening. Dat werkt vooralsnog erg goed, hoewel overschrijven 8 dagen kost (paypal schat 6-7).
Dus je moet wel een saldo hebben op je paypal-account? (in de OP staat het volgens mij anders beschreven....) Niet dat het zo'n probleem is, dan boek ik wel wat over....
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:20:01 #295
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74783368
En er lag een pakketje aan de deur, maar ik was er niet
Dus dan morgen maar ophalen
pi_74783461
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef mstr het volgende:
En er lag een pakketje aan de deur, maar ik was er niet
Dus dan morgen maar ophalen
Gister toyota sleutelhanger binnen gekregen, vandaag de oordopjes MD 52 binnen gekregen
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:23:16 #297
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74783472
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Gister toyota sleutelhanger binnen gekregen, vandaag de oordopjes MD 52 binnen gekregen
Nice.
Ik kan het nummer nog niet op internet tracken
En afzender is: ?
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:25:46 #298
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74783545
Kreeg vandaag een pakje binnen van Jack die de 9e in de lucht ging.
pi_74784157
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg vandaag een pakje binnen van Jack die de 9e in de lucht ging.
en? wat zat erin
pi_74784202
Net pakketje van BudgetGadgets binnen. Zal hem zo ff posten wat erin zat. ff zoeken
pi_74784207
en vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')