V: DX Points? Wat is dat nou weer?quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
whutquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:33 schreef mstr het volgende:
Kadootje omdat ik een bestelling had gedaan tijdens de feestdagen begin oktober:
[ afbeelding ]
Bestel even een taalcursus chinees op taobao, dan kan je ;m nog gebruiken ook!quote:
Hij is ook in het Engels.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:35 schreef Semmm het volgende:
[..]
Bestel even een taalcursus chinees op taobao, dan kan je ;m nog gebruiken ook!
Nice.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Semmm het volgende:
Maar we hebben dus nog steeds geen fatsoenlijke OP, dus ik ga er een maken.
Ik denk dat we de OP gewoon heel kort moeten maken en dan een linkje naar een pagina waar alles OVERZICHTELIJK uitgelegd staat over Taobao, TradeTang, de Webshops, Douane etc.
en @ Dion je douane tabbeletjes komen er in ja
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Denk aan de levertijd, denk dat het koud is wanneer het aankomt![]()
Ja ik heb een account aangemaakt ik probeer nou java te updaten. Maar hij blijft gewoon de hele tijd laden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:13 schreef mickeyD het volgende:
niet?
je hebt wel een account toch? (domme overbodige vraag waarschijnlijk)
upgrade java eens?
Die header die nu bovenaan staat in de OP wil ik wel gebruiken maar hij is een beetje over datumquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Nice.
Als je hulp nodig hebt in de zin van headers, roep je maar.
PM me maar wat je wilt dat ik doe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die header die nu bovenaan staat in de OP wil ik wel gebruiken maar hij is een beetje over datum
V-samsun moet er bij en logo's geupdate.
Wat is jouw definitie van kennis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:21 schreef jopiede het volgende:
Net eff 5 setjes Kanen md-52 voor 34 pleuro aan kennissen verkocht![]()
Java geupdate maar het werkt nog steeds niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:13 schreef mickeyD het volgende:
niet?
je hebt wel een account toch? (domme overbodige vraag waarschijnlijk)
upgrade java eens?
Hehe, Hartelijk dank!quote:
'Missen' is natuurlijk wel relatief hè, want inhoudelijk gaat het vaak nergens over.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef einszweiachtung het volgende:
Kan me herinerren dat het in de DX-reeks streng verboden was om over handel te praten, zou goed zijn als ze dat weer invoeren scheelt gemiddeld weer 2 paginas per reeks.
De reeksen gaan echt te snel, ben je er 1 dag niet heb je zomaar 10 paginas gemist dat gaat me iets te ver.
Bij mij gaf ie dat vanzelf aan. Ik ben even aan het kijken welke instelling het precies is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef Dionysiou het volgende:
Twizu hoe zet ik Windows Media Player in mijn taakbalk als player. Dus niet starticoon.
Thanx. Want ik heb hem nu als klein vierkant op mijn bureaublad en elke keer als ik een nummer aanklik komt ie op de voorgrondquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:52 schreef Twizu het volgende:
[..]
Bij mij gaf ie dat vanzelf aan. Ik ben even aan het kijken welke instelling het precies is.
één moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
WinXP/WinVIsta installeren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:03 schreef Dionysiou het volgende:
WMP staat er niet tussen bij mij![]()
En nu?
Er staat net Windows 7 opquote:
Hij was toch wel een lachje waard hoor.quote:
Maar wat je totaal zou moeten betalen is toch 84,05 euro? want douanerechten betaal je toch ook achteraf?quote:We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Oké dan mag het! Ze drinken immers jouw biervoorraad op.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:21 schreef jopiede het volgende:
[..]
Stomme vrienden van me broer, die soms hier een biertje komen drinken
Inderdaad de douanerechten moet je er ook nog bij rekenenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Semmm het volgende:
@ Dion
dit is jouw berekening uit de op:
[..]
Maar wat je totaal zou moeten betalen is toch 84,05 euro? want douanerechten betaal je toch ook achteraf?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:04 schreef LostFormat het volgende:
Zag ik hier nou laatst zo'n nep snuggie langskomen? Iemand een linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.betalen en bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door hongtom op 14-11-2009 20:43:18 ]
Als je een labelwriter bedoeltquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toevallig iemand een laberwriter gevonden?
Ja, ik vorige week bij de kringloopwinkelquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toevallig iemand een laberwriter gevonden?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef Scream2000 het volgende:
Hoi,
ik heb op 24/10/09 een gsm en nog wat crap besteld bij Dealextreme.
Sindsdien krijg ik dit bij status te zien : Processing - Contact us for the latest updates.
Heb alle diverse keren gemaild maar ik krijg geen reactie.
Heb wel een andere bestelling lopen, nam. een laptop accu. Deze is al vrij snel verzonden via Shipped via Tracked Air Mail.
Wat moet ik hier nu verder mee als niemand reageert??
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:56 schreef Scream2000 het volgende:
Aangezien ik al 3 weken wacht, heeft het dan nog nut om langer te wachten? Ik heb het namelijk wel al lang betaald via paypal. En waarom reageert niemand op mijn mails? Ik neem contact op zonder resultaat....
Ziet eruit als een soort marktplaatsquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef hongtom het volgende:
Kent iemand deze site:
http://www.tootoomart.com
Lijkt een soort combinatie tussen popbuying en sites ald tradetang...
Hier precies hetzelfde, als blijft haken ergens lijkt het wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:45 schreef hongtom het volgende:
Het is echt dood hier door die *** hong kong post. Ik wacht nog zeker op 8 pakketjes
tja, de feestdagen komen er aan heh, ik denk dat ze de hoeveelheid verzendingen gewoon even niet aankunnen. Ik merk ook dat je soms wel een week moet wachten voordat je pakketje door HK post wordt verstuurd. En wat mickyd zei over het slechte weer kan er natuurlijk ook mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, als blijft haken ergens lijkt het wel.
Ik ben het wel met je eens. Weet je wat het ook is, als je iets koopt duurt wachten altijd lang.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
tja, de feestdagen komen er aan heh, ik denk dat ze de hoeveelheid verzendingen gewoon even niet aankunnen. Ik merk ook dat je soms wel een week moet wachten voordat je pakketje door HK post wordt verstuurd. En wat mickyd zei over het slechte weer kan er natuurlijk ook mee te maken hebben.
Ik heb geen zin om te wachtenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:50 schreef Joene94 het volgende:
Hier merk ik ook wel iets, pakketjes doen er ipv 1 week nu 2,5 weken uit China over (wanneer verzonden).
Achja, ik wacht lekker rustig af en zie vanzelf alles wel binnenkomen.
Ik stiekem ook niet, omdat het dingen zijn voor vrienden die nu wel een beetje zitten van "waar blijft het??".quote:
Je blijft bestellen, omdat er niks blijft komen.quote:Op zondag 15 november 2009 00:21 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, omdat het dingen zijn voor vrienden die nu wel een beetje zitten van "waar blijft het??".
Oke Dionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 15 november 2009 00:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ziet er puik uit Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Vindk ook!quote:Op zondag 15 november 2009 00:55 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oke Dionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb geen zin om je mmmm's te tellen, en ben moequote:Op zondag 15 november 2009 00:55 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oke Dionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik ook, trustenquote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb geen zin om je mmmm's te tellen, en ben moe
Tis veels te snel zondag!
Heul veul!quote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mensen ik ben op zoek naar een zwarte laser!
Weet iemand waar die is te vinden.. Please?
Zie mijn post van eventjes geledenquote:Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Semmm het volgende:
Ik ben nu dus bezig met de OP/Google.pages maar ik heb even wat hulp nodig, ik moet even alle verschillende statussen hebben die je kan krijgen als je order gaat tracken.
Dus als mensen lopende orders hebben kunnen jullie even de status geven (als ie nog niet gepost is)
Dankje
[ afbeelding ]
Om te beginnen de OP lezen, daarna geduld leren hebben, en daarna terug naar de basisschool.. Want schijnbaar is rekenen te moeilijk voor je (3 weken?) en begrijp je niet dat bedrijven niet in het weekend werken en er zoiets bestaat als een werkweek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef Scream2000 het volgende:
Hoi,
ik heb op 24/10/09 een gsm en nog wat crap besteld bij Dealextreme.
Sindsdien krijg ik dit bij status te zien : Processing - Contact us for the latest updates.
Heb alle diverse keren gemaild maar ik krijg geen reactie.
Heb wel een andere bestelling lopen, nam. een laptop accu. Deze is al vrij snel verzonden via Shipped via Tracked Air Mail.
Wat moet ik hier nu verder mee als niemand reageert??
Ik heb die te koop voor 50 euro, maar zwarte lasers werken alleen 's avondsquote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mensen ik ben op zoek naar een zwarte laser!
Weet iemand waar die is te vinden.. Please?
quote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Protip: als je iets goedkoops ook nog direct in je handen wilt hebben, dan ga je zelf maar de stad in en trek je maar een kroket uit de muur of zo.
Amen!quote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Om te beginnen de OP lezen, daarna geduld leren hebben, en daarna terug naar de basisschool.. Want schijnbaar is rekenen te moeilijk voor je (3 weken?) en begrijp je niet dat bedrijven niet in het weekend werken en er zoiets bestaat als een werkweek.
Protip: als je iets goedkoops ook nog direct in je handen wilt hebben, dan ga je zelf maar de stad in en trek je maar een kroket uit de muur of zo.
quote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Om te beginnen de OP lezen, daarna geduld leren hebben, en daarna terug naar de basisschool.. Want schijnbaar is rekenen te moeilijk voor je (3 weken?) en begrijp je niet dat bedrijven niet in het weekend werken en er zoiets bestaat als een werkweek.
voor sinterklaas red je niet meer. misschien nog wel voor kerstquote:Op zondag 15 november 2009 09:00 schreef winka het volgende:
Twee dagen geleden mijn creditcardnummer opgegeven om gecontroleerd te worden bij Paypal. Wat duurt dat lang![]()
Ik heb namelijk zulke leuke dingen gezien die ik met Sinterklaas wil geven, hopen dat ik dat red!
Hoezo niet? binnen 25 dagen red ie het wel hoor denk ik, maar het is idd niet helemaal zeker.quote:Op zondag 15 november 2009 12:29 schreef pako87 het volgende:
[..]
voor sinterklaas red je niet meer. misschien nog wel voor kerst
Dankje!!quote:Op zondag 15 november 2009 09:09 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zie mijn post van eventjes geleden
Dat is bijna een understatement!quote:
Ben ik zo wereldvreemd? Wat zijn UJJ's?quote:
Daar mogen we het niet over hebben.quote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ben ik zo wereldvreemd? Wat zijn UJJ's?
Die rare schoenen waar je niet dood in wilt gevonden wordenquote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ben ik zo wereldvreemd? Wat zijn UJJ's?
quote:
Komen die dingen gewoon door de douane?quote:Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef revpolen het volgende:
[..]hoe weet jij dat
toch beter kijken.. al die andere zijn ook UJJ
Kerstpakket dit jaar voor de vrouwlijke dames van me bedrijf![]()
ja ze zijn uber lelijk.. maar de vrouwtjes kicken der op
Je hebt ook mannelijke dames in dienst? Plassen die staand ofzo?quote:Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef revpolen het volgende:
vrouwlijke dames
'Welkom in ons Familiebedrijf! Hier ziet u de vrouwelijke vrouwen aan het werk, terwijl achter de schermen de mannelijke vrouwen druk bezig zijn.'quote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je hebt ook mannelijke dames in dienst? Plassen die staand ofzo?
quote:Op zondag 15 november 2009 15:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
'Welkom in ons Familiebedrijf! Hier ziet u de vrouwelijke vrouwen aan het werk, terwijl achter de schermen de mannelijke vrouwen druk bezig zijn.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BVDGoein dag eem'n
Ik heb gehoord dat hij de eigenaar is van Dealextreme..maar dat moet je maar niet doorvertellen..quote:Op zondag 15 november 2009 16:01 schreef Dionysiou het volgende:
rev is zelfstandig ondernemer en heeft het goed voor elkaar met z'm MILFS
quote:Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de eigenaar is van Dealextreme..maar dat moet je maar niet doorvertellen..
quote:Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef vinylhits het volgende:
Ik ga vandaag ff 20xbox360 spellen bestellen.
Maar 't is zeker dat ik die gewoon kan spelen?Bij welke verkoper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BVD
want een gast zei tegen mij dat hij pas over een maad weer xbox games heeft
factory5168......quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Bij welke verkoper?
want een gast zei tegen mij dat hij pas over een maad weer xbox games heeft
Kende hem al wel maar nooit iets gekocht...quote:Op zondag 15 november 2009 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kent iemand deze al![]()
http://www.dhgate.com/
Fast Trading Marketplace
Moet je er volgens mij wel 70 van direct kopenquote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef mickeyD het volgende:
nee, maar zie wel dat de mini cameratjes er lekker goedkoop zijn..
http://www.dhgate.com/720(...)124ccf43a5e2a81.html
milfs??? 17 is nog geen milf hoorquote:Op zondag 15 november 2009 16:01 schreef Dionysiou het volgende:
rev is zelfstandig ondernemer en heeft het goed voor elkaar met z'm MILFS
quote:Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de eigenaar is van Dealextreme..maar dat moet je maar niet doorvertellen..
17 kan al wel een milf zijn hoorquote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef revpolen het volgende:
[..]
milfs??? 17 is nog geen milf hoor
ben zelf pas 24, en de oudste
Heb inmiddels betaald ¤30.97.quote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef vinylhits het volgende:
[..]
factory5168......
Hij vroeg 56dollar voor 20 spellen. Ik zei 45. Hij vond het wel oke maar hij kan nu de prijs niet veranderen zegt hij. Dan betaal ik ook nog niet.
Iemand misschien suggesties voor verkopers?
Sluit ik me bij aan!quote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef gers het volgende:
[..]
17 kan al wel een milf zijn hoor![]()
pics?
quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef hongtom het volgende:
TvpJa ze hebben doosjes, kosten weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke bedankt, klopt het dat payal kosten voor de transactie heeft gerekent... ik heb geen premier account...quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja ze hebben doosjes, kosten weet ik niet
Zover ik weet rekent paypal altijd (transactie) kosten.quote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef hongtom het volgende:
[..]
Oke bedankt, klopt het dat payal kosten voor de transactie heeft gerekent... ik heb geen premier account...
Oke ik dacht dat dat niet was als je prive account had...quote:Op zondag 15 november 2009 20:55 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Zover ik weet rekent paypal altijd (transactie) kosten.
http://www.wisselkoersen.(...)aspx?valutaid=638299quote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef hongtom het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat dat niet was als je prive account had...
Ik bedoelde bij het ontvangen, ik weet al wat er was, die persoon het bij het ovemaken geen prive aangeklikt maar aankoop of zow iets...quote:Op zondag 15 november 2009 21:31 schreef vinylhits het volgende:
[..]
http://www.wisselkoersen.(...)aspx?valutaid=638299
Hier zie je de koers. En ik heb net wat gekocht op tradetang en heb een wisselkoers van 1.45 (paypal heeft zijn kosten in de wisselkoers)
Ja paypal rekent ook bij particuliere verkoop kosten, die bedragen volgensmij 1,30 per transactie als ik t goed heb.quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij het ontvangen, ik weet al wat er was, die persoon het bij het ovemaken geen prive aangeklikt maar aankoop of zow iets...
add, paypal rekent iets van 2,5% op de wisselkoers
quote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja paypal rekent ook bij particuliere verkoop kosten, die bedragen volgensmij 1,30 per transactie als ik t goed heb.
O oke, ik kreeg laatst een betaling van paypal en er ging 1,30 vanaf.quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij een basisbedrag + percentage afhankelijk van de hoogte van het bedrag. Staat trouwens gewoon op paypal site
Morgen pics enzo. Dan ben ik weer blij op het werk!quote:Op zondag 15 november 2009 19:04 schreef revpolen het volgende:
Waarom zijn alle forums hetzelfde... Overal zijn kont/tiet geilende pubers..... Foto's komen straks wel.. Zit nu in partycentrum @ iPhone
en idd 17 kan ook al milf zijn.. Maar dat zijn ze
niet, jongste is 17 oudste 23
Hee, ik weet waar jij werkt!quote:
xenos.quote:Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef athlonkmf het volgende:
ik zoek nog zo'n opblaasnekkussen voor tijdens het reizen. Dealextreme had dat wel, nu niet meer. Iemand nog een andere zaakje die zoiets heeft?
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25671quote:Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef athlonkmf het volgende:
ik zoek nog zo'n opblaasnekkussen voor tijdens het reizen. Dealextreme had dat wel, nu niet meer. Iemand nog een andere zaakje die zoiets heeft?
wanneer kunnen we het verwachten?quote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Semmm het volgende:
Even een voorproefje op de nieuwe hulppagina:P
[ afbeelding ]
Kan ik nog niet echt iets over zeggen, wil 'm het liefst "lanceren" als ie helemaal af is. maar ik probeer het zo snel mogelijk!quote:
Goed bezig gast!quote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Semmm het volgende:
Even een voorproefje op de nieuwe hulppagina:P
[ afbeelding ]
Hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef revpolen het volgende:
waarom maakt altijd iedereen hier toch een tvp van![]()
![]()
het staat altijd bij de top10 boven aan bij general slet..
het halve topic bestaat steeds uit TVP![]()
vorige x maakte zelfs iemand een TVP aan bij post 295 ofzo
Hehe, inderdaad. Al is dat op Fok! altijd wel twijfelachtig natuurlijk. Zie bv dit topic: jackquote:Op maandag 16 november 2009 12:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Misschien zegt dit iets over het intelligentieniveau.
Dat was 2 Topics geleden al bekend dat je in 1x kon bestellenquote:Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef sweetlady-o het volgende:
Heb een mailtje ontvangen van tiffany ( ze heeft het naar haar hele mailbox gestuurt dus de voor en achternamen van sommige bestellers ken ik nu)
Dear Valued Customers,
This is Tiffany from popbuying.com .
We have two systems to support your online shopping:
1 www.pbpurchase.com
If you want to purchase some items from DealPerfect, TAOBAO, DX, FP and other e-commerce shops, please enter it to place an order through online payment method. Here is the link: http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr
2 www.popbuying.com
It's our main site to provide regular items for you. You can order everything in our site like before.
If you have any other questions, please send email to me, i will give you reply in 24 hours. :p
Best regards
Tiffany
Je kunt dus nu in 1 keer bestellingen plaatsen van toabao. Ik denk alleen niet dat ik dat ga doen want dan moet ik in 2 delen betalen.
Omdat my active topics op elke pagina staat en general chat niet?quote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef revpolen het volgende:
![]()
Die 2e heb ik net binnen, super dingetje en die ledjes zijn gaafquote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef Semmm het volgende:
even 2 butane lighters besteld
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1368
quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat was 2 Topics geleden al bekend dat je in 1x kon bestellen![]()
Wrrs overheengelezen.. gaat ook té snel heiro![]()
Ik heb net giser weer wat moois besteld bij Jacky
Dus ik ging bellen met TNT betreft de afzender, dat konden ze niet zien ivm internationale zending.quote:Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
quote:- Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-11-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
- Bestelling uitgesteld servicekader 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending zit in afleverroute 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Voorgemeld en gescand op rit 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Chauffeur is onderweg 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Ik woon 4 km van Alkmaar af dat is geen boerengat.quote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat heb je he als je in een boerengat woont![]()
Maar je kan de gok erop nemen![]()
Dan ga ik zo wel effies langs danquote:
Heerlijk hier!quote:Op maandag 16 november 2009 15:37 schreef Swagger het volgende:
Vandaag of morgen, mijn iPhone hoesjes en screenprotector binne, wel nuttig als ik een mooie review ervan maakt.
Alles lekker mensen?
Heb er zelf wat besteld, zal het laten weten als ze aankomen!quote:In herhaling
Weet iemand wat de kwaliteit is van deze Aaipods?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Al is dat op Fok! altijd wel twijfelachtig natuurlijk. Zie bv dit topic: jack
quote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Dionysiou het volgende:
Hé vraagje.
Kreeg net zo'n TNT papiertje in mijn envelop een pakket met de afzender: Jrfwl - smlj
TNT dus gebeld betreft een zending uit het buitenland. Nu lijkt me sterk dat het de zending is van 12 nov. die 2 broeken dus.
Nu staat er dat ik alleen mag tekenen..Dus mijn mama mocht het pakket niet eens aannemen
En er staat: Ophalen volgende werkdag na 13.00.
Moet ik echt wachten of kan ik ook straks heen gaan?
[..]
Dus ik ging bellen met TNT betreft de afzender, dat konden ze niet zien ivm internationale zending.
Maar het belangrijkste kan ik hem nu ophalen? Ben best benieuwd en het postkantoor waar ik naar toe moet is best ver, en ben een beetje ziek.
En ik kwam ook iets raar tegen:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef Lizzle360 het volgende:
Reageert rachel nog op mailtjes, of moet je contact opnemen met de customer service?
welkom bij de clubquote:Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef pako87 het volgende:
en ja hoor hij is binnen http://www.popbuying.com/spree.pb/sku.24679
31okt. besteld en nu al in huis
Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden.quote:Op maandag 16 november 2009 16:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ok, jij loopt hier toch al een tijd mee. Grappig dat jij dan ook nog steeds hele domme vragen kan stellen. Maar, voor sommige mensen is logisch nadenken gewoon te lastig gok ik.
De chauffeur is langs je huis geweest, er was niemand thuis. Omdat er voor getekend moet worden is er geen tweede afleverpoging en dus direct pakketje naar het postkantoor. Echter, de chauffeur/bezorger zal niet enkel een pakketje voor jou in ze wagen hebben. Dat wil dus zeggen dat hij heel goed zijn complete ronde nog af gaat maken voor hij de niet thuis pakketjes naar het postkantoor gaat brengen.
Er is dus geen zinnig antwoord op te geven. Ja, het kan zijn dat hij naar het postkantoor moest om wat te doen en direct de pakketjes heeft afgeleverd en ja het kan zijn dat je hem dus al kan ophalen.
Maar, zoals ik dus aangaf het kan ook zijn dat je morgenochtend het pakketje kan ophalen of pas om 13:00.
Dus, heb je tijd over? Ga even langs het postkantoor, heb je weinig tijd wacht dan gewoon lekker tot morgen. Ik bedoel, hoe de hel moeten wij nou weten of je pakketje er al ligt?
Dat komt omdat de 14e een zaterdag was en dan worden de pakketjes niet verder bezorgd.quote:Op maandag 16 november 2009 15:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dan ga ik zo wel effies langs dan
Trouwens;
- Bestelling uitgesteld servicekader 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Douane controle ofzo?
Het verschilt, het kan 10 en 13 uur zijnquote:Op maandag 16 november 2009 17:15 schreef PedroN het volgende:
[..]
Dat komt omdat de 14e een zaterdag was en dan worden de pakketjes niet verder bezorgd.
Dikke kans dat het pakketje al op het postkantoor ligt want de status is ook al bijgewerkt.
Alleen loop je de kans dat ze op het postkantoor moeilijk doen omdat op het briefje staat dat je het morgen pas kan ophalen. Kijk eens goed op het briefje want volgens mij moet je het al na 10.00 uur op kunnen halen, dat na 13.00 uur betreft meestal pakketjes van vrijdag die je op maandag kan halen.
Op je briefje staat ook welk postkantoor het is, het lijkt mij stug dat er in Heiloo geen postkantoor is waar de aangetekende stukken heen gaan.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed bezig gast!
En zet er stiekem je DX-affiliate link bij![]()
Ik doe meestal een TVP als ik zelf de OP hebquote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef revpolen het volgende:
![]()
Lama v4 / v3 goed te besturen en veel onderdelen voor te krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef zquing het volgende:
Welke van die RC helicopters zijn tof eigenlijk?
quote:Op maandag 16 november 2009 16:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden.
Zoals in dit geval.![]()
Je geeft verder geen nuttige informatie. Dus hou voortaan je post maar voor je wil je?
Ik vraag alleen of ik het pakket al kan ophalen ivm de track en trace die dat aangaf.
Alsof ik dit soort shit nog niet weet. Ik loop al vanaf het oude topic mee. Ongelofelijk.![]()
Het pakket was er inderdaad niet.quote:Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet![]()
Als je dit leest:
Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Zou je denken dat het al af te halen is. Het kan ook zijn dat hij hem scande toen je niet thuis bleek en dat dat de standaard update is, maar het nog niet op het postkantoor ligt. Dus het is gewoon een gok. Logisch toch. Het hangt van de bezorger af, is hij al langsgeweest op het postkantoor of doet hij dat altijd aan het einde van ze rit.
En trots man, dat je al bij het oude topic hier reageerde. Nu hoor je er echt bij man
Ik heb deze al een half jaar (gewoon om DX en die helicopters eens uit te proberen) en hij bevalt me uitstekend:quote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef pako87 het volgende:
[..]
Lama v4 / v3 goed te besturen en veel onderdelen voor te krijgen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.lama%20v4
Haha wat een baas.quote:Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Jack prijst zichzelf aardig uit de markt, bij zijn nieuwe producten zegt hij dat hij duurder is als de markt!
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef zquing het volgende:
Welke van die RC helicopters zijn tof eigenlijk?
quote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef monkeybrain het volgende:
Lekker kinky rukken met zo'n ding om je hand![]()
Misschien iets voor die Harley gast van jou Dion, staat stoer bij het stoplicht![]()
[ afbeelding ]
Is Rachel naar de kapper geweest?Ziet er wild uit dat haar
![]()
[ afbeelding ]
SomalischeChinese piratenvlag?quote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef monkeybrain het volgende:
Lekker kinky rukken met zo'n ding om je hand![]()
Misschien iets voor die Harley gast van jou Dion, staat stoer bij het stoplicht![]()
[ afbeelding ]
Is Rachel naar de kapper geweest?Ziet er wild uit dat haar
![]()
[ afbeelding ]
Matig²quote:
Volgensmij heb ik een DejaVuquote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
SomalischeChinese piratenvlag?
Wat ik overigens nog dommer vind (in die tvp discussie) zijn mensen die al gepost hebben in een topic en dan alsnog een tvp plaatsen. Zooooooooo dom. Dan denk ik; are you shitting me?
Van de ene kant geef ik je gelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 16:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ok, jij loopt hier toch al een tijd mee. Grappig dat jij dan ook nog steeds hele domme vragen kan stellen. Maar, voor sommige mensen is logisch nadenken gewoon te lastig gok ik.
De chauffeur is langs je huis geweest, er was niemand thuis. Omdat er voor getekend moet worden is er geen tweede afleverpoging en dus direct pakketje naar het postkantoor. Echter, de chauffeur/bezorger zal niet enkel een pakketje voor jou in ze wagen hebben. Dat wil dus zeggen dat hij heel goed zijn complete ronde nog af gaat maken voor hij de niet thuis pakketjes naar het postkantoor gaat brengen.
Er is dus geen zinnig antwoord op te geven. Ja, het kan zijn dat hij naar het postkantoor moest om wat te doen en direct de pakketjes heeft afgeleverd en ja het kan zijn dat je hem dus al kan ophalen.
Maar, zoals ik dus aangaf het kan ook zijn dat je morgenochtend het pakketje kan ophalen of pas om 13:00.
Dus, heb je tijd over? Ga even langs het postkantoor, heb je weinig tijd wacht dan gewoon lekker tot morgen. Ik bedoel, hoe de hel moeten wij nou weten of je pakketje er al ligt?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Lolque het volgende:
[..]
Van de ene kant geef ik je gelijk.
Maar van de andere, grotere kant, vind ik je een gefrustreerde klapmongool.![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Lolque het volgende:
[..]
Van de ene kant geef ik je gelijk.
Maar van de andere, grotere kant, vind ik je een gefrustreerde klapmongool.![]()
Ik heb vandaag ( eindelijkquote:Op maandag 16 november 2009 12:55 schreef Twizu het volgende:
In herhaling
Weet iemand wat de kwaliteit is van deze Aaipods?
hahah nicequote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef revpolen het volgende:
heb precies dezelfde hier liggen ( zelfs dezelfde kleur)
hij werkt ook in me..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS.
iemand nog tips voor de kerst kwa kleding
taobao/tradetang
Gewoon proberen voor die 1,15 euro.quote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef thijs1994 het volgende:
Die Ipot is echt mooi!! Kan ik nog eens over denken.
Iemand deze ervaringen mee?? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22632
Of iets anders in die soort??
Hij kwam een keer hier voor bij, dus ik dacht het is te proberenquote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef mstr het volgende:
Ik vond die Personal LED Breath Alcohol Tester ook wel grappig om te kopen, laat even weten of het een beetje werkt. Dan koop ik hem misschien ook wel.
Inderdaad, het kost geen reet en het lijkt me wel grappig.quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij kwam een keer hier voor bij, dus ik dacht het is te proberen![]()
Hij is helaas nog niet verzonden
na 1 slok bacardi 0.9 danger in beeldquote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef mstr het volgende:
Ik vond die Personal LED Breath Alcohol Tester ook wel grappig om te kopen, laat even weten of het een beetje werkt. Dan koop ik hem misschien ook wel.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef revpolen het volgende:
[..]
na 1 slok bacardi 0.9 danger in beeld
na 2 flessen safari... 0.01
leuk maar niet goed
dit was me review
Laat maar zitten danquote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef revpolen het volgende:
[..]
na 1 slok bacardi 0.9 danger in beeld
na 2 flessen safari... 0.01
leuk maar niet goed
dit was me review
Ja ik heb 'm al besteld gewoon om te proberen, drie keer zelfs. Voor een paar kameraden. Is hij op DX te vinden dan? Heb 'm nog niet kunnen vinden helaas zal nog eens kijken.quote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon proberen voor die 1,15 euro.
En anders even dezelfde opzoeken op DX, want daar staan wel paar reviews bij.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm al besteld gewoon om te proberen, drie keer zelfs. Voor een paar kameraden. Is hij op DX te vinden dan? Heb 'm nog niet kunnen vinden helaas zal nog eens kijken.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm al besteld gewoon om te proberen, drie keer zelfs. Voor een paar kameraden. Is hij op DX te vinden dan? Heb 'm nog niet kunnen vinden helaas zal nog eens kijken.
Hé psst, je bent te laat.quote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733
He Veda;quote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef veda het volgende:
@Downstar, welke is dat dan? Hoeveel kost ie?
Er zijn zoveel van die dingen overal te vinden
En die werkt wel goed?quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22660
deze heb ik
Volgens mij is Dealextreme niet in Nederland gevestigd. Maar als het jou lukt om voor 6 euro te verzenden en het ook nog bij hun aan te laten komen dan ben je een koning.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef joepie91 het volgende:
Pompedom, laat ik hier ook weer eens posten.
Had een tijdje geleden wat gepost over een vlekje + stuck pixels op het scherm van mijn Dingoo, ben inmiddels in gesprek geweest met DX. Ik moet hem terugsturen, zij vergoeden de verzendkosten en ik krijg een nieuwe
Alleen nog even kijken hoe ik het ga verzenden. Normale post is ongeveer 6 euro ofzo, aangetekend 10 euro. DX zegt dat ik de goedkoopste verzendmethode moet gebruiken, maar ik stuur het toch wel graag aangetekend
Ik heb deze besteld:quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22660
deze heb ik
Fout.quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Volgens mij is Dealextreme niet in Nederland gevestigd. Maar als het jou lukt om voor 6 euro te verzenden en het ook nog bij hun aan te laten komen dan ben je een koning.
Gaat je waarschijnlijk 24 euro verzending kosten en je hebt geen keuze tussen aangetekend of niet aangetekend.
Als ik alles opvouw (niemand zei dat de doos nog netjes in doos-vorm moest zijn, als ik uberhaupt de verpakking al mee moet sturen):quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Volgens mij is Dealextreme niet in Nederland gevestigd. Maar als het jou lukt om voor 6 euro te verzenden en het ook nog bij hun aan te laten komen dan ben je een koning.
Gaat je waarschijnlijk 24 euro verzending kosten en je hebt geen keuze tussen aangetekend of niet aangetekend.
ah ja scheelt natuurlijk wel jaquote:
Ik heb maar even een berichtje teruggestuurd naar DX met de vraag of de accesoires (charger, USB-kabel, handleiding, doos, etc) meegestuurd moeten worden. Dat scheelt behoorlijk in de verzendkosten namelijkquote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef revpolen het volgende:
[..]
ah ja scheelt natuurlijk wel ja
ik had pakket van 1,99 kilo( mocht tot 2 kilo )
anders zat ik weer marge hoger tot 5 kilo en gelijk nog duurder
Thanks. Kon de categorie niet weer vinden. Ga daar ook eens verder kijken vind 't wel lachen dingenquote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3733
Zo heb ik van de week ook 3 aanstekers besteld.quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Thanks. Kon de categorie niet weer vinden. Ga daar ook eens verder kijken vind 't wel lachen dingen.
Die keychain heb ik dus hier ook liggen, wel grappig. Hij gaat dus knipperen als hij licht opvangtquote:Op maandag 16 november 2009 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo heb ik van de week ook 3 aanstekers besteld.
En net een nieuwe bestelling bij FP:
1x Large Solar Power Car Brand "Volkswagen" Key Chain (Transparent)
http://www.focalprice.com/detail_HK050T.html
5x Touch Stylus Pen for NDSL (8-Pack)
http://www.focalprice.com/detail_GN332X.html
M'n vader heeft een VW-gek op z'n werk.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die keychain heb ik dus hier ook liggen, wel grappig. Hij gaat dus knipperen als hij licht opvangt
Nee is van de anime serie one piece.quote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
SomalischeChinese piratenvlag?
Wat ik overigens nog dommer vind (in die tvp discussie) zijn mensen die al gepost hebben in een topic en dan alsnog een tvp plaatsen. Zooooooooo dom. Dan denk ik; are you shitting me?
Hoe hem je hem aan de gang gekregen als webcam?quote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef g0dz0r het volgende:
Weet iemand of je de tijd en datum van die MD80's uit kan zetten? Vandaag getest in verschillende omstandigheden en ik ben meer dan content.![]()
Nou die tijd en datum nog uit beeld.
stom, het is gratis verzenden, nu kan je lang wachten totdat alles in voorraad isquote:Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb maar even een berichtje teruggestuurd naar DX met de vraag of de accesoires (charger, USB-kabel, handleiding, doos, etc) meegestuurd moeten worden. Dat scheelt behoorlijk in de verzendkosten namelijk
?quote:Op maandag 16 november 2009 22:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stom, het is gratis verzenden, nu kan je lang wachten totdat alles in voorraad is
Als ik iets via taobao bestel mail ik Jack altijd even. Dan weet ik zeker dat alles goed/betrouwbaar is.quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Egamer het volgende:
Tis mijn eerste post hier, maar heb gelijk een vraag. Zou tof zijn als jullie kunnen helpen.
Ik wil dit voetbalshirtje kopen: http://item.taobao.com/au(...)4b3e01f4fe4ebcfb.htm
Is PBPurchase een goede site om het daar te bestellen? Prijzen vallen best mee, maar zijn er ook dingen die ik moet weten, enkele risico's etc? Ik heb iig de OP gelezen.Alvast bedankt!
Waar! Maar sinterklaas was teveel moeitequote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Dionysiou het volgende:
Twizu het is eerst Sinterklaas en daarna Kerst.
Niet maar dat kan ik morgen wel even proberen, heb dat ding puur voor onderweg gekocht. Bij schemer doet ie het trouwens beter dan bij vol daglicht?quote:Op maandag 16 november 2009 22:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe hem je hem aan de gang gekregen als webcam?
Dat zal ik even doen, bedankt.quote:Op maandag 16 november 2009 22:46 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Als ik iets via taobao bestel mail ik Jack altijd even. Dan weet ik zeker dat alles goed/betrouwbaar is.
Ik ook nog nietquote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef veda het volgende:
Ik heb de spycam MD80 nog steeds niet
(jaja zeur zeur blah blah, maar hierboven meld iemand het ook, dus dacht, laat ik even melden dat ik hem ook nog niet heb).
Boehoe.quote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ook nog niet![]()
Verzonden op 14-nov-09
Das al 2 dagen terug![]()
Ik, volgens mij zelfde verkoper toch? Is ie niet bij je buren afgeleverd oid?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb op 28 okt die md80 /spycam besteld, zijn er ook mensen die rond die datum hebben besteld en hem al binnen hebben?
heb je een class 4 of 6 kaartje?quote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet maar dat kan ik morgen wel even proberen, heb dat ding puur voor onderweg gekocht. Bij schemer doet ie het trouwens beter dan bij vol daglicht?
Zou het kaartje te traag zijn of mis je dan eerder frames e.d.?
Class 2 maar zou dat ervoor zorgen dat je vegende beelden krijgt?quote:
Gewoon bestellen op Worldclassjersey.com of Thefootballshirt.comquote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Egamer het volgende:
Tis mijn eerste post hier, maar heb gelijk een vraag. Zou tof zijn als jullie kunnen helpen.
Ik wil dit voetbalshirtje kopen: http://item.taobao.com/au(...)4b3e01f4fe4ebcfb.htm
Is PBPurchase een goede site om het daar te bestellen? Prijzen vallen best mee, maar zijn er ook dingen die ik moet weten, enkele risico's etc? Ik heb iig de OP gelezen.Alvast bedankt!
Dit is de echte AEE MD80 camera, dus niet te vergelijken met die van ebay.quote:
Neuh maar het gaat om het vegen, zal het eens uitproberen met een 8GB class 4 Kingston die ik hier heb liggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dit is de echte AEE MD80 camera, dus niet te vergelijken met die van ebay.
Iemand een adresje voor kindershirts?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Gewoon bestellen op Worldclassjersey.com of Thefootballshirt.com
Her en der hebben mensen ook nog wat camera's over.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Jammer dat je die Mini DV dingen via Ebay moet kopen
Ik ben er gewoon geen fan van, zo`n veiling en dat soort ongein. Ik wil gewoon een vaste prijs betalen. Daarnaast ben ik geen Ebay fanquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Her en der hebben mensen ook nog wat camera's over.Wat is er trouwens op tegen om dingen op Ebay te kopen?
Je hebt ze ook met "nu kopen" als je een vaste prijs wil maar je wil gewoon niet Ebay'en dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon geen fan van, zo`n veiling en dat soort ongein. Ik wil gewoon een vaste prijs betalen. Daarnaast ben ik geen Ebay fan
Waarschijnlijk een van de volgende:quote:
coolbuy88, was het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik, volgens mij zelfde verkoper toch? Is ie niet bij je buren afgeleverd oid?
Yup zelfde verkoper, anders mail je hem even?quote:
reageert al 5 dagen niet op mijn mails.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Yup zelfde verkoper, anders mail je hem even?
Heb je ook al gemaild dat je dan negatieve feedback geeft of een dispuut bij ebay opent? Meestal gaat het dan wel ineens snel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
reageert al 5 dagen niet op mijn mails.
Je krijgt gelijk een trackingnummer, als je pakket verzonden isquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef jakkop het volgende:
Ik ben een beetje nieuw hier...maar klopt het dat ik na shipping niet meteen een trackingnummer heb? Ik zag dat het een paar dagen kan kosten voordat je kan tracken, maar je moet toch wel een trackingnummer hebben?
Mijne is ook rond die datum verzonden, heb hem nu al even binnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb op 28 okt die md80 /spycam besteld, zijn er ook mensen die rond die datum hebben besteld en hem al binnen hebben?
Dan heb je dus een pakketje zonder tracking number umdat de waarde wss. niet hoog genoeg was, je had 'm er zelf bij kunnen kopen voor 1.70 dollar maarja, Tracking number heb je vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef jakkop het volgende:
Nou ik dus nietIn het mailtje dat de boel verzonden was stond bij trackingnumber een streepje.
Op taobao zijn ze veel goedkoper:quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef mstr het volgende:
[..]
http://thefootballshirt.com/
25 euro incl. alle patches, eigen naam + nr en verzendkosten.
Jahleukquote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ook nog niet![]()
Verzonden op 14-nov-09
Das al 2 dagen terug![]()
quote:Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Bij het bestellen klik ik altijd vanuit het winkelwagentje op de paypal knop voor betalen, je wordt dan doorgestuurd naar paypal waar je inlogt en dan kan je op betalen klikken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ridocar het volgende:
Hier een (tot voor kort) lurker die sinds kort een dx/paypal-account heeft (paypal is geverifiëerd) . Bij het bestellen kan ik alleen kiezen tussen creditcard of een saldo op m'n paypal-rekening, Kan dat kloppen? Of doe ik iets verkeerd?
het duurt een aantal dagen totdat je gewoon via je bankrekening kan betalenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ridocar het volgende:
Hier een (tot voor kort) lurker die sinds kort een dx/paypal-account heeft (paypal is geverifiëerd) . Bij het bestellen kan ik alleen kiezen tussen creditcard of een saldo op m'n paypal-rekening, Kan dat kloppen? Of doe ik iets verkeerd?
Van de site:
[..]
Dus je moet wel een saldo hebben op je paypal-account? (in de OP staat het volgens mij anders beschreven....) Niet dat het zo'n probleem is, dan boek ik wel wat over....quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef veda het volgende:
[..]
Bij het bestellen klik ik altijd vanuit het winkelwagentje op de paypal knop voor betalen, je wordt dan doorgestuurd naar paypal waar je inlogt en dan kan je op betalen klikken.
Ik heb geen creditcard en alleen een bankrekening gekoppeld aan mijn paypal. Ik schrijf dan eens in de zoveel tijd geld over van mijn bankrekening naar mijn paypal rekening. Dat werkt vooralsnog erg goed, hoewel overschrijven 8 dagen kost (paypal schat 6-7).
Gister toyota sleutelhanger binnen gekregen, vandaag de oordopjes MD 52 binnen gekregenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef mstr het volgende:
En er lag een pakketje aan de deur, maar ik was er niet
Dus dan morgen maar ophalen
Nice.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gister toyota sleutelhanger binnen gekregen, vandaag de oordopjes MD 52 binnen gekregen
en? wat zat erinquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg vandaag een pakje binnen van Jack die de 9e in de lucht ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |