welkom bij de clubquote:Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef pako87 het volgende:
en ja hoor hij is binnen http://www.popbuying.com/spree.pb/sku.24679
31okt. besteld en nu al in huis
Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden.quote:Op maandag 16 november 2009 16:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ok, jij loopt hier toch al een tijd mee. Grappig dat jij dan ook nog steeds hele domme vragen kan stellen. Maar, voor sommige mensen is logisch nadenken gewoon te lastig gok ik.
De chauffeur is langs je huis geweest, er was niemand thuis. Omdat er voor getekend moet worden is er geen tweede afleverpoging en dus direct pakketje naar het postkantoor. Echter, de chauffeur/bezorger zal niet enkel een pakketje voor jou in ze wagen hebben. Dat wil dus zeggen dat hij heel goed zijn complete ronde nog af gaat maken voor hij de niet thuis pakketjes naar het postkantoor gaat brengen.
Er is dus geen zinnig antwoord op te geven. Ja, het kan zijn dat hij naar het postkantoor moest om wat te doen en direct de pakketjes heeft afgeleverd en ja het kan zijn dat je hem dus al kan ophalen.
Maar, zoals ik dus aangaf het kan ook zijn dat je morgenochtend het pakketje kan ophalen of pas om 13:00.
Dus, heb je tijd over? Ga even langs het postkantoor, heb je weinig tijd wacht dan gewoon lekker tot morgen. Ik bedoel, hoe de hel moeten wij nou weten of je pakketje er al ligt?
Dat komt omdat de 14e een zaterdag was en dan worden de pakketjes niet verder bezorgd.quote:Op maandag 16 november 2009 15:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dan ga ik zo wel effies langs dan
Trouwens;
- Bestelling uitgesteld servicekader 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Douane controle ofzo?
Het verschilt, het kan 10 en 13 uur zijnquote:Op maandag 16 november 2009 17:15 schreef PedroN het volgende:
[..]
Dat komt omdat de 14e een zaterdag was en dan worden de pakketjes niet verder bezorgd.
Dikke kans dat het pakketje al op het postkantoor ligt want de status is ook al bijgewerkt.
Alleen loop je de kans dat ze op het postkantoor moeilijk doen omdat op het briefje staat dat je het morgen pas kan ophalen. Kijk eens goed op het briefje want volgens mij moet je het al na 10.00 uur op kunnen halen, dat na 13.00 uur betreft meestal pakketjes van vrijdag die je op maandag kan halen.
Op je briefje staat ook welk postkantoor het is, het lijkt mij stug dat er in Heiloo geen postkantoor is waar de aangetekende stukken heen gaan.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed bezig gast!
En zet er stiekem je DX-affiliate link bij![]()
Ik doe meestal een TVP als ik zelf de OP hebquote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef revpolen het volgende:
waarom maakt altijd iedereen hier toch een tvp van![]()
![]()
het staat altijd bij de top10 boven aan bij general slet..
het halve topic bestaat steeds uit TVP![]()
vorige x maakte zelfs iemand een TVP aan bij post 295 ofzo
Lama v4 / v3 goed te besturen en veel onderdelen voor te krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef zquing het volgende:
Welke van die RC helicopters zijn tof eigenlijk?
quote:Op maandag 16 november 2009 16:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden.
Zoals in dit geval.![]()
Je geeft verder geen nuttige informatie. Dus hou voortaan je post maar voor je wil je?
Ik vraag alleen of ik het pakket al kan ophalen ivm de track en trace die dat aangaf.
Alsof ik dit soort shit nog niet weet. Ik loop al vanaf het oude topic mee. Ongelofelijk.![]()
Het pakket was er inderdaad niet.quote:Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet![]()
Als je dit leest:
Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Zou je denken dat het al af te halen is. Het kan ook zijn dat hij hem scande toen je niet thuis bleek en dat dat de standaard update is, maar het nog niet op het postkantoor ligt. Dus het is gewoon een gok. Logisch toch. Het hangt van de bezorger af, is hij al langsgeweest op het postkantoor of doet hij dat altijd aan het einde van ze rit.
En trots man, dat je al bij het oude topic hier reageerde. Nu hoor je er echt bij man
Ik heb deze al een half jaar (gewoon om DX en die helicopters eens uit te proberen) en hij bevalt me uitstekend:quote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef pako87 het volgende:
[..]
Lama v4 / v3 goed te besturen en veel onderdelen voor te krijgen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.lama%20v4
Haha wat een baas.quote:Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Jack prijst zichzelf aardig uit de markt, bij zijn nieuwe producten zegt hij dat hij duurder is als de markt!
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef zquing het volgende:
Welke van die RC helicopters zijn tof eigenlijk?
quote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef monkeybrain het volgende:
Lekker kinky rukken met zo'n ding om je hand![]()
Misschien iets voor die Harley gast van jou Dion, staat stoer bij het stoplicht![]()
[ afbeelding ]
Is Rachel naar de kapper geweest?Ziet er wild uit dat haar
![]()
[ afbeelding ]
SomalischeChinese piratenvlag?quote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef monkeybrain het volgende:
Lekker kinky rukken met zo'n ding om je hand![]()
Misschien iets voor die Harley gast van jou Dion, staat stoer bij het stoplicht![]()
[ afbeelding ]
Is Rachel naar de kapper geweest?Ziet er wild uit dat haar
![]()
[ afbeelding ]
Matig²quote:
Volgensmij heb ik een DejaVuquote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
SomalischeChinese piratenvlag?
Wat ik overigens nog dommer vind (in die tvp discussie) zijn mensen die al gepost hebben in een topic en dan alsnog een tvp plaatsen. Zooooooooo dom. Dan denk ik; are you shitting me?
Van de ene kant geef ik je gelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 16:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ok, jij loopt hier toch al een tijd mee. Grappig dat jij dan ook nog steeds hele domme vragen kan stellen. Maar, voor sommige mensen is logisch nadenken gewoon te lastig gok ik.
De chauffeur is langs je huis geweest, er was niemand thuis. Omdat er voor getekend moet worden is er geen tweede afleverpoging en dus direct pakketje naar het postkantoor. Echter, de chauffeur/bezorger zal niet enkel een pakketje voor jou in ze wagen hebben. Dat wil dus zeggen dat hij heel goed zijn complete ronde nog af gaat maken voor hij de niet thuis pakketjes naar het postkantoor gaat brengen.
Er is dus geen zinnig antwoord op te geven. Ja, het kan zijn dat hij naar het postkantoor moest om wat te doen en direct de pakketjes heeft afgeleverd en ja het kan zijn dat je hem dus al kan ophalen.
Maar, zoals ik dus aangaf het kan ook zijn dat je morgenochtend het pakketje kan ophalen of pas om 13:00.
Dus, heb je tijd over? Ga even langs het postkantoor, heb je weinig tijd wacht dan gewoon lekker tot morgen. Ik bedoel, hoe de hel moeten wij nou weten of je pakketje er al ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |