Hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef revpolen het volgende:
waarom maakt altijd iedereen hier toch een tvp van![]()
![]()
het staat altijd bij de top10 boven aan bij general slet..
het halve topic bestaat steeds uit TVP![]()
vorige x maakte zelfs iemand een TVP aan bij post 295 ofzo
Hehe, inderdaad. Al is dat op Fok! altijd wel twijfelachtig natuurlijk. Zie bv dit topic: jackquote:Op maandag 16 november 2009 12:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Misschien zegt dit iets over het intelligentieniveau.
Dat was 2 Topics geleden al bekend dat je in 1x kon bestellenquote:Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef sweetlady-o het volgende:
Heb een mailtje ontvangen van tiffany ( ze heeft het naar haar hele mailbox gestuurt dus de voor en achternamen van sommige bestellers ken ik nu)
Dear Valued Customers,
This is Tiffany from popbuying.com .
We have two systems to support your online shopping:
1 www.pbpurchase.com
If you want to purchase some items from DealPerfect, TAOBAO, DX, FP and other e-commerce shops, please enter it to place an order through online payment method. Here is the link: http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr
2 www.popbuying.com
It's our main site to provide regular items for you. You can order everything in our site like before.
If you have any other questions, please send email to me, i will give you reply in 24 hours. :p
Best regards
Tiffany
Je kunt dus nu in 1 keer bestellingen plaatsen van toabao. Ik denk alleen niet dat ik dat ga doen want dan moet ik in 2 delen betalen.
Omdat my active topics op elke pagina staat en general chat niet?quote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef revpolen het volgende:
waarom maakt altijd iedereen hier toch een tvp van![]()
![]()
het staat altijd bij de top10 boven aan bij general slet..
het halve topic bestaat steeds uit TVP![]()
vorige x maakte zelfs iemand een TVP aan bij post 295 ofzo
Die 2e heb ik net binnen, super dingetje en die ledjes zijn gaafquote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef Semmm het volgende:
even 2 butane lighters besteld
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1368
quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat was 2 Topics geleden al bekend dat je in 1x kon bestellen![]()
Wrrs overheengelezen.. gaat ook té snel heiro![]()
Ik heb net giser weer wat moois besteld bij Jacky
Dus ik ging bellen met TNT betreft de afzender, dat konden ze niet zien ivm internationale zending.quote:Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
quote:- Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-11-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
- Bestelling uitgesteld servicekader 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending zit in afleverroute 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Voorgemeld en gescand op rit 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Chauffeur is onderweg 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Ik woon 4 km van Alkmaar af dat is geen boerengat.quote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat heb je he als je in een boerengat woont![]()
Maar je kan de gok erop nemen![]()
Dan ga ik zo wel effies langs danquote:
Heerlijk hier!quote:Op maandag 16 november 2009 15:37 schreef Swagger het volgende:
Vandaag of morgen, mijn iPhone hoesjes en screenprotector binne, wel nuttig als ik een mooie review ervan maakt.
Alles lekker mensen?
Heb er zelf wat besteld, zal het laten weten als ze aankomen!quote:In herhaling
Weet iemand wat de kwaliteit is van deze Aaipods?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Al is dat op Fok! altijd wel twijfelachtig natuurlijk. Zie bv dit topic: jack
quote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Dionysiou het volgende:
Hé vraagje.
Kreeg net zo'n TNT papiertje in mijn envelop een pakket met de afzender: Jrfwl - smlj
TNT dus gebeld betreft een zending uit het buitenland. Nu lijkt me sterk dat het de zending is van 12 nov. die 2 broeken dus.
Nu staat er dat ik alleen mag tekenen..Dus mijn mama mocht het pakket niet eens aannemen
En er staat: Ophalen volgende werkdag na 13.00.
Moet ik echt wachten of kan ik ook straks heen gaan?
[..]
Dus ik ging bellen met TNT betreft de afzender, dat konden ze niet zien ivm internationale zending.
Maar het belangrijkste kan ik hem nu ophalen? Ben best benieuwd en het postkantoor waar ik naar toe moet is best ver, en ben een beetje ziek.
En ik kwam ook iets raar tegen:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef Lizzle360 het volgende:
Reageert rachel nog op mailtjes, of moet je contact opnemen met de customer service?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |