Waarschijnlijk een van de volgende:quote:
coolbuy88, was het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik, volgens mij zelfde verkoper toch? Is ie niet bij je buren afgeleverd oid?
Yup zelfde verkoper, anders mail je hem even?quote:
reageert al 5 dagen niet op mijn mails.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Yup zelfde verkoper, anders mail je hem even?
Heb je ook al gemaild dat je dan negatieve feedback geeft of een dispuut bij ebay opent? Meestal gaat het dan wel ineens snel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
reageert al 5 dagen niet op mijn mails.
Je krijgt gelijk een trackingnummer, als je pakket verzonden isquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef jakkop het volgende:
Ik ben een beetje nieuw hier...maar klopt het dat ik na shipping niet meteen een trackingnummer heb? Ik zag dat het een paar dagen kan kosten voordat je kan tracken, maar je moet toch wel een trackingnummer hebben?
Mijne is ook rond die datum verzonden, heb hem nu al even binnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb op 28 okt die md80 /spycam besteld, zijn er ook mensen die rond die datum hebben besteld en hem al binnen hebben?
Dan heb je dus een pakketje zonder tracking number umdat de waarde wss. niet hoog genoeg was, je had 'm er zelf bij kunnen kopen voor 1.70 dollar maarja, Tracking number heb je vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef jakkop het volgende:
Nou ik dus nietIn het mailtje dat de boel verzonden was stond bij trackingnumber een streepje.
Op taobao zijn ze veel goedkoper:quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef mstr het volgende:
[..]
http://thefootballshirt.com/
25 euro incl. alle patches, eigen naam + nr en verzendkosten.
Jahleukquote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ook nog niet![]()
Verzonden op 14-nov-09
Das al 2 dagen terug![]()
quote:Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Bij het bestellen klik ik altijd vanuit het winkelwagentje op de paypal knop voor betalen, je wordt dan doorgestuurd naar paypal waar je inlogt en dan kan je op betalen klikken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ridocar het volgende:
Hier een (tot voor kort) lurker die sinds kort een dx/paypal-account heeft (paypal is geverifiëerd) . Bij het bestellen kan ik alleen kiezen tussen creditcard of een saldo op m'n paypal-rekening, Kan dat kloppen? Of doe ik iets verkeerd?
het duurt een aantal dagen totdat je gewoon via je bankrekening kan betalenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ridocar het volgende:
Hier een (tot voor kort) lurker die sinds kort een dx/paypal-account heeft (paypal is geverifiëerd) . Bij het bestellen kan ik alleen kiezen tussen creditcard of een saldo op m'n paypal-rekening, Kan dat kloppen? Of doe ik iets verkeerd?
Van de site:
[..]
Dus je moet wel een saldo hebben op je paypal-account? (in de OP staat het volgens mij anders beschreven....) Niet dat het zo'n probleem is, dan boek ik wel wat over....quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef veda het volgende:
[..]
Bij het bestellen klik ik altijd vanuit het winkelwagentje op de paypal knop voor betalen, je wordt dan doorgestuurd naar paypal waar je inlogt en dan kan je op betalen klikken.
Ik heb geen creditcard en alleen een bankrekening gekoppeld aan mijn paypal. Ik schrijf dan eens in de zoveel tijd geld over van mijn bankrekening naar mijn paypal rekening. Dat werkt vooralsnog erg goed, hoewel overschrijven 8 dagen kost (paypal schat 6-7).
Gister toyota sleutelhanger binnen gekregen, vandaag de oordopjes MD 52 binnen gekregenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef mstr het volgende:
En er lag een pakketje aan de deur, maar ik was er niet
Dus dan morgen maar ophalen
Nice.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gister toyota sleutelhanger binnen gekregen, vandaag de oordopjes MD 52 binnen gekregen
en? wat zat erinquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg vandaag een pakje binnen van Jack die de 9e in de lucht ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |