Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef Japsnars het volgende:
Vuige lapohunter.
Kon het niet wat sneller
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:53 schreef Bozboy het volgende:
[..]
Hmm wat is dat nou.. zo'n knappe meid die niet mee mag doen
Nee, pusher voor de NRC.quote:
quote:
Slecht korte termijn geheugen, jwz.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
E SWA WAT GA JE ME BELEDIGEN. NRC TFOEEEE.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:06 schreef Syb-rund. het volgende:
GODVVERREEDOMME OTIS, vieze lucker die je bent
ik haat niet, ik ben enkel jaloersquote:
de plaatje zeggen ipv dat plaatjequote:Op zaterdag 14 november 2009 15:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik haat niet, ik ben enkel jaloers
de plaatje![]()
Samenvatting?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
KLB SC deel 1862 en 1861 zo te zien
Kan dat?quote:
Zullen we vragen of ze niet een voedselpakket als prijs kunnen toevoegen?quote:
Bwehehequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zullen we vragen of ze niet een voedselpakket als prijs kunnen toevoegen?
koffiejufquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:59 schreef Smart_ass het volgende:
Wat word je dan? Assistent van een assistent zeker.
Ik hoorde dat zijn bro dood was gemaakt?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Van Rotjoch dus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zijn bro dood was gemaakt?
Been there done that.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef Skylark. het volgende:
Wie gaat mee deze hosselen?
[ afbeelding ]
Komt vanavond wel goed. Wat is het leeg hier overigens.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe een goed woordje voor me, bro.
Sowieso het hele oeuvre van Terence Hill + Bud Spencerquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver weer helemaal in een deuk gelegen met die film
Knnngggrrrrttt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:51 schreef Broekpaling het volgende:
Terugblik op dominoday 2009 zometeen. Hoe verzinnen ze het.
Oh kankerquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Lekkere combinatie van TT en OP zeg
Kom je van het MBO ofzo?
MBO'ers verdienen geen 875,- in 1 dag, laat staan in 1 maand.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Lekkere combinatie van TT en OP zeg
Kom je van het MBO ofzo?
sommige wel hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
MBO'ers verdienen geen 875,- in 1 dag, laat staan in 1 maand.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:44 schreef gers het volgende:
[..]
sommige wel hoor![]()
stacey deed ook mbo
Ik denk dat je andersom bedoeld.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
MBO'ers verdienen geen 875,- in 1 dag, laat staan in 1 maand.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:44 schreef gers het volgende:
[..]
sommige wel hoor![]()
stacey deed ook mbo
Het meest zinnige antwoord in deze SC.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond.[ afbeelding ]
Stamp toch niet altijd alles naar de klote.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja?
Denk je dat het een goedenavond wordt?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stamp toch niet altijd alles naar de klote.
Goede avond*quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja?
Denk je dat het een goedenavond wordt?
quote:
Maar nee, ik bedoel niet: " Goede avond.""quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Maar nee, ik bedoel niet: " Goede avond.""
Meer nnnnnnggggggheeeel goede avond op de Noraly Beyer manier![]()
Is het niet: pokkie?quote:
Ik zap zsm weg bij die reclame, dus je zou best gelijk kunnen hebben.quote:
Terecht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zap zsm weg bij die reclame, dus je zou best gelijk kunnen hebben.
Hysterische negerinnen. Daar ben ik wel een soort van allergisch voor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terecht.
Ik weet het ook niet zeker, eigenlijk![]()
Sowieso had ik nog nooit van een plokkie of pokkie gehoord.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen naar The Hague. Even het weerbericht checken op kaalheid.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hysterische negerinnen. Daar ben ik wel een soort van allergisch voor.
Bij Hart van Nederland daarstraks. De "Ned Stichting Gehandicapte Kind" is gaan bitchen dat er geen gehandicapte pieten zijn waarna ze dit jaar besloten hebben een aantal gehandicapten zwart te schminken en mee te laten doen aan de intocht:quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Hihi! Downpiet.
Waar de fuck heb je het over?
quote:Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij Hart van Nederland daarstraks. De "Ned Stichting Gehandicapte Kind" is gaan bitchen dat er geen gehandicapte pieten zijn waarna ze dit jaar besloten hebben een aantal gehandicapten zwart te schminken en mee te laten doen aan de intocht:
http://www.hartvannederla(...)sint-is-in-het-land/
Jij woont in The Hague?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ben morgen niet thuis
quote:Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij Hart van Nederland daarstraks. De "Ned Stichting Gehandicapte Kind" is gaan bitchen dat er geen gehandicapte pieten zijn waarna ze dit jaar besloten hebben een aantal gehandicapten zwart te schminken en mee te laten doen aan de intocht:
http://www.hartvannederla(...)sint-is-in-het-land/
Turkse en Marokkaanse pieten met schoudertasjesquote:Op zondag 15 november 2009 14:14 schreef Maisnon het volgende:
Waarom zijn er geen Pieten met een Post Traumatisch Stress syndroom of Pieten met moordneigingen of pedofiele Pieten?
dat dit kan in Nederland
Aansprakelijkheidsrechtquote:Op zondag 15 november 2009 15:25 schreef Otis2.0 het volgende:
FFFFUUUUUUUU ik moet kankerveel opdrachten maken.
Ik dacht eerst dat het een grap was of zo.quote:
Wtf manquote:
'Dolletjes'quote:Op zondag 15 november 2009 17:52 schreef Fascination het volgende:
Jeetje, wat een dolle pret is het hier weer.
Heyy.quote:
Nee.quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga misschien met een vriendin naar BRATISLAVA. Hilarisch, of wat?
Wat is er hilarisch aan? Is het een of andere flauwe woordgrap, Brat is slaaf/Brand is lava, haha?quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
Nette prijs maar dat is dan zeker exclusief vervoer naar het vliegveld?quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Oh vind ik wel. ¤77, voor 2 personen, retour.
Ik kom niet meer bij.quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
Zat ik maar in een meisje in de Hillsquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes die voor één dag met het vliegtuig naar een stad willen. De decadentie. Je zit niet in the fuckin' Hills.
Wanneer ga je dan?quote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
Praag zijn we allebei al geweest. We wilden eerst naar Warschau, maar de data die nog over waren kwamen niet goed uit.
En Bratislava lijkt me gewoon tof.
Same ik ben gewoon jaloers.quote:Op zondag 15 november 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zat ik maar in een meisje in de Hills
Ik mag toch hopen dat S_a er wel meerdere dagen blijftquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes die voor één dag met het vliegtuig naar een stad willen. De decadentie. Je zit niet in the fuckin' Hills.
quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Liever Laguna Beach dan, toen ze nog de juiste leeftijd hadden
Wtf man het is gewoon de waarheidquote:
Ik zou gewoon gaan, super tofquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
Praag zijn we allebei al geweest. We wilden eerst naar Warschau, maar de data die nog over waren kwamen niet goed uit.
En Bratislava lijkt me gewoon tof.
Paar dagen in de kerstvakantie. Ja er waren ook andere bestemmingen waar ik liever heen was gegaan maar het is met zo'n actie. En dan heb je een beperkt aantal bestemmingen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan?
Ik wil nog een keer naar Boekarest, lijkt me ook heel vet.
Ja, Beirut.quote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan, super tof.
Als Libanon niet zo onveilig zou zijn, zou ik daar zeker heen gaan.
Kinderen Voor Kinderen 14 was volgens mij wel m'n favoriete CD, heerlijkquote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Smart_ass het volgende:
HAHA Ik heb dit nummer in m'n hoofd:
Wat enorm fout.![]()
Ja, lijken me ook erg tof. Maar Reykjavik is heul duur.quote:Op zondag 15 november 2009 19:41 schreef Maisnon het volgende:
Beirut en Bratislava lijken me ook leuk
Ik wil ook nog graag naar Reykjavik, Vilnius en Istanbul, qua steden redelijk in de buurthaha
Hahahaha, ahhhw.quote:Op zondag 15 november 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
Bij dit nummer moest ik serieus altijd huilen![]()
.
quote:Op zondag 15 november 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
Bij dit nummer moest ik serieus altijd huilen![]()
.
Hahaha, heerlijk.quote:Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie Allure ook voor me helemaal in tranen luisteren naar het boom nummer
Maar dat doen ze sneaky met die viool zo hoog, dan moet iedereen huilen
Tranen met tuiten, jaquote:Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie Allure ook voor me helemaal in tranen luisteren naar het boom nummer
Maar dat doen ze sneaky met die viool zo hoog, dan moet iedereen huilen
Ik heb het niet geluisterd, maar bij 'de boom' dacht ik aan Anne Frank haar boom.quote:
das dom van jequote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Noooes, kenker.Daarnet konden we nog voor ¤77 met z'n 2 retour, nu is het alweer dubbel zoveel.
Shit, had beter net kunnen boeken. Die prijs gaat echt ineens omhoog.
Neenquote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het niet geluisterd, maar bij 'de boom' dacht ik aan Anne Frank haar boom.
Dat komt omdat jij er nu al op geklikt hebt. Bij een ander kan er net zo goed weer 77 euro staanquote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Noooes, kenker.Daarnet konden we nog voor ¤77 met z'n 2 retour, nu is het alweer dubbel zoveel.
Shit, had beter net kunnen boeken. Die prijs gaat echt ineens omhoog.
Klinkt erg ontroerend, wanneer gaan we actie voeren? Dan ketenen we ons gewoon vast aan die boom. Als dat niet romantisch is.quote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neen.
Er staat een boom op het dorpsplein, jarenlang. En op een gegeven moment wordt het te druk in dat dorp dus gaan ze die boom omzagen![]()
.
De ene ging wel goed, de ander echt bar slecht. Dus ik hoop dat ik in totaal nog wel een voldoende hebquote:
Meestal is degene bij welke je een goed gevoel had dan slecht gemaakt en vice versaquote:Op zondag 15 november 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De ene ging wel goed, de ander echt bar slecht. Dus ik hoop dat ik in totaal nog wel een voldoende heb.
Hoe gaat het met statistiek?
Ja, inderdaad. Maarja, we'll see, zolang het samen maar een voldoende isquote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Meestal is degene bij welke je een goed gevoel had dan slecht gemaakt en vice versa. Statistiek gaat wel okay, 't is teringlastig maar tot mijn verbazing snap ik het als ik de antwoorden lees. Helaas kom ik er nog niet zelf op.
9 weken? Godverdommequote:Op zondag 15 november 2009 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb 9 weken kerstvakantie. Ofja, er tussendoor zijn nog vier tentamens maar die zijn easy.
Ik ga morgenochtend pas, dus wees gerustquote:Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maarja, we'll see, zolang het samen maar een voldoende is.
Nou goed, da's al iets toch.
Anyway, ik ga nu naar huis dus blijf je even uit de buurt van het station Sky?.
Ehm, ja. Ik hoef echt niet meer bij m'n ouders aan te kloppen voor m'n kamertje als ik klaar ben met mijn studie. Dus dan is Breda best wel mijn thuis.quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend pas, dus wees gerust. Noem jij Breda 'thuis'
?
Goeie reis!
Ik heb echt het gevoel dat ik in de weekenden naar 'huis' ga, en dat ik doordeweeks in Tilburg te gast ben. Terwijl ik daar wel leef, werk en ook daar vrienden hebquote:Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja. Ik hoef echt niet meer bij m'n ouders aan te kloppen voor m'n kamertje als ik klaar ben met mijn studie. Dus dan is Breda best wel mijn thuis.
Thanks.
Ja, al 2 maanden onderhandquote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef Maisnon het volgende:
wtf Skylark zit jij doordeweeks in Tilburgdat wist ik helemaal niet
Was niet zo ver, vrienden gingen erheen, studie die ik wilde doen was daar. Niet echt iets speciaals ofzoquote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Waarom heb je voor Tilburg gekozen
Ik ken de UVT niet zo goed, vriend van me studeert Rechten daar, bijna klaar met z'n Master
Ik woon aan de oostkant ergens, de details laat ik natuurlijk ff achterwege zo op 't forum
Nee, het is inderdaad geen ontzettend mooie stad maar ik vind het wel gezellig, m'n pa heeft er btw ook gestudeerd. Ja, die Schouwburgring is echt kutquote:Op zondag 15 november 2009 20:53 schreef Maisnon het volgende:
Tilburg wordt altijd een ontzettend lelijke stad genoemd
Ik ben er half opgegroeid dus ik ben niet echt objectief maarja... het is wel zo'n stad met weinig herehuizen en oude gebouwen enzo, vind ik wel jammer.
Het vernieuwde Heuvelplein en Pieter Vreedeplein zijn ook niet geweldiggekloot met die Cityring ook.
Maar de Spoorlaan ziet er al een stuk beter uit!
Waar woon je op kamers als ik vragen mag
Ik heb ook op de Korvelseweg gewoond. Godverdomme, misschien weet ik wel wie je bedoeltquote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Nog geen last van Broekhoven tuig gehad? haha
Die rechten student woont op de Korvelseweg, in de buurt dus, maarja in Tilburg is alles in de buurt
Behalve als je in die compleet andere wereld, gigantische Reeshof woont
Ik ken hem.quote:Op zondag 15 november 2009 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Broekhoven wordt over het algemeen gezien als een nogal criminele wijkmaar volgens mij is het tegenwoordig meer Tilburg Noord van wat ik hoor, waar de problemen zijn.
Nouja, hou ik me ook niet zo erg mee bezig.
Initialen van die vriend: B.V.
Die gozer is gewoon verkoudenquote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Godver Ik ben m'n oordopjes vergeten, en ik word dood gestaard door een sukkel in de trein met mexicaanse griep.
Sorry hoor, m'n hoestsiroop werkt gewoon niet goed!quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Godver Ik ben m'n oordopjes vergeten, en ik word dood gestaard door een sukkel in de trein met mexicaanse griep.
quote:
Half of my heart en Heartbreak warfare vind ik ook chill.quote:Op zondag 15 november 2009 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, die twee vind ik het beste tot nu toe.
Ik vraag me af waarom Taylor Swift meedoet op dat nummerquote:Op zondag 15 november 2009 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Half of my heart en Heartbreak warfare vind ik ook chill.
Oh dat vind ik ook altijd zo ranzig he.quote:Op zondag 15 november 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
Ja kanker irritant. Dat ie z'n neus even snuit in plaats van dat chronische gesnuif. En dan lekker met z'n hand langs z'n neus.
Goed, ik verveel me dus duidelijk.
morgen panddiesquote:
Daar ben ik echt allergisch voor. Onbeschofte aso's.quote:Op zondag 15 november 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook altijd zo ranzig he.Van die mensen die heel vies hun neus ophalen.
Beetje overbodig ja, maar maakt het nummer er niet minder om.quote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Taylor Swift meedoet op dat nummer.
Correct.quote:Op zondag 15 november 2009 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje overbodig ja, maar maakt het nummer er niet minder om.
Duurt nog wel ff'tjes?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ben net dat nummer aan het luisteren en ik dacht ik deel het even met jullie.
Ik vind je neus snuiten smeriger dan eventjes je neus ophalenquote:Op zondag 15 november 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook altijd zo ranzig he.Van die mensen die heel vies hun neus ophalen.
Die is geniaal, ik betrap me er wel eens op hem onder de douche te zingen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ben net dat nummer aan het luisteren en ik dacht ik deel het even met jullie.
quote:
Iedereen kan dat nummer meezingen. Ja zelfs een balkanboy.quote:
DOE DAN BIATCHES.quote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef Otis2.0 het volgende:
WIL JE WETEN HOE HET VERDER AFLIEP MET HERMAN?
JA HE?
JA HE?
LUISTER DAN MAAR EENS NAAR DIT VERHAAL
Dan vind ik toch dat Basement Jaxx hem goed heeft weten te samplen. Where's your head at is echt meesterlijkquote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat Basement Jaxx zijn beat voor Where's your head at gestolen heeft.![]()
Naah!quote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat Basement Jaxx zijn beat voor Where's your head at gestolen heeft.![]()
Wie?quote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Fascination het volgende:
Wat vinden jullie van de fokster Good.vs.Evil? Ik vind haar wel wat hebben.
PICSquote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Fascination het volgende:
watquote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Fascination het volgende:
Wat vind je van dit nummer:quote:
Ja.quote:Op zondag 15 november 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Eeh balkanbattie, heb jij die ynnuhh op MSN?
Is ze wel fo real? Ze schijnt zich op de dag dat Sanne92 ontmaskerd is te hebben geregistreerd. Ze lijkt ook anders op foto's maar dat kan aan mij liggenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Een dikke gothic. Nice one, Fas.quote:Op zondag 15 november 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Good.vs.Evil
Ja ze is realquote:Op zondag 15 november 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is ze wel fo real? Ze schijnt zich op de dag dat Sanne92 ontmaskerd is te hebben geregistreerd. Ze lijkt ook anders op foto's maar dat kan aan mij liggen.
Euhm? Would hit?quote:Op zondag 15 november 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Fascination, als je deze bedoelt:
[ afbeelding ]
kun je m'n mening wel raden denk ik.
Dit. En een compleet andere (kleding)stijl.quote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Au naturel is ze niet heel lelijk. Misschien dat een beetje afvallen een positieve werking op haar heeft.
Dus gewoon dit:quote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit. En een compleet andere (kleding)stijl.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een dikke gothic. Nice one, Fas.
Hoewel ik wel durf toe te geven dat ze een mooi gezicht had gehad als ze wat piercings en kg's verloor.
Ze is het echte werk. Aardig meisje.quote:Op zondag 15 november 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is ze wel fo real? Ze schijnt zich op de dag dat Sanne92 ontmaskerd is te hebben geregistreerd. Ze lijkt ook anders op foto's maar dat kan aan mij liggen.
Ik geef je m'n zegen. Hoewel ze er op die foto met witte achtergrond wel veel leuker uitziet dan op die anderen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze is het echte werk. Aardig meisje.
En dat metaal uit haar gezicht halenquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Au naturel is ze niet heel lelijk. Misschien dat een beetje afvallen een positieve werking op haar heeft.
Nahh, ze is misschien een beetje te zwaar.quote:Op zondag 15 november 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een dikke gothic. Nice one, Fas.
Hoewel ik wel durf toe te geven dat ze een mooi gezicht had gehad als ze wat piercings en kg's verloor.
Ze moet jou denk ik ook niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
De kans dat ik haar zou geven is 0.000000000000000000000000000000000000000000000000000001% .
Klopt. Verbaasde mij ook hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geef je m'n zegen. Hoewel ze er op die foto met witte achtergrond wel veel leuker uitziet dan op die anderen.
Welke benadert het echt het meest? Gewoon de waarheid zeggen.quote:
Ze heeft zich op die foto vast al klaargemaakt voor een proud to be fout feestje.quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef Chai het volgende:
Op zich wel leuk meisje, maar het lijkt net alsof het zeg maar de onverbeterde versie is (imo dan).
Bijv. dit soort kleren moet je gewoon niet in huis hebben.
[ afbeelding ]
Ga je mee die vriend van dr in elkaar slaan om onze SC-mattie te helpen?quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
Ze lijkt niet eens op die hoofdfoto.
Maar ik vind d'r wel leuk. Go for it Seagal.
Ik zou je niet meer verantwoordelijk voelen en met ons mee afkraken.quote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft zich op die foto vast al klaargemaakt voor een proud to be fout feestje.
Ik niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou er 100 euro voor over hebben om álle PMs die ooit verzonden zijn te kunnen lezen.
Tof! Al is Take Me Into Your Skin nog beter vind ik.quote:
OKE IK BEN OVERTUIGD, GO FAS.quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Het is echt een combinatie van m'n tante en een vriendin
Als ze net als m'n tante wordt heeft ze later wolven en indianen plaatjes in de wc hangen!
Hoe ziet die vriend eruitquote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga je mee die vriend van dr in elkaar slaan om onze SC-mattie te helpen?
quote:
Nee gelukkig niet.quote:
Leest in het AD dat hij niet meer in leven was.quote:
He?quote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bro's before uhmm vriendjes van ho's.
Hihi, ik dacht alquote:Op zondag 15 november 2009 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.![]()
Dat ene topic leek in het begin nogal onserieus maar toen werd het opgeschoond tot serieus topic en lieten ze mijn reactie staan. En,en,en toen kon ik niet meer editten.
Je gaat toch niet een vriendje versieren als hij in mekaar getyft moet worden om een bro te helpenquote:
Ik denk dat ze niet eens de helft weegt.quote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht al. Het stond er zo serieus.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Het is echt een combinatie van m'n tante en een vriendin
Als ze net als m'n tante wordt heeft ze later wolven en indianen plaatjes in de wc hangen!
Ik ben geen expert in mensen in elkaar slaan, dus dan pak ik het wel op een andere manier aanquote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een vriendje versieren als hij in mekaar getyft moet worden om een bro te helpen!!
Frikandelboy.quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
En het weekend is al weer afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |