Hahaha, heerlijk.quote:Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie Allure ook voor me helemaal in tranen luisteren naar het boom nummer
Maar dat doen ze sneaky met die viool zo hoog, dan moet iedereen huilen
Tranen met tuiten, jaquote:Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie Allure ook voor me helemaal in tranen luisteren naar het boom nummer
Maar dat doen ze sneaky met die viool zo hoog, dan moet iedereen huilen
Ik heb het niet geluisterd, maar bij 'de boom' dacht ik aan Anne Frank haar boom.quote:
das dom van jequote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Noooes, kenker.Daarnet konden we nog voor ¤77 met z'n 2 retour, nu is het alweer dubbel zoveel.
Shit, had beter net kunnen boeken. Die prijs gaat echt ineens omhoog.
Neenquote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het niet geluisterd, maar bij 'de boom' dacht ik aan Anne Frank haar boom.
Dat komt omdat jij er nu al op geklikt hebt. Bij een ander kan er net zo goed weer 77 euro staanquote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Noooes, kenker.Daarnet konden we nog voor ¤77 met z'n 2 retour, nu is het alweer dubbel zoveel.
Shit, had beter net kunnen boeken. Die prijs gaat echt ineens omhoog.
Klinkt erg ontroerend, wanneer gaan we actie voeren? Dan ketenen we ons gewoon vast aan die boom. Als dat niet romantisch is.quote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neen.
Er staat een boom op het dorpsplein, jarenlang. En op een gegeven moment wordt het te druk in dat dorp dus gaan ze die boom omzagen![]()
.
De ene ging wel goed, de ander echt bar slecht. Dus ik hoop dat ik in totaal nog wel een voldoende hebquote:
Meestal is degene bij welke je een goed gevoel had dan slecht gemaakt en vice versaquote:Op zondag 15 november 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De ene ging wel goed, de ander echt bar slecht. Dus ik hoop dat ik in totaal nog wel een voldoende heb.
Hoe gaat het met statistiek?
Ja, inderdaad. Maarja, we'll see, zolang het samen maar een voldoende isquote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Meestal is degene bij welke je een goed gevoel had dan slecht gemaakt en vice versa. Statistiek gaat wel okay, 't is teringlastig maar tot mijn verbazing snap ik het als ik de antwoorden lees. Helaas kom ik er nog niet zelf op.
9 weken? Godverdommequote:Op zondag 15 november 2009 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb 9 weken kerstvakantie. Ofja, er tussendoor zijn nog vier tentamens maar die zijn easy.
Ik ga morgenochtend pas, dus wees gerustquote:Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maarja, we'll see, zolang het samen maar een voldoende is.
Nou goed, da's al iets toch.
Anyway, ik ga nu naar huis dus blijf je even uit de buurt van het station Sky?.
Ehm, ja. Ik hoef echt niet meer bij m'n ouders aan te kloppen voor m'n kamertje als ik klaar ben met mijn studie. Dus dan is Breda best wel mijn thuis.quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend pas, dus wees gerust. Noem jij Breda 'thuis'
?
Goeie reis!
Ik heb echt het gevoel dat ik in de weekenden naar 'huis' ga, en dat ik doordeweeks in Tilburg te gast ben. Terwijl ik daar wel leef, werk en ook daar vrienden hebquote:Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja. Ik hoef echt niet meer bij m'n ouders aan te kloppen voor m'n kamertje als ik klaar ben met mijn studie. Dus dan is Breda best wel mijn thuis.
Thanks.
Ja, al 2 maanden onderhandquote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef Maisnon het volgende:
wtf Skylark zit jij doordeweeks in Tilburgdat wist ik helemaal niet
Was niet zo ver, vrienden gingen erheen, studie die ik wilde doen was daar. Niet echt iets speciaals ofzoquote:Op zondag 15 november 2009 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Waarom heb je voor Tilburg gekozen
Ik ken de UVT niet zo goed, vriend van me studeert Rechten daar, bijna klaar met z'n Master
Ik woon aan de oostkant ergens, de details laat ik natuurlijk ff achterwege zo op 't forum
Nee, het is inderdaad geen ontzettend mooie stad maar ik vind het wel gezellig, m'n pa heeft er btw ook gestudeerd. Ja, die Schouwburgring is echt kutquote:Op zondag 15 november 2009 20:53 schreef Maisnon het volgende:
Tilburg wordt altijd een ontzettend lelijke stad genoemd
Ik ben er half opgegroeid dus ik ben niet echt objectief maarja... het is wel zo'n stad met weinig herehuizen en oude gebouwen enzo, vind ik wel jammer.
Het vernieuwde Heuvelplein en Pieter Vreedeplein zijn ook niet geweldiggekloot met die Cityring ook.
Maar de Spoorlaan ziet er al een stuk beter uit!
Waar woon je op kamers als ik vragen mag
Ik heb ook op de Korvelseweg gewoond. Godverdomme, misschien weet ik wel wie je bedoeltquote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Nog geen last van Broekhoven tuig gehad? haha
Die rechten student woont op de Korvelseweg, in de buurt dus, maarja in Tilburg is alles in de buurt
Behalve als je in die compleet andere wereld, gigantische Reeshof woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |