Ik dacht eerst dat het een grap was of zo.quote:
Wtf manquote:
'Dolletjes'quote:Op zondag 15 november 2009 17:52 schreef Fascination het volgende:
Jeetje, wat een dolle pret is het hier weer.
Heyy.quote:
Nee.quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga misschien met een vriendin naar BRATISLAVA. Hilarisch, of wat?
Wat is er hilarisch aan? Is het een of andere flauwe woordgrap, Brat is slaaf/Brand is lava, haha?quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
Nette prijs maar dat is dan zeker exclusief vervoer naar het vliegveld?quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Oh vind ik wel. ¤77, voor 2 personen, retour.
Ik kom niet meer bij.quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
Zat ik maar in een meisje in de Hillsquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes die voor één dag met het vliegtuig naar een stad willen. De decadentie. Je zit niet in the fuckin' Hills.
Wanneer ga je dan?quote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
Praag zijn we allebei al geweest. We wilden eerst naar Warschau, maar de data die nog over waren kwamen niet goed uit.
En Bratislava lijkt me gewoon tof.
Same ik ben gewoon jaloers.quote:Op zondag 15 november 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zat ik maar in een meisje in de Hills
Ik mag toch hopen dat S_a er wel meerdere dagen blijftquote:Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes die voor één dag met het vliegtuig naar een stad willen. De decadentie. Je zit niet in the fuckin' Hills.
quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Liever Laguna Beach dan, toen ze nog de juiste leeftijd hadden
Wtf man het is gewoon de waarheidquote:
Ik zou gewoon gaan, super tofquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
Praag zijn we allebei al geweest. We wilden eerst naar Warschau, maar de data die nog over waren kwamen niet goed uit.
En Bratislava lijkt me gewoon tof.
Paar dagen in de kerstvakantie. Ja er waren ook andere bestemmingen waar ik liever heen was gegaan maar het is met zo'n actie. En dan heb je een beperkt aantal bestemmingen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan?
Ik wil nog een keer naar Boekarest, lijkt me ook heel vet.
Ja, Beirut.quote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan, super tof.
Als Libanon niet zo onveilig zou zijn, zou ik daar zeker heen gaan.
Kinderen Voor Kinderen 14 was volgens mij wel m'n favoriete CD, heerlijkquote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Smart_ass het volgende:
HAHA Ik heb dit nummer in m'n hoofd:
Wat enorm fout.![]()
Ja, lijken me ook erg tof. Maar Reykjavik is heul duur.quote:Op zondag 15 november 2009 19:41 schreef Maisnon het volgende:
Beirut en Bratislava lijken me ook leuk
Ik wil ook nog graag naar Reykjavik, Vilnius en Istanbul, qua steden redelijk in de buurthaha
Hahahaha, ahhhw.quote:Op zondag 15 november 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
Bij dit nummer moest ik serieus altijd huilen![]()
.
quote:Op zondag 15 november 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
Bij dit nummer moest ik serieus altijd huilen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |