quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Maar nee, ik bedoel niet: " Goede avond.""
Meer nnnnnnggggggheeeel goede avond op de Noraly Beyer manier![]()
Is het niet: pokkie?quote:
Ik zap zsm weg bij die reclame, dus je zou best gelijk kunnen hebben.quote:
Terecht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zap zsm weg bij die reclame, dus je zou best gelijk kunnen hebben.
Hysterische negerinnen. Daar ben ik wel een soort van allergisch voor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terecht.
Ik weet het ook niet zeker, eigenlijk![]()
Sowieso had ik nog nooit van een plokkie of pokkie gehoord.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen naar The Hague. Even het weerbericht checken op kaalheid.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hysterische negerinnen. Daar ben ik wel een soort van allergisch voor.
Bij Hart van Nederland daarstraks. De "Ned Stichting Gehandicapte Kind" is gaan bitchen dat er geen gehandicapte pieten zijn waarna ze dit jaar besloten hebben een aantal gehandicapten zwart te schminken en mee te laten doen aan de intocht:quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Hihi! Downpiet.
Waar de fuck heb je het over?
quote:Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij Hart van Nederland daarstraks. De "Ned Stichting Gehandicapte Kind" is gaan bitchen dat er geen gehandicapte pieten zijn waarna ze dit jaar besloten hebben een aantal gehandicapten zwart te schminken en mee te laten doen aan de intocht:
http://www.hartvannederla(...)sint-is-in-het-land/
Jij woont in The Hague?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ben morgen niet thuis
quote:Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij Hart van Nederland daarstraks. De "Ned Stichting Gehandicapte Kind" is gaan bitchen dat er geen gehandicapte pieten zijn waarna ze dit jaar besloten hebben een aantal gehandicapten zwart te schminken en mee te laten doen aan de intocht:
http://www.hartvannederla(...)sint-is-in-het-land/
Turkse en Marokkaanse pieten met schoudertasjesquote:Op zondag 15 november 2009 14:14 schreef Maisnon het volgende:
Waarom zijn er geen Pieten met een Post Traumatisch Stress syndroom of Pieten met moordneigingen of pedofiele Pieten?
dat dit kan in Nederland
Aansprakelijkheidsrechtquote:Op zondag 15 november 2009 15:25 schreef Otis2.0 het volgende:
FFFFUUUUUUUU ik moet kankerveel opdrachten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |