Ik ken hem.quote:Op zondag 15 november 2009 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Broekhoven wordt over het algemeen gezien als een nogal criminele wijkmaar volgens mij is het tegenwoordig meer Tilburg Noord van wat ik hoor, waar de problemen zijn.
Nouja, hou ik me ook niet zo erg mee bezig.
Initialen van die vriend: B.V.
Die gozer is gewoon verkoudenquote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Godver Ik ben m'n oordopjes vergeten, en ik word dood gestaard door een sukkel in de trein met mexicaanse griep.
Sorry hoor, m'n hoestsiroop werkt gewoon niet goed!quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Godver Ik ben m'n oordopjes vergeten, en ik word dood gestaard door een sukkel in de trein met mexicaanse griep.
quote:
Half of my heart en Heartbreak warfare vind ik ook chill.quote:Op zondag 15 november 2009 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, die twee vind ik het beste tot nu toe.
Ik vraag me af waarom Taylor Swift meedoet op dat nummerquote:Op zondag 15 november 2009 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Half of my heart en Heartbreak warfare vind ik ook chill.
Oh dat vind ik ook altijd zo ranzig he.quote:Op zondag 15 november 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
Ja kanker irritant. Dat ie z'n neus even snuit in plaats van dat chronische gesnuif. En dan lekker met z'n hand langs z'n neus.
Goed, ik verveel me dus duidelijk.
morgen panddiesquote:
Daar ben ik echt allergisch voor. Onbeschofte aso's.quote:Op zondag 15 november 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook altijd zo ranzig he.Van die mensen die heel vies hun neus ophalen.
Beetje overbodig ja, maar maakt het nummer er niet minder om.quote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Taylor Swift meedoet op dat nummer.
Correct.quote:Op zondag 15 november 2009 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje overbodig ja, maar maakt het nummer er niet minder om.
Duurt nog wel ff'tjes?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ben net dat nummer aan het luisteren en ik dacht ik deel het even met jullie.
Ik vind je neus snuiten smeriger dan eventjes je neus ophalenquote:Op zondag 15 november 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook altijd zo ranzig he.Van die mensen die heel vies hun neus ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |