En de groeten van APK voor jouquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"nog steeds hier wekelijks" "elke vrijdagavond weer"..
lul niet
Ja goed dat je het nog even meldt, hij had het maar zo kunnen missen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de groeten van APK voor jou![]()
Hij heeft ons lief
![]()
en blijkbaar heeft hij Gert ook lief, anders zou hij hem wel links laten liggen. Maar nee, na al die tijd moet er nog even eea gemeld worden, blijkbaar doet het hem nog steeds wat dat hij vindt dat Gert van het pad af is. En daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen als je goed bevriend bent geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de groeten van APK voor jou![]()
Hij heeft ons lief
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja goed dat je het nog even meldt, hij had het maar zo kunnen missen.
Welk pad?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
en blijkbaar heeft hij Gert ook lief, anders zou hij hem wel links laten liggen. Maar nee, na al die tijd moet er nog even eea gemeld worden, blijkbaar doet het hem nog steeds wat dat hij vindt dat Gert van het pad af is. En daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen als je goed bevriend bent geweest.
Ik kan niet ontkennen dat dat gisteren ook door mijn hoofd spookte en ik had er nog iets over willen melden, maar ik dacht "lamaar"quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
en blijkbaar heeft hij Gert ook lief, anders zou hij hem wel links laten liggen. Maar nee, na al die tijd moet er nog even eea gemeld worden, blijkbaar doet het hem nog steeds wat dat hij vindt dat Gert van het pad af is. En daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen als je goed bevriend bent geweest.
ik dacht vanmorgen ook laat maar, maar dan vroeg of laat moet het er toch even uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat dat gisteren ook door mijn hoofd spookte en ik had er nog iets over willen melden, maar ik dacht "lamaar"
Pas maar op, voor je het weet zoek ik een andere parkeerplaatsquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja goed dat je het nog even meldt, hij had het maar zo kunnen missen.
Samen een pot bier kopen, dat was wat ik gisteren dacht. En Gert moet dan betalen natuurlijk, want hij is de schuldige. Als ik hem was zou ik het maar snel doen, want de groep lijkt steeds groter worden en daarmee de kosten ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht vanmorgen ook laat maar, maar dan vroeg of laat moet het er toch even uit
Maar CarO doet toch verder wel normaal tegen Gert of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Samen een pot bier kopen, dat was wat ik gisteren dacht. En Gert moet dan betalen natuurlijk, want hij is de schuldige. Als ik hem was zou ik het maar snel doen, want de groep lijkt steeds groter worden en daarmee de kosten ook![]()
Sorry Gert, ik vind mijzelf eigenlijk wel grappig
Laat NMNS nog even grappig doen, dan kan hij straks zijn notes checkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar CarO doet toch verder wel normaal tegen Gert of heb ik iets gemist?
En nu ben je wel weer grappig genoeg geweest
Sowieso is deze SC bomvol liefdequote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik voelde zoveel liefde toen ik de posts van afgelopen nacht las
Met een hoofdletter L dan hequote:
Ze is al bijna bevallenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:29 schreef Kally het volgende:
Goedemiddag, Marrije nog gefeliciteerd
Ja, die krijg je tegenwoordig al bij het verkeerd spellen van een lidwoordquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat NMNS nog even grappig doen, dan kan hij straks zijn notes checken
Nou dan ben ik echt lang ziek geweestquote:
Dat hoop ik niet, want ik moet de hele avond nog met iemand optrekkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
En nu ben je wel weer grappig genoeg geweest
have funquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want ik moet de hele avond nog met iemand optrekken![]()
Douchen, scheren, aankleden en weg
Veel plezierquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Veel Plezier......en doe je dingquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu...ben je van de schrik aan het bekomenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zag net Johan Vlemmix, op de DVD van mooi wark in Paradiso.
Ja, hij gaf een geurconcert door een fles deo voor een ventilator te houden. Je verzint 't niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:36 schreef Kally het volgende:
En nu...ben je van de schrik aan het bekomen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, hij gaf een geurconcert door een fles deo voor een ventilator te houden. Je verzint 't niet.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, hij gaf een geurconcert door een fles deo voor een ventilator te houden. Je verzint 't niet.
Succes met uitzoeken wat je aanmoetquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een geurconcertquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Da's het vervelende als iemand privé-zaken tegen je gaat gebruiken in de SC. Dan gaat dat een eigen leven leiden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar CarO doet toch verder wel normaal tegen Gert of heb ik iets gemist?
Nou, nog even dan, om het zuiver te houden, die steeds groter groeiende groep waar NMNS het over had kwam waarschijnlijk door dat APK het had over dat Caro en karen er ook zo over dachten, maar daar heb je misschien overheen gescrolledquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's het vervelende als iemand privé-zaken tegen je gaat gebruiken in de SC. Dan gaat dat een eigen leven leiden.
Binnen een halve dag is het al tot de proporties van "een steeds groter wordende groep" gegroeid, thanks nmss.
En inderdaad WJ: elke vrijdag was wat overdreven. De laatste maanden bleef het bjj een paar sneertjes hier en daar, en soms zelfs een avond helemaal niéts.
Zo, is de vrijdag afgehandeld nu? Kunnen we nu over naar de zaterdag, met een vrolijk wijvenmuziekje?![]()
(ja ik vind dit leuk)
Nog één vraagje: Wie is Karen waar APK het over had?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, nog even dan, om het zuiver te houden, die steeds groter groeiende groep waar NMNS het over had kwam waarschijnlijk door dat APK het had over dat Caro en karen er ook zo over dachten, maar daar heb je misschien overheen gescrolled![]()
Ja, klaar wat mij betreft. Voor nu dan.
Volgens mij was zij de piet paulusma van de PPPS.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog één vraagje: Wie is Karen waar APK het over had?
Wat is de PPPS?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was zij de piet paulusma van de PPPS.
Het wordt me steeds meer onduidelijkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
peters priet praat show
wie is peter?
vroegaahquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Laysa het volgende:
Het wordt me steeds meer onduidelijker
Toen alles nog slechter wasquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen we 't niet gewoon laten rusten.
[..]
vroegaah
Daar had het ook wel wat van wegquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toen alles nog slechter was....en het rust al...wilde alleen maar dat gePPPs weten...leek nl net een of andere enge politieke FOKpartij
Ik van van de ModPiet niet meer verder vragenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar had het ook wel wat van weg![]()
ga jij eens je boeltje inpakkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hoeft er niet van te gaan stottestotteren.
Dat was toch Kahaarin?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was zij de piet paulusma van de PPPS.
Dat is wel erg veel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:19 schreef Coos het volgende:
Doodstraf![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GCV2I13FV&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=pm
Klopt. Karen is iemand uit de privësfeer. Nog los van het feit dat het nieuw voor me is dat ik een conflict met haar zou hebben: het hoort hier helemaal niet thuis.quote:
Ik dacht dat het dezelfde betrof, niet dus. Ok.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Karen is iemand uit de privësfeer. Nog los van het feit dat het nieuw voor me is dat ik een conflict met haar zou hebben: het hoort hier helemaal niet thuis.
En verder wat Pietje zegt, maar voordat er rond gaat zingen dat ik ruzie heb met kahaarin of zo.
+1....en verder zal het me worst zijn....ik heb allang gemerkt dat er onderhuids tussen een aantal mensen wat kriebelt. Zo ook naar nieuwe Users...imo is het erg kleinzielig...je hoeft niet met iedereen om te kunnen gaan maar een beetje normaal tegen elkaar doen is toch niet te veel gevraagd....quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dezelfde betrof, niet dus. Ok.
En ik begrijp wel dat jullie niet willen dat het hier daar over gaat, maar haal dat dan allemaal weg ofzo, dan kan er ook niet op gereageerd worden. Want het is natuurlijk niet gek, dat als hier en plein public een ruzie wordt uitgevochten dat derden zich er dan mee gaan bemoeien. Als dat niet mag, haal die ruzie hier dan weg.
Nee klopt het is zeker verbeterdquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:48 schreef Marrije het volgende:
De laatste tijd gaat het wel een stuk beter toch, hoe nieuwe users worden ontvangen. Sinds we hier zitten is daar wel verandering in gekomen, of ligt dat aan mij? Kan hoor, schijnt iets met hormonen te kunnen zijn
Niemand die dat nog durftquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er überhaupt een nieuwe langsgekomen dan, sinds we hier zitten?
Vind je 't gek, je zit 3x per dag in de sportschoolquote:
En ik begrijp best dat users er op ingaan hoor. Is ook niet verboden of zo. Alleen nu moest ik alweer gaan uitleggen dat het geen bekende Karen betreft maar iemand in de privé-sfeer. Dus vandaar het verzoek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dezelfde betrof, niet dus. Ok.
En ik begrijp wel dat jullie niet willen dat het hier daar over gaat, maar haal dat dan allemaal weg ofzo, dan kan er ook niet op gereageerd worden. Want het is natuurlijk niet gek, dat als hier en plein public een ruzie wordt uitgevochten dat derden zich er dan mee gaan bemoeien. Als dat niet mag, haal die ruzie hier dan weg.
3 x per week....3 x per dag zou ik zelf toch ook wel veel vindenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je 't gek, je zit 3x per dag in de sportschool.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik begrijp best dat users er op ingaan hoor. Is ook niet verboden of zo. Alleen nu moest ik alweer gaan uitleggen dat het geen bekende Karen betreft maar iemand in de privé-sfeer. Dus vandaar het verzoek.
Nu nog weghalen heeft weinig zin, en vannacht weghalen was tricky omdat ik "partij" was en er geen hulp in de buurt was.
OK, nieuwe poging om het onderwerp te veranderen: vanavond eet ik biefstuk, maar wel iéts minder dan wat ze hier serveren: http://www.telegraaf.nl/e(...)_1_kilo__.html?p=4,1
Kee dan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie poging Gert, kijk eens een paar posts boven je.
Wel goed van je, 3x per week. Ik neem het me ook wel voor om vaker te gaan, maar het komt er steeds niet van. Af en toe een uurtje spinnen, that's it.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
3 x per week....3 x per dag zou ik zelf toch ook wel veel vinden
Jawel, Kally toch, zo ff uit mn hoofd. En D. postte voorheen ook nooit bij 'ons' maar bij TBO SC.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er überhaupt een nieuwe langsgekomen dan, sinds we hier zitten?
We hebben een paar "plotselinge nieuwe users" gehad waar het woord KLOON als een soort aura omheen hing. Sinds we naar RLS verkast zijn, kwam er een stel users uit het TBO-forum overwaaien die overduidelijk gewoon úsers waren en geen kloon van een gebande of zo. Dat ontvangt al een stuk vriendelijker.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:48 schreef Marrije het volgende:
De laatste tijd gaat het wel een stuk beter toch, hoe nieuwe users worden ontvangen. Sinds we hier zitten is daar wel verandering in gekomen, of ligt dat aan mij? Kan hoor, schijnt iets met hormonen te kunnen zijn
Ik denk als ik niet ''alle tijd van de wereld'' had dat ik ook niet tot 3 x kwam hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel goed van je, 3x per week. Ik neem het me ook wel voor om vaker te gaan, maar het komt er steeds niet van. Af en toe een uurtje spinnen, that's it.
Oh ja dat is waar, we hebben een integratie achter de rug waar ijzeren Rita een puntje aan kan zuigenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:56 schreef Marrije het volgende:
Jawel, Kally toch, zo ff uit mn hoofd. En D. postte voorheen ook nooit bij 'ons' maar bij TBO SC.
ik geloof dat het nog niet achter de rug is hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar, we hebben een integratie achter de rug waar ijzeren Rita een puntje aan kan zuigen.
Nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
ik geloof dat het nog niet achter de rug is hoor
Op zaterdag loopt Gert altijd een beetje achter.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie poging Gert, kijk eens een paar posts boven je.
Bij een écht goed stuk rundvlees, ossehaas, kan ik wel een paar ons aan. Maar boven de drie zou het al gaan tegenstaan. En dan ben je pas op een kwart.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt....ik zou al gillend wegrennen bij de aanblik van dit mega groot stuk vlees
Ja ok, maar toch, dat gaat best soepel. Niemand heeft het idee van een extra SC geopperdquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben een paar "plotselinge nieuwe users" gehad waar het woord KLOON als een soort aura omheen hing. Sinds we naar RLS verkast zijn, kwam er een stel users uit het TBO-forum overwaaien die overduidelijk gewoon úsers waren en geen kloon van een gebande of zo. Dat ontvangt al een stuk vriendelijker.
500 gram lamsshoarma eet ik zo wegquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij een écht goed stuk rundvlees, ossehaas, kan ik wel een paar ons aan. Maar boven de drie zou het al gaan tegenstaan. En dan ben je pas op een kwart.
En waarom dan wel? Vanávond is m'n zuipavondje hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Op zaterdag loopt Gert altijd een beetje achter.
In Spanje bij een specialiteiten restaurant eten wij buey, ook een soort van haas, en die weegt dan 1.4 kilo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij een écht goed stuk rundvlees, ossehaas, kan ik wel een paar ons aan. Maar boven de drie zou het al gaan tegenstaan. En dan ben je pas op een kwart.
"Zo weg"?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
500 gram lamsshoarma eet ik zo wegMaar meer niet
Ik doe meequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Vanávond is m'n zuipavondje hoor.
Als je om 18.00 uur gewezen moet worden door je blauwe collega dat een eensgelijke post al een kwartier eerder gepost is dan ben je of geen goeie mod of je zit onder de tranquilizers of of of of of ..............quote:
Vorige week was ik op vakantie en heb toen 'per ongeluk' lever gegeten, het was een buffet, en er stond boven dat het varkensvlees met uien was, dus ik dacht, mmmm lekker.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
In Spanje bij een specialiteiten restaurant eten wij buey, ook een soort van haas, en die weegt dan 1.4 kilo.
We nemen die dan met z'n tweeën maar krijgen hem echt nooit op. Ja, misschien als we geen voorgerecht nemen maar die voorgerechten zijn zó lekker dat je die gewoon niet over wil slaan.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorige week was ik op vakantie en heb toen 'per ongeluk' lever gegeten, het was een buffet, en er stond boven dat het varkensvlees met uien was, dus ik dacht, mmmm lekker.
Vond het al een beetje stroef in mijn mond en toen zei mijn tafelgenote: dat is lever hoor, en toen werd ik zó misselijk, heb meteen twee glazen rode wijn achterover gegooid, maar het bleef omhoog komen.
Idioot toch? Gewoon het idee, want toen ik het niet wist vond ik het best lekker.
quote:
Ga je doenquote:
quote:
Joh ik las iets met 'Coos' en 'Doodstraf' en ik dacht: doén. Verder niet gekeken wat er nou preciés stond.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je om 18.00 uur gewezen moet worden door je blauwe collega dat een eensgelijke post al een kwartier eerder gepost is dan ben je of geen goeie mod of je zit onder de tranquilizers of of of of of ..............
Sinds een jaar of 3quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
"Zo weg"?
Is dat sinds onlangs, of altijd al.
Het wordt hoog tijd dat we meeten!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh ik las iets met 'Coos' en 'Doodstraf' en ik dacht: doén. Verder niet gekeken wat er nou preciés stond.
Oh, nou dan neuk zequote:
orgaanvlees schijnt helemaal niet zo goed voor je te zijn hequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ik lus dan wel weer niertjes en dat is eigenlijk ook gewoon goor orgaanvlees
quote:
Ik heb het voor het laast 18 jaar geleden gegeten...en das omdat mijn vader de enige was die het goed kon klaarmakenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
orgaanvlees schijnt helemaal niet zo goed voor je te zijn he
Ik hoef het nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na het tentamen Coos.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we meeten!!!
Klopt, je kunt er kotsmisselijk van wordenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Klopt, dat zeggen ze, daarom durf ik t ook niet aan,net als kikkerbillen trouwens, sorry vink ook iets om niet aan te beginnen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, je kunt er kotsmisselijk van worden
Niet toevallig ook iets te melden?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, je kunt er kotsmisselijk van worden
Klopt t dat kikkerbillen een beetje naar kip smaken?/Maar dan taaier???quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes vind ik wel lekker
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet toevallig ook iets te melden?
Ja lijkt heel erg op kip, en taai mwah dat ligt er denk ik aan hoe het bereid word, ik at het altijd bij een Frans restaurantje en dan met knofloof dressing erover zo lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Klopt t dat kikkerbillen een beetje naar kip smaken?/Maar dan taaier???
Wel nog steeds die takke muziekquote:
Ze spoelde het weg met twee glazen rode wijn hè.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, ik leef wel met jóu mee, is voorlopig voldoendequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja best jammerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
erg jammer dat we de gesprekken niet kunnen horen
O....nu heb ik hongerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef Anniebab het volgende:
Ik had zelf straks nadat ik weer eens te veel geld had uitgegeven tijdens shop-aanval,zucht, een lekkere baquette met warm vlees met uitjes,champignons en een beetje satesaus.....K zou er nog wel een lusten.....
Marrije heeft een lammetje in haar buikquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
500 gram lamsshoarma eet ik zo wegMaar meer niet
Ja Kally is toch een meisje/vrouw/dame*quote:
Zó raar is het toch niet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije heeft een lammetje in haar buik
Helamaal niet raar.. hahaha dat lust ik ook hoor....quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zó raar is het toch niet?Daar eet ik dan verder weinig bij he. Geen voorgerecht of groenten ofzo, alleen de paprika die er al doorheen zit. Wat blijft er nou van over als je dat echt lekker door bakt.
Zeg ik ga op visite dat is alles hoor en streep meisje en dame maar doorquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja Kally is toch een meisje/vrouw/dame*
*streep door wat niet van toepassing is
Haast niks dus groot gelijk heerlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zó raar is het toch niet?Daar eet ik dan verder weinig bij he. Geen voorgerecht of groenten ofzo, alleen de paprika die er al doorheen zit. Wat blijft er nou van over als je dat echt lekker door bakt.
Het klinkt als veel. Een pond vlees, maar het zal wel meevallen met jequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gaat ze dat zeggenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:42 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nu alweer honger...en ik heb shoarmavlees
maar dat komt ook omdat de aanbevolen hoeveelheid van, wat is het, 150 gram? absurd weinig is. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het klinkt als veel. Een pond vlees, maar het zal wel meevallen met je
Dat is ook weinigquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dat komt ook omdat de aanbevolen hoeveelheid van, wat is het, 150 gram? absurd weinig is. Vind ik dan.
Laysa, eet ze! Hehe.
Kally, fijne avond.
En waar is Queenie eigenlijk?
Het viel mij van de week al op, dat de dames die jij noemt nog maar sporadisch hier in de SC zitten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef Marrije het volgende:
Waar zijn Noek, de buurvrouw en Caro eigenlijk? Aan het meeten?
En ik heb CC ook al enige tijd niet voorbij zien komen.
NMNS heeft een date.
Lies maakt huiswerk.
Beetje sociale controle kan geen kwaad.
Lekkel !!! Beter te veel dan dat je daarna nog langs de Febo moet om de resterende trek te stillen....quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook weinig![]()
Vorige week heb ik shoarma klaargemaakt en dan met aardappelschijfjes, sla en een pitta en toen hadden we ruim 1200 gram voor 4 personen. Dus dan zit je op 300 gram en nog eens Beilagen
Viel mij ook al eerder op inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het viel mij van de week al op, dat de dames die jij noemt nog maar sporadisch hier in de SC zitten.
Jammer, maar misschien zijn ze Fok!-moe of hebben ze even iets anders
En Annie is een nieuweling in deze SCquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lekkel !!! Beter te veel dan dat je daarna nog langs de Febo moet om de resterende trek te stillen....
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Annie is een nieuweling in deze SC
Cc was er laatst nog, Noek ook, CarO ook, en Buuf ook. Eigenlijk heb ik ze alle 3 in de laatste dagen nog gezienquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef Marrije het volgende:
Waar zijn Noek, de buurvrouw en Caro eigenlijk? Aan het meeten?
En ik heb CC ook al enige tijd niet voorbij zien komen.
NMNS heeft een date.
Lies maakt huiswerk.
Beetje sociale controle kan geen kwaad.
Dat was zodat ik nu weet hoe laat ik gisteren thuis was.quote:Op zaterdag 14 november 2009 07:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Soms ben je toch nog steeds die nietstoevoegende puber hè?
Hiquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was zodat ik nu weet hoe laat ik gisteren thuis was.
Goeiemorgen iedereen.
Ze was net bezig met een high score, ging hij er ineens tussendoor zittenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:44 schreef Laysa het volgende:....ze kijkt niet eens...ze ging eigenlijk gewoon op in dat stomme spel
sowieso...op zo'n moment...das toch totaal niet romantisch...vraag dr dan nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ze was net bezig met een high score, ging hij er ineens tussendoor zitten
Heb net 2 boeken besteld, kom je nu meequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:48 schreef Anniebab het volgende:
Sorry hoor, zit ff een paar sinterklaaskados online te bestellen...en zie dat Bol.com best wel duurder is dan andere aanbieders, met veel dingen in ieder geval.
Ow.... da weet ik toch niet? Ja das jammer...quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb net 2 boeken besteld, kom je nu mee!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
Ow.... da weet ik toch niet? Ja das jammer...
Nou met de games die ik dus zoek, bij Free record shop en Gamebestel.nl en Gamestore plaza en ......verder ben ik nog niet, Bol is echt de duurst die ik tot nu toe heb gezien....quote:
Ik download 'm welquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
ik ga de nwe van Stephen King kopen...Boek dan hé!
Voor games moet je hier kijken: http://tweakers.net/pricewatch/cat/638/games.htmlquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
Nou met de games die ik dus zoek, bij Free record shop en Gamebestel.nl en Gamestore plaza en ......verder ben ik nog niet, Bol is echt de duurst die ik tot nu toe heb gezien....
Ja, want dit is de lekkere variantquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow bah...maar dat jij dr maar van geniet
Ook altijd goed. Man ik raak niet uitgekocht.Ik doe niets liever dan kados kopen, wou dat ik miljonair was. Maar ik heb in ieder geval een code geactiveerd die mij misschien kandidaat maakt bij Linda de mol'smiljoenenjacht.Als ik voor 3 dec. gebeld wordt zit ik erbij.Ik was in ieder geval de enige in de buurt en vriendenkring die zon brief had.Nadat ik dan daar van die trap afgeflikkerd ben ,ga ik een fortuin winnen!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
ik ga de nwe van Stephen King kopen...Boek dan hé!
Ik zal voor je duimen Anniequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ook altijd goed. Man ik raak niet uitgekocht.Ik doe niets liever dan kados kopen, wou dat ik miljonair was. Maar ik heb in ieder geval een code geactiveerd die mij misschien kandidaat maakt bij Linda de mol'smiljoenenjacht.Als ik voor 3 dec. gebeld wordt zit ik erbij.Ik was in ieder geval de enige in de buurt en vriendenkring die zon brief had.Nadat ik dan daar van die trap afgeflikkerd ben ,ga ik een fortuin winnen!!!!
Oahw Pietekequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
teen vs doos met boeken
doos wint.
Ik zou voor de herkansing gaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
teen vs doos met boeken
doos wint.
wellesquote:
Nou ik had vanavond ook best wel willen gaan stappenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben er toch, alle anderen ontbreken
Maar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik had vanavond ook best wel willen gaan stappen
Ik ben een halvequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wel 3 hele mensen...althans...ik ben heel!!.. jullie?
Oeh, knapquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfopgelegderustwantdatisverstandigopditmoment
Halve liter Grolsch beugel. Cheersquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
en ook nog over een week een hele week zonder internet zitten......
doe mij ook maar een Biertje Piet![]()
dan maar aan de drank
Hoe? Wat? Waar? Waarom?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:en ook nog over een week een hele week zonder internet zitten......
doe mij ook maar een Biertje Piet![]()
dan maar aan de drank
en dus?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
het nederlands Elftal voetbalt gewoon vanavond
Moet je daar naar kijken danquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
het nederlands Elftal voetbalt gewoon vanavond
top...lekker....quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Halve liter Grolsch beugel. Cheers
omdat 't NL elftal speelt, vrouwenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef Laysa het volgende:
Ja nu is er reclame...God...ik word nu echt wel ietwat een beetje chagerijnig
Ben je precies aan 't doen dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben ook kapot, het opknappen van een woning vergt veel energie en dan nog alles in je eigen huis aan kant hebben. Maar ik vind het wel leuk, dat dan weer wel.
ja dat kan ik me voorstellen...maar verveel jij je nu ook?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben ook kapot, het opknappen van een woning vergt veel energie en dan nog alles in je eigen huis aan kant hebben. Maar ik vind het wel leuk, dat dan weer wel.
Krijg je geen vervanger dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan heb ik van maandag tot vrijdag geen laptop
JAquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat 't NL elftal speelt, vrouwen
Ik snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat 't NL elftal speelt, vrouwen
Geen idee of er een vervanger in mijn huis komt voor de laptopquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg je geen vervanger dan?
Of een leenpc?
Ik zit vol...met goede vragenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee of er een vervanger in mijn huis komt voor de laptop....God...wat een goede vraag
....
Woning van dochter aan het opknappen. Vandaag 42m2 laminaat gelegd. Afgelopen 14 dagen verfwerk, muren, plafonds, plinten etc, behangen en nu eindelijk aan de vloeren toe. Tja je moet wat om ze de deur uit te krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben je precies aan 't doen dan?
Wel tofquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
Woning van dochter aan het opknappen. Vandaag 42m2 laminaat gelegd. Afgelopen 14 dagen verfwerk, muren, plafonds, plinten etc, behangen en nu eindelijk aan de vloeren toe. Tja je moet wat om ze de deur uit te krijgen
Ben jij zo handig dan? Of is zij (en partner?) zo onhandig?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Woning van dochter aan het opknappen. Vandaag 42m2 laminaat gelegd. Afgelopen 14 dagen verfwerk, muren, plafonds, plinten etc, behangen en nu eindelijk aan de vloeren toe. Tja je moet wat om ze de deur uit te krijgen
Je dochter boft maarquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ehhh wij zijn van die opknappers, heb er eigenlijk best wel plezier in. Wel zwaar af en toe maar het houdt ons beziig. We worden trouwens altijd voor dit soort klussen gevraagd. Inbouwclosetje? ehh oke.. en nog meer van dat soort zaken. Maar de Baas heeft aan het eind van de dag wel de pijp leeg, we worden ook wat ouder maar we blijven bezig. Nee echt leuk om te doen maar wel op het eind kapot. En als we niks meer te doen hebben vallen we ff in een gat totdat de volgende zich wer aandientquote:
Hmmm, haar partner is redelijk handig, maar wij zijn, tjezus, erg handig en daar wordt door de kinderen wel erg graag gebruik van gemaakt. We doen het ook graag, ga er geen dag zonder tegenzin naartoe maar vermoeiend is het wel. Wij willen wel de energie van een 25 jarige, alhoewel wij het soms langer volhoudenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ben jij zo handig dan? Of is zij (en partner?) zo onhandig?
Tja, ik ben ook de handigste in de familie, maar 'leuk' wil ik het niet noemenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmmm, haar partner is redelijk handig, maar wij zijn, tjezus, erg handig en daar wordt door de kinderen wel erg graag gebruik van gemaakt. We doen het ook graag, ga er geen dag zonder tegenzin naartoe maar vermoeiend is het wel. Wij willen wel de energie van een 25 jarige, alhoewel wij het soms langer volhouden
Leuk in de zin dat je andere mensen,lees familie, blij maakt. Je ziet dat ze ook enthousiast zijn, dat maakt een hoop goed. Kan er ook niks aan doen dat we van alle markten thuis zijn, dan wordt er al gauw een beroep op je gedaan, maar zolang je ziet dat het gewaardeerd wordt is er niks aan de hand, dat is nl genoeg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook de handigste in de familie, maar 'leuk' wil ik het niet noemen
Dat klopt, het is dankbaar werkquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leuk in de zin dat je andere mensen,lees familie, blij maakt.
En het is zo leuk dat je een vader en schoonzoon, die nooit samen hebben gewerkt, samen ziet werken, en dat schoonzoon ook zoveel leert en steeds onbevangener ziet werken, echt gaaf.quote:
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee. Ik heb geen schoonzoon hequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En het is zo leuk dat je een vader en schoonzoon, die nooit samen hebben gewerkt, samen ziet werken, en dat schoonzoon ook zoveel leert en steeds onbevangener ziet werken, echt gaaf.
Ikke wel, moet er telkens weer aan wennenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee. Ik heb geen schoonzoon he
Tja, hij heeft wel je dochter 'afgepakt'quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ikke wel, moet er telkens weer aan wennenmaar deze is wel,een schattie hoor..
quote:
Eigenlijk wel maar jou gun ik hetquote:
nu alquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft goedkeuring![]()
Ben er weg van ben keikapot
Trustenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
houdoequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Maar 4 uurtjes geslapen vannacht, en vandaag was ook een volle agenda dus ben wel moequote:
*ff imdb'tquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond Orphan zitten kijken.
Wat een spannende film was dat, op een gegeven moment kon ik de spanning bijna niet meer aan en wilde ik niet meer kijken.
dan heb jij je idd geval niet verveeldquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Wat een spannende film was dat, op een gegeven moment kon ik de spanning bijna niet meer aan en wilde ik niet meer kijken.
O die ken ik niet maar van spannende films hou ik welquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Binnenkort ff downloadenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
o ik ook hahaquote:
Hou jij je nu van de domme of snap je echt niet wat Marrije en ik bedoelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cc was er laatst nog, Noek ook, CarO ook, en Buuf ook. Eigenlijk heb ik ze alle 3 in de laatste dagen nog gezien.
En sociale controle op FOK! kan wel kwaad, leve een leven enzulks.
Tevens: Doner met friet![]()
![]()
Ik snap 't blijkbaar echt niet, vertel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Hou jij je nu van de domme of snap je echt niet wat Marrije en ik bedoelen
Heb jij je wel verveeld?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan heb jij je idd geval niet verveeld
Nee mij ook niet zo, die heb je ook met een jongen maar wat niet wil zeggen dat deze niet heel erg goed is natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wel goede score, maar spreekt me niet erg aan
Zet een concert-dvd'tje op tijdens 't FOK!'en.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:05 schreef Laysa het volgende:
ik verveel me zo erg dat ik helemaal blij word van de reclame van Tiemotei.....
Een soort van The Omen, maar dan andersquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wel goede score, maar spreekt me niet erg aan
Ach moppie hierquote:
Nee, toch maar niet, want ik wil er geen punt van makenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap 't blijkbaar echt niet, vertel.
Kloptquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zo, die heb je ook met een jongen maar wat niet wil zeggen dat deze niet heel erg goed is natuurlijk
Oooooo goed plan Laysa jij krijgt die ene van Robbiequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zet een concert-dvd'tje op tijdens 't FOK!'en.
Zo erg?quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Oooooo goed plan Laysa jij krijgt die ene van Robbie
Heb je nog tips voor me?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
ik houd 'm in mijn achterhoofd
Afgelopen week 5 films ge..ehhh...kocht () waarvan ik er 3 nog moet zien dus heb nog wat voorraad
Heb je tips?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zet een concert-dvd'tje op tijdens 't FOK!'en.
PM'en kan altijd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Nee, toch maar niet, want ik wil er geen punt van maken
ik had al een beetje gekloot met mn haar....en voor de rest was het niet nodig....Oh God laat het gauw December wordenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo erg?![]()
Maar er is toch genoeg om te doen, je keukenkastjes soppen, je haar invlechten, de buren gek maken met je muziek.
Of had je daar allemaal geen zin in?
December?! waarom december? Je bedoelt april zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had al een beetje gekloot met mn haar....en voor de rest was het niet nodig....Oh God laat het gauw December worden
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa de 11equote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had al een beetje gekloot met mn haar....en voor de rest was het niet nodig....Oh God laat het gauw December worden
Nee Decemberquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
December?! waarom december? Je bedoelt april zeker
Ik hoor van veel kanten dat Surrogates tegenvalt, maar ik ben sowieso niet zo'n Die Hard-liefhebber en het schijnt toch weer zo'n film te zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Surrogates en Julie & Julia gekeken. Beide niet onaardig en keken lekker weg
April? Waarom april? Je bedoelt juni zeker?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
December?! waarom december? Je bedoelt april zeker
April is best een oke maandquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
April? Waarom april? Je bedoelt juni zeker?
Die Hard?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor van veel kanten dat Surrogates tegenvalt, maar ik ben sowieso niet zo'n Die Hard-liefhebber en het schijnt toch weer zo'n film te zijn.
Stappenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee December....lekker stappen en dan is de hetisverstandigomffrustigaantedoentijd weer voorbij
ja en dan komt oud & Nieuwquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Stappenwe gaan een house party doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |