Ik download 'm welquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
ik ga de nwe van Stephen King kopen...Boek dan hé!
Voor games moet je hier kijken: http://tweakers.net/pricewatch/cat/638/games.htmlquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
Nou met de games die ik dus zoek, bij Free record shop en Gamebestel.nl en Gamestore plaza en ......verder ben ik nog niet, Bol is echt de duurst die ik tot nu toe heb gezien....
Ja, want dit is de lekkere variantquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow bah...maar dat jij dr maar van geniet
Ook altijd goed. Man ik raak niet uitgekocht.Ik doe niets liever dan kados kopen, wou dat ik miljonair was. Maar ik heb in ieder geval een code geactiveerd die mij misschien kandidaat maakt bij Linda de mol'smiljoenenjacht.Als ik voor 3 dec. gebeld wordt zit ik erbij.Ik was in ieder geval de enige in de buurt en vriendenkring die zon brief had.Nadat ik dan daar van die trap afgeflikkerd ben ,ga ik een fortuin winnen!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
ik ga de nwe van Stephen King kopen...Boek dan hé!
Ik zal voor je duimen Anniequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ook altijd goed. Man ik raak niet uitgekocht.Ik doe niets liever dan kados kopen, wou dat ik miljonair was. Maar ik heb in ieder geval een code geactiveerd die mij misschien kandidaat maakt bij Linda de mol'smiljoenenjacht.Als ik voor 3 dec. gebeld wordt zit ik erbij.Ik was in ieder geval de enige in de buurt en vriendenkring die zon brief had.Nadat ik dan daar van die trap afgeflikkerd ben ,ga ik een fortuin winnen!!!!
Oahw Pietekequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
teen vs doos met boeken
doos wint.
Ik zou voor de herkansing gaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
teen vs doos met boeken
doos wint.
wellesquote:
Nou ik had vanavond ook best wel willen gaan stappenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben er toch, alle anderen ontbreken
Maar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik had vanavond ook best wel willen gaan stappen
Ik ben een halvequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wel 3 hele mensen...althans...ik ben heel!!.. jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |