Ze was net bezig met een high score, ging hij er ineens tussendoor zittenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:44 schreef Laysa het volgende:....ze kijkt niet eens...ze ging eigenlijk gewoon op in dat stomme spel
sowieso...op zo'n moment...das toch totaal niet romantisch...vraag dr dan nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ze was net bezig met een high score, ging hij er ineens tussendoor zitten
Heb net 2 boeken besteld, kom je nu meequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:48 schreef Anniebab het volgende:
Sorry hoor, zit ff een paar sinterklaaskados online te bestellen...en zie dat Bol.com best wel duurder is dan andere aanbieders, met veel dingen in ieder geval.
Ow.... da weet ik toch niet? Ja das jammer...quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb net 2 boeken besteld, kom je nu mee!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
Ow.... da weet ik toch niet? Ja das jammer...
Nou met de games die ik dus zoek, bij Free record shop en Gamebestel.nl en Gamestore plaza en ......verder ben ik nog niet, Bol is echt de duurst die ik tot nu toe heb gezien....quote:
Ik download 'm welquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
ik ga de nwe van Stephen King kopen...Boek dan hé!
Voor games moet je hier kijken: http://tweakers.net/pricewatch/cat/638/games.htmlquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
Nou met de games die ik dus zoek, bij Free record shop en Gamebestel.nl en Gamestore plaza en ......verder ben ik nog niet, Bol is echt de duurst die ik tot nu toe heb gezien....
Ja, want dit is de lekkere variantquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow bah...maar dat jij dr maar van geniet
Ook altijd goed. Man ik raak niet uitgekocht.Ik doe niets liever dan kados kopen, wou dat ik miljonair was. Maar ik heb in ieder geval een code geactiveerd die mij misschien kandidaat maakt bij Linda de mol'smiljoenenjacht.Als ik voor 3 dec. gebeld wordt zit ik erbij.Ik was in ieder geval de enige in de buurt en vriendenkring die zon brief had.Nadat ik dan daar van die trap afgeflikkerd ben ,ga ik een fortuin winnen!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
ik ga de nwe van Stephen King kopen...Boek dan hé!
Ik zal voor je duimen Anniequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ook altijd goed. Man ik raak niet uitgekocht.Ik doe niets liever dan kados kopen, wou dat ik miljonair was. Maar ik heb in ieder geval een code geactiveerd die mij misschien kandidaat maakt bij Linda de mol'smiljoenenjacht.Als ik voor 3 dec. gebeld wordt zit ik erbij.Ik was in ieder geval de enige in de buurt en vriendenkring die zon brief had.Nadat ik dan daar van die trap afgeflikkerd ben ,ga ik een fortuin winnen!!!!
Oahw Pietekequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
teen vs doos met boeken
doos wint.
Ik zou voor de herkansing gaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
teen vs doos met boeken
doos wint.
wellesquote:
Nou ik had vanavond ook best wel willen gaan stappenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben er toch, alle anderen ontbreken
Maar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik had vanavond ook best wel willen gaan stappen
Ik ben een halvequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wel 3 hele mensen...althans...ik ben heel!!.. jullie?
Oeh, knapquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfopgelegderustwantdatisverstandigopditmoment
Halve liter Grolsch beugel. Cheersquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
en ook nog over een week een hele week zonder internet zitten......
doe mij ook maar een Biertje Piet![]()
dan maar aan de drank
Hoe? Wat? Waar? Waarom?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:en ook nog over een week een hele week zonder internet zitten......
doe mij ook maar een Biertje Piet![]()
dan maar aan de drank
en dus?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
het nederlands Elftal voetbalt gewoon vanavond
Moet je daar naar kijken danquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
het nederlands Elftal voetbalt gewoon vanavond
top...lekker....quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Halve liter Grolsch beugel. Cheers
omdat 't NL elftal speelt, vrouwenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef Laysa het volgende:
Ja nu is er reclame...God...ik word nu echt wel ietwat een beetje chagerijnig
Ben je precies aan 't doen dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben ook kapot, het opknappen van een woning vergt veel energie en dan nog alles in je eigen huis aan kant hebben. Maar ik vind het wel leuk, dat dan weer wel.
ja dat kan ik me voorstellen...maar verveel jij je nu ook?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben ook kapot, het opknappen van een woning vergt veel energie en dan nog alles in je eigen huis aan kant hebben. Maar ik vind het wel leuk, dat dan weer wel.
Krijg je geen vervanger dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan heb ik van maandag tot vrijdag geen laptop
JAquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat 't NL elftal speelt, vrouwen
Ik snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat 't NL elftal speelt, vrouwen
Geen idee of er een vervanger in mijn huis komt voor de laptopquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg je geen vervanger dan?
Of een leenpc?
Ik zit vol...met goede vragenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee of er een vervanger in mijn huis komt voor de laptop....God...wat een goede vraag
....
Woning van dochter aan het opknappen. Vandaag 42m2 laminaat gelegd. Afgelopen 14 dagen verfwerk, muren, plafonds, plinten etc, behangen en nu eindelijk aan de vloeren toe. Tja je moet wat om ze de deur uit te krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben je precies aan 't doen dan?
Wel tofquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
Woning van dochter aan het opknappen. Vandaag 42m2 laminaat gelegd. Afgelopen 14 dagen verfwerk, muren, plafonds, plinten etc, behangen en nu eindelijk aan de vloeren toe. Tja je moet wat om ze de deur uit te krijgen
Ben jij zo handig dan? Of is zij (en partner?) zo onhandig?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Woning van dochter aan het opknappen. Vandaag 42m2 laminaat gelegd. Afgelopen 14 dagen verfwerk, muren, plafonds, plinten etc, behangen en nu eindelijk aan de vloeren toe. Tja je moet wat om ze de deur uit te krijgen
Je dochter boft maarquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ehhh wij zijn van die opknappers, heb er eigenlijk best wel plezier in. Wel zwaar af en toe maar het houdt ons beziig. We worden trouwens altijd voor dit soort klussen gevraagd. Inbouwclosetje? ehh oke.. en nog meer van dat soort zaken. Maar de Baas heeft aan het eind van de dag wel de pijp leeg, we worden ook wat ouder maar we blijven bezig. Nee echt leuk om te doen maar wel op het eind kapot. En als we niks meer te doen hebben vallen we ff in een gat totdat de volgende zich wer aandientquote:
Hmmm, haar partner is redelijk handig, maar wij zijn, tjezus, erg handig en daar wordt door de kinderen wel erg graag gebruik van gemaakt. We doen het ook graag, ga er geen dag zonder tegenzin naartoe maar vermoeiend is het wel. Wij willen wel de energie van een 25 jarige, alhoewel wij het soms langer volhoudenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ben jij zo handig dan? Of is zij (en partner?) zo onhandig?
Tja, ik ben ook de handigste in de familie, maar 'leuk' wil ik het niet noemenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmmm, haar partner is redelijk handig, maar wij zijn, tjezus, erg handig en daar wordt door de kinderen wel erg graag gebruik van gemaakt. We doen het ook graag, ga er geen dag zonder tegenzin naartoe maar vermoeiend is het wel. Wij willen wel de energie van een 25 jarige, alhoewel wij het soms langer volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |