Ik van van de ModPiet niet meer verder vragenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar had het ook wel wat van weg![]()
ga jij eens je boeltje inpakkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hoeft er niet van te gaan stottestotteren.
Dat was toch Kahaarin?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was zij de piet paulusma van de PPPS.
Dat is wel erg veel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:19 schreef Coos het volgende:
Doodstraf![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GCV2I13FV&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=pm
Klopt. Karen is iemand uit de privësfeer. Nog los van het feit dat het nieuw voor me is dat ik een conflict met haar zou hebben: het hoort hier helemaal niet thuis.quote:
Ik dacht dat het dezelfde betrof, niet dus. Ok.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Karen is iemand uit de privësfeer. Nog los van het feit dat het nieuw voor me is dat ik een conflict met haar zou hebben: het hoort hier helemaal niet thuis.
En verder wat Pietje zegt, maar voordat er rond gaat zingen dat ik ruzie heb met kahaarin of zo.
+1....en verder zal het me worst zijn....ik heb allang gemerkt dat er onderhuids tussen een aantal mensen wat kriebelt. Zo ook naar nieuwe Users...imo is het erg kleinzielig...je hoeft niet met iedereen om te kunnen gaan maar een beetje normaal tegen elkaar doen is toch niet te veel gevraagd....quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dezelfde betrof, niet dus. Ok.
En ik begrijp wel dat jullie niet willen dat het hier daar over gaat, maar haal dat dan allemaal weg ofzo, dan kan er ook niet op gereageerd worden. Want het is natuurlijk niet gek, dat als hier en plein public een ruzie wordt uitgevochten dat derden zich er dan mee gaan bemoeien. Als dat niet mag, haal die ruzie hier dan weg.
Nee klopt het is zeker verbeterdquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:48 schreef Marrije het volgende:
De laatste tijd gaat het wel een stuk beter toch, hoe nieuwe users worden ontvangen. Sinds we hier zitten is daar wel verandering in gekomen, of ligt dat aan mij? Kan hoor, schijnt iets met hormonen te kunnen zijn
Niemand die dat nog durftquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er überhaupt een nieuwe langsgekomen dan, sinds we hier zitten?
Vind je 't gek, je zit 3x per dag in de sportschoolquote:
En ik begrijp best dat users er op ingaan hoor. Is ook niet verboden of zo. Alleen nu moest ik alweer gaan uitleggen dat het geen bekende Karen betreft maar iemand in de privé-sfeer. Dus vandaar het verzoek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dezelfde betrof, niet dus. Ok.
En ik begrijp wel dat jullie niet willen dat het hier daar over gaat, maar haal dat dan allemaal weg ofzo, dan kan er ook niet op gereageerd worden. Want het is natuurlijk niet gek, dat als hier en plein public een ruzie wordt uitgevochten dat derden zich er dan mee gaan bemoeien. Als dat niet mag, haal die ruzie hier dan weg.
3 x per week....3 x per dag zou ik zelf toch ook wel veel vindenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je 't gek, je zit 3x per dag in de sportschool.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik begrijp best dat users er op ingaan hoor. Is ook niet verboden of zo. Alleen nu moest ik alweer gaan uitleggen dat het geen bekende Karen betreft maar iemand in de privé-sfeer. Dus vandaar het verzoek.
Nu nog weghalen heeft weinig zin, en vannacht weghalen was tricky omdat ik "partij" was en er geen hulp in de buurt was.
OK, nieuwe poging om het onderwerp te veranderen: vanavond eet ik biefstuk, maar wel iéts minder dan wat ze hier serveren: http://www.telegraaf.nl/e(...)_1_kilo__.html?p=4,1
Kee dan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie poging Gert, kijk eens een paar posts boven je.
Wel goed van je, 3x per week. Ik neem het me ook wel voor om vaker te gaan, maar het komt er steeds niet van. Af en toe een uurtje spinnen, that's it.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
3 x per week....3 x per dag zou ik zelf toch ook wel veel vinden
Jawel, Kally toch, zo ff uit mn hoofd. En D. postte voorheen ook nooit bij 'ons' maar bij TBO SC.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er überhaupt een nieuwe langsgekomen dan, sinds we hier zitten?
We hebben een paar "plotselinge nieuwe users" gehad waar het woord KLOON als een soort aura omheen hing. Sinds we naar RLS verkast zijn, kwam er een stel users uit het TBO-forum overwaaien die overduidelijk gewoon úsers waren en geen kloon van een gebande of zo. Dat ontvangt al een stuk vriendelijker.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:48 schreef Marrije het volgende:
De laatste tijd gaat het wel een stuk beter toch, hoe nieuwe users worden ontvangen. Sinds we hier zitten is daar wel verandering in gekomen, of ligt dat aan mij? Kan hoor, schijnt iets met hormonen te kunnen zijn
Ik denk als ik niet ''alle tijd van de wereld'' had dat ik ook niet tot 3 x kwam hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel goed van je, 3x per week. Ik neem het me ook wel voor om vaker te gaan, maar het komt er steeds niet van. Af en toe een uurtje spinnen, that's it.
Oh ja dat is waar, we hebben een integratie achter de rug waar ijzeren Rita een puntje aan kan zuigenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:56 schreef Marrije het volgende:
Jawel, Kally toch, zo ff uit mn hoofd. En D. postte voorheen ook nooit bij 'ons' maar bij TBO SC.
ik geloof dat het nog niet achter de rug is hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar, we hebben een integratie achter de rug waar ijzeren Rita een puntje aan kan zuigen.
Nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
ik geloof dat het nog niet achter de rug is hoor
Op zaterdag loopt Gert altijd een beetje achter.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie poging Gert, kijk eens een paar posts boven je.
Bij een écht goed stuk rundvlees, ossehaas, kan ik wel een paar ons aan. Maar boven de drie zou het al gaan tegenstaan. En dan ben je pas op een kwart.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt....ik zou al gillend wegrennen bij de aanblik van dit mega groot stuk vlees
Ja ok, maar toch, dat gaat best soepel. Niemand heeft het idee van een extra SC geopperdquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben een paar "plotselinge nieuwe users" gehad waar het woord KLOON als een soort aura omheen hing. Sinds we naar RLS verkast zijn, kwam er een stel users uit het TBO-forum overwaaien die overduidelijk gewoon úsers waren en geen kloon van een gebande of zo. Dat ontvangt al een stuk vriendelijker.
500 gram lamsshoarma eet ik zo wegquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij een écht goed stuk rundvlees, ossehaas, kan ik wel een paar ons aan. Maar boven de drie zou het al gaan tegenstaan. En dan ben je pas op een kwart.
En waarom dan wel? Vanávond is m'n zuipavondje hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Op zaterdag loopt Gert altijd een beetje achter.
In Spanje bij een specialiteiten restaurant eten wij buey, ook een soort van haas, en die weegt dan 1.4 kilo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij een écht goed stuk rundvlees, ossehaas, kan ik wel een paar ons aan. Maar boven de drie zou het al gaan tegenstaan. En dan ben je pas op een kwart.
"Zo weg"?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
500 gram lamsshoarma eet ik zo wegMaar meer niet
Ik doe meequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Vanávond is m'n zuipavondje hoor.
Als je om 18.00 uur gewezen moet worden door je blauwe collega dat een eensgelijke post al een kwartier eerder gepost is dan ben je of geen goeie mod of je zit onder de tranquilizers of of of of of ..............quote:
Vorige week was ik op vakantie en heb toen 'per ongeluk' lever gegeten, het was een buffet, en er stond boven dat het varkensvlees met uien was, dus ik dacht, mmmm lekker.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
In Spanje bij een specialiteiten restaurant eten wij buey, ook een soort van haas, en die weegt dan 1.4 kilo.
We nemen die dan met z'n tweeën maar krijgen hem echt nooit op. Ja, misschien als we geen voorgerecht nemen maar die voorgerechten zijn zó lekker dat je die gewoon niet over wil slaan.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorige week was ik op vakantie en heb toen 'per ongeluk' lever gegeten, het was een buffet, en er stond boven dat het varkensvlees met uien was, dus ik dacht, mmmm lekker.
Vond het al een beetje stroef in mijn mond en toen zei mijn tafelgenote: dat is lever hoor, en toen werd ik zó misselijk, heb meteen twee glazen rode wijn achterover gegooid, maar het bleef omhoog komen.
Idioot toch? Gewoon het idee, want toen ik het niet wist vond ik het best lekker.
quote:
Ga je doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |