Joh ik las iets met 'Coos' en 'Doodstraf' en ik dacht: doén. Verder niet gekeken wat er nou preciés stond.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je om 18.00 uur gewezen moet worden door je blauwe collega dat een eensgelijke post al een kwartier eerder gepost is dan ben je of geen goeie mod of je zit onder de tranquilizers of of of of of ..............
Sinds een jaar of 3quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
"Zo weg"?
Is dat sinds onlangs, of altijd al.
Het wordt hoog tijd dat we meeten!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh ik las iets met 'Coos' en 'Doodstraf' en ik dacht: doén. Verder niet gekeken wat er nou preciés stond.
Oh, nou dan neuk zequote:
orgaanvlees schijnt helemaal niet zo goed voor je te zijn hequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ik lus dan wel weer niertjes en dat is eigenlijk ook gewoon goor orgaanvlees
quote:
Ik heb het voor het laast 18 jaar geleden gegeten...en das omdat mijn vader de enige was die het goed kon klaarmakenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
orgaanvlees schijnt helemaal niet zo goed voor je te zijn he
Ik hoef het nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na het tentamen Coos.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we meeten!!!
Klopt, je kunt er kotsmisselijk van wordenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Klopt, dat zeggen ze, daarom durf ik t ook niet aan,net als kikkerbillen trouwens, sorry vink ook iets om niet aan te beginnen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, je kunt er kotsmisselijk van worden
Niet toevallig ook iets te melden?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, je kunt er kotsmisselijk van worden
Klopt t dat kikkerbillen een beetje naar kip smaken?/Maar dan taaier???quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes vind ik wel lekker
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet toevallig ook iets te melden?
Ja lijkt heel erg op kip, en taai mwah dat ligt er denk ik aan hoe het bereid word, ik at het altijd bij een Frans restaurantje en dan met knofloof dressing erover zo lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Klopt t dat kikkerbillen een beetje naar kip smaken?/Maar dan taaier???
Wel nog steeds die takke muziekquote:
Ze spoelde het weg met twee glazen rode wijn hè.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, ik leef wel met jóu mee, is voorlopig voldoendequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |