We wachten nu in volle spanning op de volgende lading filmpjes, waarbij we eindelijk de hamvraag kunnen beantwoorden:quote:Of volg Tennisracket op Twitter!:
www.twitter.com/spookhuis
iddquote:
Wat is er triest? Dat het spook nu ook de Mac in zijn / haar greep heeft? Dat er nog steeds niet gefilmd is op zolder? Dat tennisracket niet meer durft te slapen?quote:
punt 1: Het kan een hardware failure zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:11 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat is er triest? Dat het spook nu ook de Mac in zijn / haar greep heeft? Dat er nog steeds niet gefilmd is op zolder? Dat tennisracket niet meer durft te slapen?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef tennisracket het volgende:
[..]
punt 1: Het kan een hardware failure zijn.
punt 2: Ik had een hele goede reden om er vannacht niet te liggen.
Punt 3: Vandaag komt de zolder waarschijnlijk!
Sure.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Misschien kunnen de Fok!kers hier iets mee die film? Er lopen hier -naar eigen zeggen- een boel echte pro's rond.
hoe snel kun jij uppen dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Sure.
Wie heeft er een ftp waar iets meer dan 15gb op mag?
Boh zuur.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe snel kun jij uppen dan?
anders kan ik vanavond wel even snel een ftp opzetten.
Ik heb hem pas vanaf dinsdag!quote:
Uploaden naar de nieuwsgroepen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Sure.
Wie heeft er een ftp waar iets meer dan 15gb op mag?
dat gaat nu niet lukken. ik zit momenteel op 't werk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:32 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Boh zuur.
1mbit upload.
Als je nu een ftp kan regelen, zet ik hem bij mijn ouders even aan. Daar heb ik 45mbit upload >:-)
je twitter staat gebookmarked, heb namelijk zelf geen twitter.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef tennisracket het volgende:
Zo veel tvp's maar zo weinig mensen die mij volgen op twitterIk had verwacht dat zo'n beetje half Fok! Twitter had
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:12 schreef NvM het volgende:
Oh my God, hoelang kun je je eigen vernedering rekken.
kijk ze gewoon, het kost je een hele VIJF minuten om ze te bekijken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:25 schreef Tism het volgende:
Van welk filmpje in de OP is het echt de moeite waard om die te bekijken?..
#14 heeft een vaag geluid rond de 16e sec.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:25 schreef Tism het volgende:
Van welk filmpje in de OP is het echt de moeite waard om die te bekijken?..
Twitter is zoo 2008quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef tennisracket het volgende:
Zo veel tvp's maar zo weinig mensen die mij volgen op twitterIk had verwacht dat zo'n beetje half Fok! Twitter had
Urquhart is present! Let the show begin!quote:
idd, dat hoort erbij!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef Blinker het volgende:
Het is een zaterdag.
Das standaard...
Jup, TS kotst iedere zaterdagquote:
Dan staat het iig op film!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:47 schreef Plums het volgende:
Leer je grenzen kennen puber![]()
Maar zoals ik al zei: niet over t spookje heen kotsen, straks wordt ie boos en ga je dood
Nee, hij gaat naar de stad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:32 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat die knul nu nog de zolder op?
Je vroeg dit in vorig topic ook al.quote:Op zondag 15 november 2009 01:07 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[ afbeelding ]
ts??? Staat dit ergens in die kamer of heeft het te maken met een familielid
jaquote:Op zondag 15 november 2009 04:07 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Whehe. Weet het beschonken slachtoffer wel dat hij ook gefilmd wordt?
Gasten als in, gastenquote:Op zondag 15 november 2009 08:32 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Wat bedoel je met vage nacht ivm gasten?Gasten gasten of geesten gasten?
Zeker! Echt slapeloze nachten door dit topic!quote:
ga met die camera nou eens naar de vliering en ga die fucking tas met naam halen duh.quote:Op zondag 15 november 2009 17:01 schreef tennisracket het volgende:
Vrienden van TS zijn gisteren op de vliering geweest.
Er lag een Kruk, en een Schildersezel. Toen we die schildersezel naar beneden haalde raakte de oorspronkelijke bewoner lichtelijk in paniek () en hebben we hem terug gelegd. Omdat hij dat wilde.
Ik heb contact kunnen leggen met de vorige bewoner, en hij zei geen schildersezel te hebben. Wel wist hij mij te vertellen dat er ergens op die zolder waarschijnlijk nog een oude zwarte lederen tas ligt, met een naam erin.
TS moet opnieuw naar de vliering![]()
TS is nu de film van vannacht aan het bekijken. Saai.
Als ik vannacht niks zie, zie ik voor mijzelf geen rede meer om dit door te zetten.
Ja jonge!11!1!einz!1! jwzl!quote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga met die camera nou eens naar de vliering en ga die fucking tas met naam halen duh.
Datquote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga met die camera nou eens naar de vliering en ga die fucking tas met naam halen duh.
+1.quote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Jaja, wat zijn we toch weer grappig.quote:
Nice! Als ik daarmee ga lopen ben ik helemaal old skoolquote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef Vandaag... het volgende:
Ik gok dat die tas is van eind jaren 80, ik herken dat soort tassen en de kreten die erop staan
Yep. Een echte ouderwetse bruin leren schooltasquote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef Vandaag... het volgende:
Ik gok dat die tas is van eind jaren 80, ik herken dat soort tassen en de kreten die erop staan
Interessantquote:Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Een echte ouderwetse bruin leren schooltas. Heb er zelf ook nog een gehad. Overigens zijn die eind tachtig uit de gratie geraakt, vóór die tijd (begin tachtig) liep zowat iedereen ermee. Hij is overigens nog vrij kaal. Doorgaands stond er meer op gekliederd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op zondag 15 november 2009 19:40 schreef tennisracket het volgende:
Heb iets vreemd gevonden op de video van vannacht.
upload komt eraan.
1 |
quote:Op zondag 15 november 2009 19:40 schreef tennisracket het volgende:
Heb iets vreemd gevonden op de video van vannacht.
upload komt eraan.
lijkt mij een auto met zn lampen aan die voorbij rijdt.quote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef tennisracket het volgende:
[ code verwijderd ]
Niet te missen...
Als er normaal een auto langs rijd, zie je dat niet, Totdat er een drempel komt. Dan is de hele kamer voor even verlicht. Het kan natuurlijk ook nog een fietser zijn. Maar het heeft een vreemde vorm vind ik.quote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
lijkt mij een auto met zn lampen aan die voorbij rijdt.
dacht ik ook al aanquote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
lijkt mij een auto met zn lampen aan die voorbij rijdt.
Ja, alleen was er niemand thuisquote:Op zondag 15 november 2009 19:56 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
gezien, het lijkt wel een soort schaduw te werpen op die deur (?) daar. Spoken hebben toch geen schaduw
1 |
quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef Twizu het volgende:
Mensen! Ik heb een screenshot genomen uit het Youtube filmpje en eens nader bekeken, met de onderstaande afbeelding als resultaat. Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie toch duidelijk een soort van gezicht. Je had me echt moeten zien toen ik dat ontdekte, zit echt te zweten nu!![]()
Trek je eigen conclusies maar!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie tussen 25 & 30 sec. een paar keer een lichte blauwige "flits" aan de rechterzijde.quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie niets, ook niet na 20 seconden, hele filmpje is hier zwart
Ja, die hebben we afgelopen nacht verplaatst.quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Heb je ook nog wat met de tekening gedaan?
Ik snap trouwens niet dat er alleemaal reut van vorige bewoners staat en hangt, ik zou al die reut meteen weg gooien.quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef MINDSICK het volgende:
Dat paars/blauwe in dat filmpje is wel vreemd!
Weet je trouwens al waarom de vorige bewoner flipte toen die schildersezel werd verzet?
Kan ook zijn dat ie sneaky dit topic volgt en jou gewoon zit te naaien. (':
De FIK ERINquote:Op maandag 16 november 2009 14:36 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Als hij de boel niet opnaait: wat is er met die schildersezel volgens hem???
Indeed, me too.quote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat er alleemaal reut van vorige bewoners staat en hangt, ik zou al die reut meteen weg gooien.
Ik dacht alquote:
Ik zie daar ook duidelijk iemand lopen..zelfs over het bed heenkomen!quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef Twizu het volgende:
Mensen! Ik heb een screenshot genomen uit het Youtube filmpje en eens nader bekeken, met de onderstaande afbeelding als resultaat. Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie toch duidelijk een soort van gezicht. Je had me echt moeten zien toen ik dat ontdekte, zit echt te zweten nu!![]()
Trek je eigen conclusies maar!![]()
[ afbeelding ]
Het is maar net wat je onder duidelijk verstaatquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik zie daar ook duidelijk iemand lopen..zelfs over het bed heenkomen!
Naar voren toe en terug en deze gaat dan door de deur weer weg!
Dacht eerst dat jullie dat zelf waren....![]()
![]()
Sorry ben geen appel of een peer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
spoken hebben ook auto's en fietsen lief engeltjequote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ja een auto fietser over het bed heen..duh
Ze vertonen vaak enorme gelijkenissen, dit ziet eruit als een bewerkt plaatjequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Plums het volgende:
ja want alle ervaringen zijn hetzelfde.
een bewerkt plaatje? ik zie geen plaatje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze vertonen vaak enorme gelijkenissen, dit ziet eruit als een bewerkt plaatje
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een bewerkt plaatje? ik zie geen plaatje.
Wat een lief klein spookjequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, een paar posts terug
gast, ik hoop dat je een fucking grapje maakt dat je dit serieus meent?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, een paar posts terug
Het is ook een grapjequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gast, ik hoop dat je een fucking grapje maakt dat je dit serieus meent?
jezus christus.![]()
Wat anders?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gast, ik hoop dat je een fucking grapje maakt dat je dit serieus meent?
jezus christus.![]()
omg...quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dit is bloedserieus, dit lijkt mij een goedkope hoax. Zoals ik al zei, mijn ervaringen met entiteiten zijn heel anders.
Tja, het topic is toch al grote onzin dus dan mag ik toch ook wel een duit in het zakje doen?quote:
Het verhaal rammelt aan alle kanten en op veel vragen geeft TS geen antwoord of ontwijkt het onderwerp. TS post iedere keer korte flarden tekst die veel aan de verbeelding overlaat.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
He waarom zo doen tegen elkaar? Wie weet spookt het er echt. Laten we nou niet moeilijk gaan doen om een afbeelding.
Dat wil ik wel eens zien.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:59 schreef Bierie het volgende:
[..]
Het verhaal rammelt aan alle kanten en op veel vragen geeft TS geen antwoord of ontwijkt het onderwerp. TS post iedere keer korte flarden tekst die veel aan de verbeelding overlaat.
Als dit geen hoax is dan eet ik mijn schoen op.
Wie weet is de TS wel een grote fantast, het topic loopt nou niet bepaald over van het bewijs. Ik geloof dat hij zelfs een uitnodiging aflsloeg van iemand om zijn claims te controleren. "Ja ik wil geen vreemden in mijn huis!!111"quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
He waarom zo doen tegen elkaar? Wie weet spookt het er echt. Laten we nou niet moeilijk gaan doen om een afbeelding.
T is zijn huis niet, dus hij heeft er vrij weinig over te zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie weet is de TS wel een grote fantast, het topic loopt nou niet bepaald over van het bewijs. Ik geloof dat hij zelfs een uitnodiging aflsloeg van iemand om zijn claims te controleren. "Ja ik wil geen vreemden in mijn huis!!111"
Ik bedoel natuurlijk geen bullquote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien.
*hoopt nu dat dit topic idd bull is
Prima, hoe dan ook, ik voorspel dat er in dit topic géén bewijs van paranormale activiteit wordt geleverd.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:34 schreef Plums het volgende:
[..]
T is zijn huis niet, dus hij heeft er vrij weinig over te zeggen
Ik reageer ook met onzin. En dat is toch ook echt!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef Anaaliseert het volgende:
het is dikke onzin, die TS reageert nergens op en heeft niks boeiends te melden
Inderdaad, ik reageer nergens op.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef Anaaliseert het volgende:
het is dikke onzin, die TS reageert nergens op en heeft niks boeiends te melden
Geesten zijn niet zo ''van de klok''. Zul je net zien dat als je er geen aandacht meer aan besteed, de hel los breekt.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Inderdaad, ik reageer nergens op.
Lezer vanaf deel 1 neem ik aan? zo niet, zal ik de boel eens wat beter analizeren
Aan de lezers,
Dit weekend is mijn laatste poging. Als ik dan weer niks ''mee maak'' Houd ik er bij dat ik goed ziek was dat eerste weekend.
Inderdaad, het gebeurt alleen wanneer je het labielst bent.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geesten zijn niet zo ''van de klok''. Zul je net zien dat als je er geen aandacht meer aan besteed, de hel los breekt.
Labiel is zo'n raar woord. Net alsof je niet alles op een rijtje hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:04 schreef Blinker het volgende:
[..]
Inderdaad, het gebeurt alleen wanneer je het labielst kwetsbaarst bent.
Dat is ook weer zo. Kwetsbaar is inderdaad het goede woord.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Labiel is zo'n raar woord. Net alsof je niet alles op een rijtje hebt.
Tekening is al weg.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Anaaliseert het volgende:
Heb het idd bijgehouden Tennisracket... haal die tekening weg er gebeurt toch niks
Nee, tegenwoordig slaapt hij er niet meer.quote:Maar TS, in de tijd dat jij er niet sliep afgelopen weken, heeft die vriend van je nog dingen meegemaakt dan?
En een heel stuk enger.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:16 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Ja nee dat is een fijne oma.
"Ik ben dood dus ik sloop je huis. Koop maar lekker een nieuwe lamp"
Ze kan ook wat verplaatsen ofzo, stuk goedkoper.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef tennisracket het volgende:
Ik neem de kamer waarschijnlijk rond januarie/februarie over.
Vast welquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Plums het volgende:
[..]
En een heel stuk enger.![]()
[..]wil je dat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |