We wachten nu in volle spanning op de volgende lading filmpjes, waarbij we eindelijk de hamvraag kunnen beantwoorden:quote:Of volg Tennisracket op Twitter!:
www.twitter.com/spookhuis
iddquote:
Wat is er triest? Dat het spook nu ook de Mac in zijn / haar greep heeft? Dat er nog steeds niet gefilmd is op zolder? Dat tennisracket niet meer durft te slapen?quote:
punt 1: Het kan een hardware failure zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:11 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat is er triest? Dat het spook nu ook de Mac in zijn / haar greep heeft? Dat er nog steeds niet gefilmd is op zolder? Dat tennisracket niet meer durft te slapen?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef tennisracket het volgende:
[..]
punt 1: Het kan een hardware failure zijn.
punt 2: Ik had een hele goede reden om er vannacht niet te liggen.
Punt 3: Vandaag komt de zolder waarschijnlijk!
Sure.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Misschien kunnen de Fok!kers hier iets mee die film? Er lopen hier -naar eigen zeggen- een boel echte pro's rond.
hoe snel kun jij uppen dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Sure.
Wie heeft er een ftp waar iets meer dan 15gb op mag?
Boh zuur.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe snel kun jij uppen dan?
anders kan ik vanavond wel even snel een ftp opzetten.
Ik heb hem pas vanaf dinsdag!quote:
Uploaden naar de nieuwsgroepen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Sure.
Wie heeft er een ftp waar iets meer dan 15gb op mag?
dat gaat nu niet lukken. ik zit momenteel op 't werk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:32 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Boh zuur.
1mbit upload.
Als je nu een ftp kan regelen, zet ik hem bij mijn ouders even aan. Daar heb ik 45mbit upload >:-)
je twitter staat gebookmarked, heb namelijk zelf geen twitter.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef tennisracket het volgende:
Zo veel tvp's maar zo weinig mensen die mij volgen op twitterIk had verwacht dat zo'n beetje half Fok! Twitter had
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:12 schreef NvM het volgende:
Oh my God, hoelang kun je je eigen vernedering rekken.
kijk ze gewoon, het kost je een hele VIJF minuten om ze te bekijken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:25 schreef Tism het volgende:
Van welk filmpje in de OP is het echt de moeite waard om die te bekijken?..
#14 heeft een vaag geluid rond de 16e sec.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:25 schreef Tism het volgende:
Van welk filmpje in de OP is het echt de moeite waard om die te bekijken?..
Twitter is zoo 2008quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef tennisracket het volgende:
Zo veel tvp's maar zo weinig mensen die mij volgen op twitterIk had verwacht dat zo'n beetje half Fok! Twitter had
Urquhart is present! Let the show begin!quote:
idd, dat hoort erbij!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef Blinker het volgende:
Het is een zaterdag.
Das standaard...
Jup, TS kotst iedere zaterdagquote:
Dan staat het iig op film!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:47 schreef Plums het volgende:
Leer je grenzen kennen puber![]()
Maar zoals ik al zei: niet over t spookje heen kotsen, straks wordt ie boos en ga je dood
Nee, hij gaat naar de stad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:32 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat die knul nu nog de zolder op?
Je vroeg dit in vorig topic ook al.quote:Op zondag 15 november 2009 01:07 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[ afbeelding ]
ts??? Staat dit ergens in die kamer of heeft het te maken met een familielid
jaquote:Op zondag 15 november 2009 04:07 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Whehe. Weet het beschonken slachtoffer wel dat hij ook gefilmd wordt?
Gasten als in, gastenquote:Op zondag 15 november 2009 08:32 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Wat bedoel je met vage nacht ivm gasten?Gasten gasten of geesten gasten?
Zeker! Echt slapeloze nachten door dit topic!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |