Ik ben de huisgenoot en ik slaap in de slaapkamer ernaast, in het begin toen ik er net woonde heb ik nooit echt goed kunnen slapen omdat ik altijd dacht stemmen of kraakgeluiden te horen. Maar de huizen zijn nogal brak gebouwd en vrij gehorig dus misschien komt het daar door. Tegenwoordig slaap ik hier gewoon door heen.
De vreemde lichamelijke sensaties die TS beschrijft heb ik nooit meegemaakt nuchter in mijn kamer maar ik heb nooit in de kamer van mijn huisgenoot geslapen.
Maar mijn huisgenoot zei wel dat hij soms rare dingen hoorde als hij probeerde te slapen in zijn kamer. Iemand die riep om hulp, een andere stem die erdoorheen praatte.. Tevens het vreemde feit dat in de afgelopen week 3 lampen spontaan zijn geknapt door het huis heen? Maar volgens mij heeft dat meer te maken met de brakke bekabeling van stroomkabels.
De kindertekening is mij trouwens nooit echt opgevallen totdat TS het tegen mij vertelde, ik ben vrij sceptisch op het gebied van dit soort fenomenen dus van mijn part gaan we dat ding gewoon verbrandden :
@ 2 posters boven mij. Die foto is wel toevallig, in mijn slaapkamer heb ik namelijk een nachtlamp waarop een bol staat met bubbels die het licht verbreekt. Ik zal eens kijken of ik er maandag een foto van kan maken ( ben nu namelijk niet thuis). Postte je ook al zoiets in deel 2 dat je dat zag?
En als TS nog niet op de zolder is geweest voor maandag, dan ga ik wel samen met hem! Maar verwacht er niet te veel van, het lijkt me sterk dat we een vette goudpot kunnen verwachten
Bis montag!