idd, dat hoort erbij!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef Blinker het volgende:
Het is een zaterdag.
Das standaard...
Jup, TS kotst iedere zaterdagquote:
Dan staat het iig op film!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:47 schreef Plums het volgende:
Leer je grenzen kennen puber![]()
Maar zoals ik al zei: niet over t spookje heen kotsen, straks wordt ie boos en ga je dood
Nee, hij gaat naar de stad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:32 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat die knul nu nog de zolder op?
Je vroeg dit in vorig topic ook al.quote:Op zondag 15 november 2009 01:07 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[ afbeelding ]
ts??? Staat dit ergens in die kamer of heeft het te maken met een familielid
jaquote:Op zondag 15 november 2009 04:07 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Whehe. Weet het beschonken slachtoffer wel dat hij ook gefilmd wordt?
Gasten als in, gastenquote:Op zondag 15 november 2009 08:32 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Wat bedoel je met vage nacht ivm gasten?Gasten gasten of geesten gasten?
Zeker! Echt slapeloze nachten door dit topic!quote:
ga met die camera nou eens naar de vliering en ga die fucking tas met naam halen duh.quote:Op zondag 15 november 2009 17:01 schreef tennisracket het volgende:
Vrienden van TS zijn gisteren op de vliering geweest.
Er lag een Kruk, en een Schildersezel. Toen we die schildersezel naar beneden haalde raakte de oorspronkelijke bewoner lichtelijk in paniek () en hebben we hem terug gelegd. Omdat hij dat wilde.
Ik heb contact kunnen leggen met de vorige bewoner, en hij zei geen schildersezel te hebben. Wel wist hij mij te vertellen dat er ergens op die zolder waarschijnlijk nog een oude zwarte lederen tas ligt, met een naam erin.
TS moet opnieuw naar de vliering![]()
TS is nu de film van vannacht aan het bekijken. Saai.
Als ik vannacht niks zie, zie ik voor mijzelf geen rede meer om dit door te zetten.
Ja jonge!11!1!einz!1! jwzl!quote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga met die camera nou eens naar de vliering en ga die fucking tas met naam halen duh.
Datquote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga met die camera nou eens naar de vliering en ga die fucking tas met naam halen duh.
+1.quote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Jaja, wat zijn we toch weer grappig.quote:
Nice! Als ik daarmee ga lopen ben ik helemaal old skoolquote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef Vandaag... het volgende:
Ik gok dat die tas is van eind jaren 80, ik herken dat soort tassen en de kreten die erop staan
Yep. Een echte ouderwetse bruin leren schooltasquote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef Vandaag... het volgende:
Ik gok dat die tas is van eind jaren 80, ik herken dat soort tassen en de kreten die erop staan
Interessantquote:Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Een echte ouderwetse bruin leren schooltas. Heb er zelf ook nog een gehad. Overigens zijn die eind tachtig uit de gratie geraakt, vóór die tijd (begin tachtig) liep zowat iedereen ermee. Hij is overigens nog vrij kaal. Doorgaands stond er meer op gekliederd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |