quote:Op zondag 15 november 2009 19:40 schreef tennisracket het volgende:
Heb iets vreemd gevonden op de video van vannacht.
upload komt eraan.
1 |
quote:Op zondag 15 november 2009 19:40 schreef tennisracket het volgende:
Heb iets vreemd gevonden op de video van vannacht.
upload komt eraan.
lijkt mij een auto met zn lampen aan die voorbij rijdt.quote:Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef tennisracket het volgende:
[ code verwijderd ]
Niet te missen...
Als er normaal een auto langs rijd, zie je dat niet, Totdat er een drempel komt. Dan is de hele kamer voor even verlicht. Het kan natuurlijk ook nog een fietser zijn. Maar het heeft een vreemde vorm vind ik.quote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
lijkt mij een auto met zn lampen aan die voorbij rijdt.
dacht ik ook al aanquote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
lijkt mij een auto met zn lampen aan die voorbij rijdt.
Ja, alleen was er niemand thuisquote:Op zondag 15 november 2009 19:56 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
gezien, het lijkt wel een soort schaduw te werpen op die deur (?) daar. Spoken hebben toch geen schaduw
1 |
quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef Twizu het volgende:
Mensen! Ik heb een screenshot genomen uit het Youtube filmpje en eens nader bekeken, met de onderstaande afbeelding als resultaat. Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie toch duidelijk een soort van gezicht. Je had me echt moeten zien toen ik dat ontdekte, zit echt te zweten nu!![]()
Trek je eigen conclusies maar!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie tussen 25 & 30 sec. een paar keer een lichte blauwige "flits" aan de rechterzijde.quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie niets, ook niet na 20 seconden, hele filmpje is hier zwart
Ja, die hebben we afgelopen nacht verplaatst.quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Heb je ook nog wat met de tekening gedaan?
Ik snap trouwens niet dat er alleemaal reut van vorige bewoners staat en hangt, ik zou al die reut meteen weg gooien.quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef MINDSICK het volgende:
Dat paars/blauwe in dat filmpje is wel vreemd!
Weet je trouwens al waarom de vorige bewoner flipte toen die schildersezel werd verzet?
Kan ook zijn dat ie sneaky dit topic volgt en jou gewoon zit te naaien. (':
De FIK ERINquote:Op maandag 16 november 2009 14:36 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Als hij de boel niet opnaait: wat is er met die schildersezel volgens hem???
Indeed, me too.quote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat er alleemaal reut van vorige bewoners staat en hangt, ik zou al die reut meteen weg gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |