Dat wil ik wel eens zien.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:59 schreef Bierie het volgende:
[..]
Het verhaal rammelt aan alle kanten en op veel vragen geeft TS geen antwoord of ontwijkt het onderwerp. TS post iedere keer korte flarden tekst die veel aan de verbeelding overlaat.
Als dit geen hoax is dan eet ik mijn schoen op.
Wie weet is de TS wel een grote fantast, het topic loopt nou niet bepaald over van het bewijs. Ik geloof dat hij zelfs een uitnodiging aflsloeg van iemand om zijn claims te controleren. "Ja ik wil geen vreemden in mijn huis!!111"quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
He waarom zo doen tegen elkaar? Wie weet spookt het er echt. Laten we nou niet moeilijk gaan doen om een afbeelding.
T is zijn huis niet, dus hij heeft er vrij weinig over te zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie weet is de TS wel een grote fantast, het topic loopt nou niet bepaald over van het bewijs. Ik geloof dat hij zelfs een uitnodiging aflsloeg van iemand om zijn claims te controleren. "Ja ik wil geen vreemden in mijn huis!!111"
Ik bedoel natuurlijk geen bullquote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien.
*hoopt nu dat dit topic idd bull is
Prima, hoe dan ook, ik voorspel dat er in dit topic géén bewijs van paranormale activiteit wordt geleverd.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:34 schreef Plums het volgende:
[..]
T is zijn huis niet, dus hij heeft er vrij weinig over te zeggen
Ik reageer ook met onzin. En dat is toch ook echt!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef Anaaliseert het volgende:
het is dikke onzin, die TS reageert nergens op en heeft niks boeiends te melden
Inderdaad, ik reageer nergens op.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef Anaaliseert het volgende:
het is dikke onzin, die TS reageert nergens op en heeft niks boeiends te melden
Geesten zijn niet zo ''van de klok''. Zul je net zien dat als je er geen aandacht meer aan besteed, de hel los breekt.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Inderdaad, ik reageer nergens op.
Lezer vanaf deel 1 neem ik aan? zo niet, zal ik de boel eens wat beter analizeren
Aan de lezers,
Dit weekend is mijn laatste poging. Als ik dan weer niks ''mee maak'' Houd ik er bij dat ik goed ziek was dat eerste weekend.
Inderdaad, het gebeurt alleen wanneer je het labielst bent.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geesten zijn niet zo ''van de klok''. Zul je net zien dat als je er geen aandacht meer aan besteed, de hel los breekt.
Labiel is zo'n raar woord. Net alsof je niet alles op een rijtje hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:04 schreef Blinker het volgende:
[..]
Inderdaad, het gebeurt alleen wanneer je het labielst kwetsbaarst bent.
Dat is ook weer zo. Kwetsbaar is inderdaad het goede woord.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Labiel is zo'n raar woord. Net alsof je niet alles op een rijtje hebt.
Tekening is al weg.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Anaaliseert het volgende:
Heb het idd bijgehouden Tennisracket... haal die tekening weg er gebeurt toch niks
Nee, tegenwoordig slaapt hij er niet meer.quote:Maar TS, in de tijd dat jij er niet sliep afgelopen weken, heeft die vriend van je nog dingen meegemaakt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |