Ik dacht alquote:
Ik zie daar ook duidelijk iemand lopen..zelfs over het bed heenkomen!quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef Twizu het volgende:
Mensen! Ik heb een screenshot genomen uit het Youtube filmpje en eens nader bekeken, met de onderstaande afbeelding als resultaat. Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie toch duidelijk een soort van gezicht. Je had me echt moeten zien toen ik dat ontdekte, zit echt te zweten nu!![]()
Trek je eigen conclusies maar!![]()
[ afbeelding ]
Het is maar net wat je onder duidelijk verstaatquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik zie daar ook duidelijk iemand lopen..zelfs over het bed heenkomen!
Naar voren toe en terug en deze gaat dan door de deur weer weg!
Dacht eerst dat jullie dat zelf waren....![]()
![]()
Sorry ben geen appel of een peer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
spoken hebben ook auto's en fietsen lief engeltjequote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ja een auto fietser over het bed heen..duh
Ze vertonen vaak enorme gelijkenissen, dit ziet eruit als een bewerkt plaatjequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Plums het volgende:
ja want alle ervaringen zijn hetzelfde.
een bewerkt plaatje? ik zie geen plaatje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze vertonen vaak enorme gelijkenissen, dit ziet eruit als een bewerkt plaatje
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een bewerkt plaatje? ik zie geen plaatje.
Wat een lief klein spookjequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, een paar posts terug
gast, ik hoop dat je een fucking grapje maakt dat je dit serieus meent?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, een paar posts terug
Het is ook een grapjequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gast, ik hoop dat je een fucking grapje maakt dat je dit serieus meent?
jezus christus.![]()
Wat anders?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gast, ik hoop dat je een fucking grapje maakt dat je dit serieus meent?
jezus christus.![]()
omg...quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dit is bloedserieus, dit lijkt mij een goedkope hoax. Zoals ik al zei, mijn ervaringen met entiteiten zijn heel anders.
Tja, het topic is toch al grote onzin dus dan mag ik toch ook wel een duit in het zakje doen?quote:
Het verhaal rammelt aan alle kanten en op veel vragen geeft TS geen antwoord of ontwijkt het onderwerp. TS post iedere keer korte flarden tekst die veel aan de verbeelding overlaat.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
He waarom zo doen tegen elkaar? Wie weet spookt het er echt. Laten we nou niet moeilijk gaan doen om een afbeelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |