jeuzus.. da's wel érg filosofischquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef Sigmund666 het volgende:
(hoewel ie vroeger was dan ie tegenwoordig is)
Absoluut waar. Vanaf Kid A zijn ze meer de 'electronic/ambient'-kant opgetrokken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef ShadyLane het volgende:
Hangt er wel vanaf welke albums van Radiohead je het tofst vindt. The Bends is nogal anders dan bijvoorbeeld Kid A.
Coldplay was alleen met Parachutes erg goed. De rest was ingesteld op geld bijeen harken met honingzoete popliedjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:38 schreef minutenman het volgende:
Coldplay is in z'n eigen recht beetje een Radiohead knock-off.
verder noem ik een Sonic Youth, The Pixies, Travis (idd) en The Mars Volta. ook durf ik een Kasabian te noemen.
Ja Muse en Radiohead zijn praktisch hetzelfde eigenlijk, als mensen zeggen dat er verschil tussen die twee is zijn ze gewoon dom en toondoofquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef Hukkie het volgende:
Zelf vind ik Muse een hardere variant van Radiohead. En de soloplaat van Thom Yorke is ook wel aardig.
dat wist ik nietquote:Op zondag 15 november 2009 01:01 schreef Siniti het volgende:
Radiohead is eigenlijk gewoon een slechte kloon van Can.
Dát, in de eerste plaats. In de tweede plaats ben je nog niet een band a la Radiohead als je zanger een zeurstem heeft.quote:Op zondag 15 november 2009 01:01 schreef Siniti het volgende:
Radiohead is eigenlijk gewoon een slechte kloon van Can.
Radiohead vond ik na de eerste keer beluisteren ook maar niets, misschien moet je de getipte artiesten ook iets vaker beluisterenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef Mansjester het volgende:
Nogmaals bedankt voor de reacties. Ik vind toch wel dat Radiohead voor mij op eenzame hoogte staat. Na de aanbevolen muziek redelijk uitgebreid te hebben gehoord vind ik het toch allemaal net niet zo goed als Radiohead. Het ene is te rustig en het andere weer teveel rock, toch zitten er een aantal artiesten tussen die ik zeker meer zal luisterenRadiohead blijft toch mijn artiest
![]()
Toch nogmaals bedankt, en tips zijn altijd welkom
Opvallend genoeg is ie al wel genoemdquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Yevgeni het volgende:
Opvallend dat The Notwist nog niet genoemd is.
Klopt, maar ik bedoel alleen de manier van zingen. Dat gedeelte vind ik in beide bands goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Gillingham het volgende:
Een band zonder gitaren valt niet met recht te vergelijken met Radiohead.
quote:
Jazeker, het album heet "Ghostwriter". Goede plaat! Live zijn ze nog beter.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef Twest1 het volgende:
Klinkt goed Headphone, maar ze hebben nog geen album?
Zeker, en luister ook het album Shrink van hun. Dan weet je meteen waar de inspiratie voor Kid A vandaan kwam.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg "the notwist" luister naar het album 'neon golden'
He harstikke bedankt voor deze tip, geniet nu al een paar weekjes van hun muziekquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef fokable het volgende:
Probeer Doves eens, niet hetzelfde als Radiohead, maar wel alternatieve britse pop/rock:
Ik hoop dat dit sarcastisch is!quote:Op zondag 15 november 2009 01:23 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Ja Muse en Radiohead zijn praktisch hetzelfde eigenlijk, als mensen zeggen dat er verschil tussen die twee is zijn ze gewoon dom en toondoof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |