jeuzus.. da's wel érg filosofischquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef Sigmund666 het volgende:
(hoewel ie vroeger was dan ie tegenwoordig is)
Absoluut waar. Vanaf Kid A zijn ze meer de 'electronic/ambient'-kant opgetrokken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef ShadyLane het volgende:
Hangt er wel vanaf welke albums van Radiohead je het tofst vindt. The Bends is nogal anders dan bijvoorbeeld Kid A.
Coldplay was alleen met Parachutes erg goed. De rest was ingesteld op geld bijeen harken met honingzoete popliedjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:38 schreef minutenman het volgende:
Coldplay is in z'n eigen recht beetje een Radiohead knock-off.
verder noem ik een Sonic Youth, The Pixies, Travis (idd) en The Mars Volta. ook durf ik een Kasabian te noemen.
Ja Muse en Radiohead zijn praktisch hetzelfde eigenlijk, als mensen zeggen dat er verschil tussen die twee is zijn ze gewoon dom en toondoofquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef Hukkie het volgende:
Zelf vind ik Muse een hardere variant van Radiohead. En de soloplaat van Thom Yorke is ook wel aardig.
dat wist ik nietquote:Op zondag 15 november 2009 01:01 schreef Siniti het volgende:
Radiohead is eigenlijk gewoon een slechte kloon van Can.
Dát, in de eerste plaats. In de tweede plaats ben je nog niet een band a la Radiohead als je zanger een zeurstem heeft.quote:Op zondag 15 november 2009 01:01 schreef Siniti het volgende:
Radiohead is eigenlijk gewoon een slechte kloon van Can.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |