1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat die film?
Al gezien. Hijs donker. En niet zo goei.
Ik denk bloedarmoede. Maar dat weet ik pas maandag. Verder ben ik ook doodmoe (tot nu toe dan nog niet, maar alle voorgaande dagen wel) en heb ik soms een pestpokke humeur, niet normaalquote:
quote:
aaah, k dacht al dat ik gemist had dat ie al in de bios wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, dan gaat elisa weer editten
Alhoewel ... Waar : Thuis
Hoe : Mag ik niet zeggen
Wanneer : 2 weken terug ofzo.
Oh en ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
No wayyyy, DominoDayyyyyy!
Oh-oh, heb je al stiekem gebladerd?
Ik moet er van diarreeën.quote:
de trap opgelopen om m te pakken, en weer naar beneden lopen om m aan te sluitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
OH NOES!!!!111!!!!
Mijn laptop-lader ligt boven... en ik zit beneden...wat moet ik nu?
Iemand een dergelijk probleem al eens meegemaakt? En hoe heb je dat toen opgelost?
Zelfmoordquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
OH NOES!!!!111!!!!
Iemand een dergelijk probleem al eens meegemaakt? En hoe heb je dat toen opgelost?
Nu wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet er van diarreeën.
Is dat een woord?
Wees welkom.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef trainfreak het volgende:
Even proberen te volgen...
Ik heb een hond (beagle), vissen en vogels; kanaries, een koppel diamantduiven en zebravinken, en nog enkele andere soorten, maar als ik die allemaal moet opnoemen...
Hoi, en sterktequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef trainfreak het volgende:
Even proberen te volgen...
Ik heb een hond (beagle), vissen en vogels; kanaries, een koppel diamantduiven en zebravinken, en nog enkele andere soorten, maar als ik die allemaal moet opnoemen...
Ik zou idd maar gaan douchen na het schijten. Ik had laatst plakstront. Dan blijf je echt vegenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dankje, en daarna gelijk ff douchen.
[..]
Godzijdank niet, ik zou ter plekke sterven van ellendequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
OH NOES!!!!111!!!!
Dan ja. euhm?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
OH NOES!!!!111!!!!
quote:
Smeerpijp, ik zit nog te eten ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou idd maar gaan douchen na het schijten. Ik had laatst plakstront. Dan blijf je echt vegen
TMI!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou idd maar gaan douchen na het schijten. Ik had laatst plakstront. Dan blijf je echt vegen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
de trap opgelopen om m te pakken, en weer naar beneden lopen om m aan te sluiten
Ja, bedankt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi, en sterkte(ook met de dierentuin thuis, maar vooral met het hier volgen
)
Ik ga morgen aan de suhsi. Ik kan nu aan niets anders meer denken sinds je er over begonquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en ik ben niet de enige.
Nee vrouwke, ik zit nog aan mn sushi nu.
Ik wil me niet verslikken
Ik vond mijn idee beterquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ja. euhm?
Wachten tot de laptop uit is en jezelf in slaap huilen?
Zwabber ook!quote:
Ik ga gewoon in je bek tubgirlenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen aan de suhsi. Ik kan nu aan niets anders meer denken sinds je er over begon![]()
Oh en die k**rrrrrrrrr van je komt toch niet in onze jacuzzi he?
Dan gaat ze er in zitten diarreeën en daar heb ik ooit een filmpje van gezien en dat ben ik nóg niet te boven
Nou nou, het moest toch zonder humor, kattekop!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEG... ik zit hier op een wijvenforum. Als ik praktische oplossingen wil dan ga ik wel naar het B&T forum... ik wil van iedereen horen dat het heel kut voor me is en zo
Alles wat van jou komt vind je beter. Nou ik kan dingen verzinnen die van jou komen en echt niet goed zijn!quote:
ow okquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEG... ik zit hier op een wijvenforum. Als ik praktische oplossingen wil dan ga ik wel naar het B&T forum... ik wil van iedereen horen dat het heel kut voor me is en zo
Wat dacht je... if I can't beat them... join them?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEG... ik zit hier op een wijvenforum. Als ik praktische oplossingen wil dan ga ik wel naar het B&T forum... ik wil van iedereen horen dat het [b]heel kut[b] voor me is en zo
Oh dat filmpje, das echt te goor he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen aan de suhsi. Ik kan nu aan niets anders meer denken sinds je er over begon![]()
Oh en die k**rrrrrrrrr van je komt toch niet in onze jacuzzi he?
Dan gaat ze er in zitten diarreeën en daar heb ik ooit een filmpje van gezien en dat ben ik nóg niet te boven
Tja, ik noest snel en haat Domino day en domiostenen, de meeste dominees trouwens ook,quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeh!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow ok
tis echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kut voor je
je weet dat je me met die opmerking echt pijn doetquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nou, het moest toch zonder humor, kattekop!
zoals?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat van jou komt vind je beter. Nou ik kan dingen verzinnen die van jou komen en echt niet goed zijn!
quote:
Jij hebt ook niet veel nodig he? Die MM boft maar!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef Qwea het volgende:
ik kom klaar. Ik heb een chocolate chip cookie
dat leest niet lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef trainfreak het volgende:
Aangezien alle delen zo snel gaan, heeft niemand er aan gedacht om een chat te openen ofzo?
EERST BOODSCHAPPEN DOEN BIJ DE DEKAquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat filmpje, das echt te goor he?
Nee die kuthoerrrrrrr van me en ik gaan scharen op de boot naar Texel en dan mag jij niet mee want dat gaat niet goed![]()
En ik zit aan de sushi omdat jij laatst non stop sushi zat te eten, dus right back at ya
EWWWWWquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow ok
tis echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kut voor je
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef trainfreak het volgende:
Aangezien alle delen zo snel gaan, heeft niemand er aan gedacht om een chat te openen ofzo?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Nu duurt het echt heel lang voordat ik wee babi pangang durf te eten!
Ik ben tevreden met weinigquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook niet veel nodig he? Die MM boft maar!
Oh ja, sorry, nee dat meen ik echt, die neem ik terug, want die had jij echt niet verdiend lekker ding van mequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
je weet dat je me met die opmerking echt pijn doet... katten zijn stom
Kijk Ynske, een man... praktische oplossingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef trainfreak het volgende:
quote:
Ik vraag me nog steeds af of het echt was. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat filmpje, das echt te goor he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet eerst de boodschappen te doen!quote:Nee die kuthoerrrrrrr van me en ik gaan scharen op de boot naar Texel en dan mag jij niet mee want dat gaat niet goed![]()
Ja. Nou. Dus. Grmbl....quote:En ik zit aan de sushi omdat jij laatst non stop sushi zat te eten, dus right back at ya
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
*droogt tranen met tweede handdoek*quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, nee dat meen ik echt, die neem ik terug, want die had jij echt niet verdiend lekker ding van me![]()
Kun je me vergeven?
Please?????
Alles wat klikbaar is, klik ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]k had echt niet verwacht dat er iemand zou klikken
![]()
*rill*
Schat das een Belgquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk Ynske, een man... praktische oplossingen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, want dan mis je de boot, want je moet al vroeg in de rij staan.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat klikbaar is, klik ik.
Helaas.
Kun je gewoon doen als je in de rij staat bij de boot toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Vergeet niet eerst de boodschappen te doen!![]()
Zoals ik al zei, MM boft maar danquote:
Vergeet je plu niet bij die schaardate, oh-oh!quote:Ik heb gespoten
Pfieuw!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*droogt tranen met tweede handdoek*
Vooruit dan maar
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het echt was. Wat denk jij?Welk filmpje ? ik heb wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ja. Nou. Dus. Grmbl....
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Idem... kut he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat klikbaar is, klik ik.
Helaas.
tubgirl, goatse en de pain olympics zijn een paar dingen waar ik niet meer overheen komquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je de schok alweer te boven, liefje?
Zag je dat Greys dezelfde grap maakte?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon leuk, hoevaak hij ook is langs gekomen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Vergeet je plu niet bij die schaardate, oh-oh!
jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zag je dat Greys dezelfde grap maakte?
JIJ wel ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je gewoon doen als je in de rij staat bij de boot toch?
Fuck en ik heette 'm nog wel welkomquote:
Ziet er spannend uit. Laat je weten hoe het is gegaan?quote:
Probeer 1 guy 1 jar eensquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tubgirl, goatse en de pain olympics zijn een paar dingen waar ik niet meer overheen kom![]()
2 girls 1 cup was peanuts
Wij zijn zo grappig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM vraagt zich al de hele tijd af wat ik toch loop te lachen achter mn laptop
Waarom, waarom meld je nou de pain olympics?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tubgirl, goatse en de pain olympics zijn een paar dingen waar ik niet meer overheen kom![]()
2 girls 1 cup was peanuts
Ik ook van jouquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het echt was. Wat denk jij?Ik denk wel dat het echt was en ik kan me bijna niks smerigers indenken en ik moet dr door mn kuthoerrrrr ook nog vaak aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ja. Nou. Dus. Grmbl....Gotta luv her and her poo
![]()
En ik zou niet zonder meer zeggen dat we boodschappen doen voor we varen, dat hangt helemaal af van hoe laat we in DH zijn en hoe laat de boot gaat![]()
En hijs heeeeeeel lkkrrrrr![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
geloof dat ik blij ben die niet te kennenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij zijn zo grappig.
[..]
Waarom, waarom meld je nou de pain olympics?
Dat is zo ongeveer het ranzigste wat internet ooit voortgebracht heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik vond die een stukje meerquote:
jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof dat ik blij ben die niet te kennen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]KLIKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
ik weet het, maar dat zijn mijn eerste trauma's niks vergeleken bij het latere spulquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond die een stukje meer![]()
dan tubgirl heur.
En goatse is helemaal niks aan.
[..]Das alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar nou alle commotie om?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Houden zo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof dat ik blij ben die niet te kennen
[..]Durf ik dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme vent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet het, maar dat zijn mijn eerste trauma's niks vergeleken bij het latere spul
maar jeugdtrauma's komen harder aan
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet het, maar dat zijn mijn eerste trauma's niks vergeleken bij het latere spul
maar jeugdtrauma's komen harder aan
Idd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das alles?
Is daar nou alle commotie om?
Ja deze valt meequote:
t stelt niets voorquote:
Die vrienden wil je toch nooit meer spreken gewoon?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
t stelt niets voor
maar oh mehn wat een afgang
Nee hoor, geen commotie, ik moest er aan denken bij de jacuzzi date van mij en oh-oh en jouw poepverhalen van de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das alles?
Is daar nou alle commotie om?
Later op de avond, na de taart, heb je wel weer trek in sushi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Sushi anyone?
Ik zit al vol en ik moet nog mn taart
Ik heb dr ook al een paar keer in dezelfde context aan moeten denkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, geen commotie, ik moest er aan denken bij de jacuzzi date van mij en oh-oh en jouw poepverhalen van de laatste tijd
Haal die oplader, luiaard!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef MrSubtle het volgende:
Nog een paar minuten batterij... en de avond is nog zo lang
Maar ik heb al sinds de medicijnen (2 weken dus) geen diarree meerquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, geen commotie, ik moest er aan denken bij de jacuzzi date van mij en oh-oh en jouw poepverhalen van de laatste tijd
en je weegt 390 kilo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Later op de avond, na de taart, heb je wel weer trek in sushi.
Na zoet heb ik altijd trek in hartig en daarna weer in zoet en daarna weer in ..
Ik zet de laatste 5 stukjes even weg tot ik straks zin krijg in een peuk iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Later op de avond, na de taart, heb je wel weer trek in sushi.
Na zoet heb ik altijd trek in hartig en daarna weer in zoet en daarna weer in ..
mn eerste reactie is *bluf* *doen*quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik heb al sinds de medicijnen (2 weken dus) geen diarree meer
Wel lekkere harde plakpoep soms
Zien?
junkquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zet de laatste 5 stukjes even weg tot ik straks zin krijg in een peuk idd
DIE LIGT HEUL BOVENquote:
Ooh, wacht jij maar totdat ik zo weer flink moet schijten. Die foto ga je zo in je inbox krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn eerste reactie is *bluf* *doen*
maar tis Q... hmm laatmaar...
quote:
dan ook gewoon postenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, wacht jij maar totdat ik zo weer flink moet schijten. Die foto ga je zo in je inbox krijgen
Ho ho, wij vragen daar niet omquote:
quote:
quote:
Jammer, nu ben je gedoemd om hem te zien. Met dank aan Ynskequote:
Let jij es ff op je taalgebruik ja!quote:
DOe eens niet zo negatief met je smiley godverdomme!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Let jij es ff op je taalgebruik ja!
Nou nou. Poeh poeh.quote:
Nou , bedankt alvast hequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jammer, nu ben je gedoemd om hem te zien. Met dank aan Ynske
Slaap lekker voor straksquote:
Nouhou, blaf me es niet zo af jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
DOe eens niet zo negatief met je smiley godverdomme!
Heb je liever dat ik je vol blaf?quote:
Nee nee, dan wil ik ook mn naam in hartjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slaap lekker voor straks
Ik zal kijken of ik de o voor je kan schijten
Ja, weet je hoe fucking moeilijk schijtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, dan wil ik ook mn naam in hartjes
quote:
Hoe poëtischquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
*eet heerlijke sate, tijdens het zien van de diarree
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang je uit de buurt van mn ogen, neus en wekker blijft, just shoot
smakelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
*eet heerlijke sate, tijdens het zien van de diarree
jezus grees, dat het leven zo simpel kan zijn. Dát gelóóf je toch niet?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu niets. Dan zijn we allebei gelukkig
Makkelijk he?
Neuh, das een go area hoorquote:
okequote:
Wacht maar tot je bij die boot komtquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
jezus grees, dat het leven zo simpel kan zijn. Dát gelóóf je toch niet?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Soms denk ik wel eens dat Q een euro krijgt voor elke keer dat ze het woord kakken, stront, diarree, schijten en foto krijgt. Welke sponsor zit daar achter? Die schijnheilige Page Puppy?
Jammer dat jij die sponsor niet hebt, dan was het ketjingggggg kassa, voor deze postquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Soms denk ik wel eens dat Q een euro krijgt voor elke keer dat ze het woord kakken, stront, diarree, schijten en foto krijgt. Welke sponsor zit daar achter? Die schijnheilige Page Puppy?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Het leven zal dan idd een stuk zwaarder worden. Ik voorzie een depressiequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij die boot komt
Dat ligt echt aan jou, ik eet ondertussen zelfs sushi met stokjes en ga dr zo nog porn bij lezen ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft het tempo van dit topic bij te houden of ligt het gewoon aan mij?
gewoon de quickquote gebruiken en wat gillenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft het tempo van dit topic bij te houden of ligt het gewoon aan mij?
Het ligt aan jouquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Enfermera het volgende:
5 Euro, daar kan ik niet eens fatsoenlijk sushi voor kopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer dat jij die sponsor niet hebt, dan was het ketjingggggg kassa, voor deze post
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer dat jij die sponsor niet hebt, dan was het ketjingggggg kassa, voor deze post
gratis nabezorgd?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, dit is de eerste keer dat ik bij deze tent bestel, ohhh wat is die bami lekkur![]()
en de sateen straks de pisang goreng die ze vergeten waren te bezorgen, ben benieuwd
Voor 5 euro veeg ik mn reet niet eens afquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
5 Euro, daar kan ik niet eens fatsoenlijk sushi voor kopen
Whatever turns you on babe.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke![]()
![]()
en ga je dan daarna boodschappen voor me doen?
Brrrullllllllllllllllquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef Ynske het volgende:
gewoon de quickquote gebruiken en wat gillen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan jou, ik eet ondertussen zelfs sushi met stokjes en ga dr zo nog porn bij lezen ook
quote:
Doe maar tijdens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whatever turns you on babe.
Maar moet dat voor of nadat de boot komt?
Je nee hey, 10 euro met die quote van mij dr bij ( you're welcome ) en daar hejje wel lekkere sushi veur heurquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
5 Euro, daar kan ik niet eens fatsoenlijk sushi voor kopen
Dit klinkt alsof je iemand aanmoedigt om te komenquote:
k weet niet wat jij allemaal roept om MM te laten komenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je iemand aanmoedigt om te komen
Jij had toch al gedouched vandaag?quote:
Ooh je wil niet wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet niet wat jij allemaal roept om MM te laten komen
Das irritant, dan zit dr maar 1 ding op he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
verdomme die chocolate chip cookies spiegelen in mn ogen
Neh, dat wilde ik gaan doen. Niet gedaan.quote:
ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das irritant, dan zit dr maar 1 ding op he?
NEE NEE NEE DAT WILLEN WE ECHT NIET WETEN!!!!!!!!quote:
Ruik es aan jezelf?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, dat wilde ik gaan doen. Niet gedaan.
Toch?
*hard nadenkt
Je caps lock staat aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NEE NEE NEE DAT WILLEN WE ECHT NIET WETEN!!!!!!!!
EEEEECHT NIET !!!!!!!!
NEEEEEEEEE!!!!!!
Zeker weten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NEE NEE NEE DAT WILLEN WE ECHT NIET WETEN!!!!!!!!
EEEEECHT NIET !!!!!!!!
NEEEEEEEEE!!!!!!
Doemaardouchendan!quote:
DOMINO DAYYYYYY !!!!!!!!!!!1111!!11!!!EINZ!1!1111111quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij komt dr echt niks op tv he?
Ik denk dat ik dr toch mee in bad ga zometeen dan, doe ik de aantekeningen dr na wel
Of bij de E van eega of bij de F van fok!.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaaar hebben jullie mijn FOK! eega gelaten
Niks op tv idd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:Volgens mij komt dr echt niks op tv he?
Ik denk dat ik dr toch mee in bad ga zometeen dan, doe ik de aantekeningen dr na wel
Ik moet nu al giechelen bij de gedachte dat jij het zometeen gaat lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij komt dr echt niks op tv he?
Heel heel heel zeker!quote:
Zo schattigquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nu al giechelen bij de gedachte dat jij het zometeen gaat lezen.
Hoe kinderachtig
Ah denk je? Of bij de G misschien, kan ook nog.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Of bij de E van eega of bij de F van fok!.
verzopen in de kletslawinequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaaar hebben jullie mijn FOK! eega gelaten
te hoogquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd naar de postaantallen van morgen
Nein.quote:
Inderdaad, of bij de a, de o of de k. Wat moet je?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah denk je? Of bij de G misschien, kan ook nog.
Zoveel opties
En die luiwammes van een MrS, zou die zich er al toe hebben kunnen zetten die paar treden te nemen?
(Whehe, ik zei nemen).
Als ik het elke avond zat te lezen stond ik niet zo vaak in de top 100!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo schattig![]()
Mijn hele beeld van jou gaat denk ik drastisch veranderen als ik weet wat jij elke avond zit te lezen
Als ik kom (hihi ik zei kom) zullen we dan zelf porn in bad doen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein.
Ik ga porn lezen in bad.
Maar eerst nog ff een stukje taart![]()
Kom maar hierheen
Oh fuck, ik zat toen ik op mn werk wegging al over de 200 geloof ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd naar de postaantallen van morgen
Ik denk dat ik wel erg hoog sta jaquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh fuck, ik zat toen ik op mn werk wegging al over de 200 geloof ik![]()
hou je het bij?!?!?!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh fuck, ik zat toen ik op mn werk wegging al over de 200 geloof ik![]()
Jahaaaaaa, maar zonder de spuitpoepquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik kom (hihi ik zei kom) zullen we dan zelf porn in bad doen?
Okequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, maar zonder de spuitpoep
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, maar zonder de spuitpoep
Jij doet lezen en chatten tegelijk, en je leest ons nog voor ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik het elke avond zat te lezen stond ik niet zo vaak in de top 100!
49783 (gemiddeld 23 per dag)quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
Aantal posts: 43.750 (gemiddeld 21 per dag)
Ja, tis topsportquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef Qwea het volgende:
fuck me
Grees ;
Aantal posts: 45.759 (gemiddeld 44 per dag)
Alleen als je vies bent van de mijnequote:
ach nee. Ik heb toch al hivquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen als je vies bent van de mijne
Spuit 11, die had ik laatst al hier gepost.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef Qwea het volgende:
fuck me
Grees ;
Aantal posts: 45.759 (gemiddeld 44 per dag)
*zoekt*quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
Wat is er met die 23.30 uur grens gebeurd?
Kan iemand die even gaan zoeken?
Ja maar ik sta nu wel steeds hoog in de lijsten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef Qwea het volgende:
Kom oooooh-oooooh aankakken ;
Aantal posts: 13.875 (gemiddeld 15 per dag)
Smeerlap, heb jij een oud account?!?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Spuit 11, die had ik laatst al hier gepost.
En daar zit mijn oude account nog niet eens bij
Ik heb het uitgesteld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Q. Ga eens douchen.
En vergeet je mond niet te spoelen
Was het indisch of chinees?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan echt niet geloven dat ik nog nooit bij deze tent besteld heb
indisch eten
Een levenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik sta nu wel steeds hoog in de lijsten.
Ik post nog helemaal niet zo lang actief mee, ik had eerst wel een leven
Want?quote:
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Smeerlap, heb jij een oud account?!?
Link! naam!
Ik ben een jaar gebanned geweestals je mn klonen telt + post aantal zit ik op 100.000 ofzo
Heeeeeeeeej , tisjegeluktquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Smeerlap, heb jij een oud account?!?
Link! naam!
Ik ben een jaar gebanned geweestals je mn klonen telt + post aantal zit ik op 100.000 ofzo
I know, ik wist nie wat ik mistequote:
Ja, echt hoofdpijn. Klote pijn in mn schouder is gemigreerd ofzo, en ik heb nog steeds trek in mijn kwarktaart. Die ik nog moet maken. Maar dat wordt pas volgende week gok ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
Of bedoel je dat je écht hoofdpijn hebt? (Dat weet je hier maar nooit namelijk).
en de pindasaus, met lekker veel stukjes pinda erinquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan echt niet geloven dat ik nog nooit bij deze tent besteld heb
indisch eten
Tot ik je tot hier kan ruiken?quote:
quote:
quote:
Ik ga speciaal voor jou schimmel kweken!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tot ik je tot hier kan ruiken?
Kinky
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Kijk, zelfs de newbie weet het!quote:
Echt, t wordt beter en beterquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou schimmel kweken!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoiets?
Niet geschikt voor zwakke magen.doettetnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Das geen newbie meer dus, Zwabber, je hoort dr echt helemaal bijquote:
Dan doe je een mondkapje op.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind 't hier echt best wel een beetje ranzig nu en dan
Jij bent soms ook net een zeikwijfquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind 't hier echt best wel een beetje ranzig nu en dan
Toen ging het hier nog te snelquote:
Hoofdpijn sucks. *aai*quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt hoofdpijn. Klote pijn in mn schouder is gemigreerd ofzo, en ik heb nog steeds trek in mijn kwarktaart. Die ik nog moet maken. Maar dat wordt pas volgende week gok ik.![]()
Nou, Ynske is vast heel benieuwdquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:MM zegt net dattie een onderzeeer heeft gescheten. Hij maakt er ff een foto van
your reputation precedes youquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
your reputation proceeds you slecht engels
Ik zal hem uploadenquote:
Woeiiiii welkom lurkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo!![]()
Jullie stalker is weer present.![]()
ik zal nog eens eerlijk antwoorden...
Zolang ik geen kattekop hebquote:
Ja nou zij wil dat soort dingen zien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal hem uploaden
Ik kom echt niet meer bij hier!
Nogmaals, ik ging te ver, dat was echt te grof, sorry sorry sorryquote:
Thanksquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ging het hier nog te snel![]()
[..]
Hoofdpijn sucks. *aai*
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo!![]()
Jullie stalker is weer present.![]()
ik zal nog eens eerlijk antwoorden...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Q, seriously, je laat het hoor.
Nu weten we het wel.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil mn badkraan aan gaan zetten maar ik riskeer t niet, ik moet die Lapo
tis niet erg, zoiets gooi je eruit in een moment van emotie, ik snap het ... 't raakt me nu gewoon effies heel erg, maar dat gaat wel weer overquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ging te ver, dat was echt te grof, sorry sorry sorry
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dankje oh-oh.
Ikje hondjes, ze zien er altijd ubercute uit op je foto's.
Ik durf geen PM meer aan te klikkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys zit nu echt he-le-maal panisch te F5-en
Ik durf niet meer te refreshenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Q, seriously, je laat het hoor.
Nu weten we het wel.
Ja, dat snap ik, ik zou ook echt aangeslagen zijn als iemand mij zo erg uitschold om zo een banaliteitquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
tis niet erg, zoiets gooi je eruit in een moment van emotie, ik snap het ... 't raakt me nu gewoon effies heel erg, maar dat gaat wel weer over
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf geen PM meer aan te klikken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf geen PM meer aan te klikken
Ik zou het maar latenquote:
Dan mag ik eindelijk es wraak nemen met een TTquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]En dan? Ga je door voor de koel-vriescombi?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, jij bent mn mattie, ik ben zoooo makkelijk te paaien
Das echt laag, eerst vraag je dr om en dan klik je nietquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Q, echt, niet één steekje, maar er zitten er meer los bij je he?
Moet je even een paar posts boven je kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:05 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind het nu weer een beetje te sappig worden allemaal, te ZOET!!
[ afbeelding ]
alles zit losquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Q, echt, niet één steekje, maar er zitten er meer los bij je he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |