1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat die film?
Al gezien. Hijs donker. En niet zo goei.
Ik denk bloedarmoede. Maar dat weet ik pas maandag. Verder ben ik ook doodmoe (tot nu toe dan nog niet, maar alle voorgaande dagen wel) en heb ik soms een pestpokke humeur, niet normaalquote:
quote:
aaah, k dacht al dat ik gemist had dat ie al in de bios wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, dan gaat elisa weer editten
Alhoewel ... Waar : Thuis
Hoe : Mag ik niet zeggen
Wanneer : 2 weken terug ofzo.
Oh en ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
No wayyyy, DominoDayyyyyy!
Oh-oh, heb je al stiekem gebladerd?
Ik moet er van diarreeën.quote:
de trap opgelopen om m te pakken, en weer naar beneden lopen om m aan te sluitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
OH NOES!!!!111!!!!
Mijn laptop-lader ligt boven... en ik zit beneden...wat moet ik nu?
Iemand een dergelijk probleem al eens meegemaakt? En hoe heb je dat toen opgelost?
Zelfmoordquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
OH NOES!!!!111!!!!
Iemand een dergelijk probleem al eens meegemaakt? En hoe heb je dat toen opgelost?
Nu wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet er van diarreeën.
Is dat een woord?
Wees welkom.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef trainfreak het volgende:
Even proberen te volgen...
Ik heb een hond (beagle), vissen en vogels; kanaries, een koppel diamantduiven en zebravinken, en nog enkele andere soorten, maar als ik die allemaal moet opnoemen...
Hoi, en sterktequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef trainfreak het volgende:
Even proberen te volgen...
Ik heb een hond (beagle), vissen en vogels; kanaries, een koppel diamantduiven en zebravinken, en nog enkele andere soorten, maar als ik die allemaal moet opnoemen...
Ik zou idd maar gaan douchen na het schijten. Ik had laatst plakstront. Dan blijf je echt vegenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dankje, en daarna gelijk ff douchen.
[..]
Godzijdank niet, ik zou ter plekke sterven van ellendequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
OH NOES!!!!111!!!!
Dan ja. euhm?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
OH NOES!!!!111!!!!
quote:
Smeerpijp, ik zit nog te eten ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou idd maar gaan douchen na het schijten. Ik had laatst plakstront. Dan blijf je echt vegen
TMI!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou idd maar gaan douchen na het schijten. Ik had laatst plakstront. Dan blijf je echt vegen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
de trap opgelopen om m te pakken, en weer naar beneden lopen om m aan te sluiten
Ja, bedankt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi, en sterkte(ook met de dierentuin thuis, maar vooral met het hier volgen
)
Ik ga morgen aan de suhsi. Ik kan nu aan niets anders meer denken sinds je er over begonquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en ik ben niet de enige.
Nee vrouwke, ik zit nog aan mn sushi nu.
Ik wil me niet verslikken
Ik vond mijn idee beterquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ja. euhm?
Wachten tot de laptop uit is en jezelf in slaap huilen?
Zwabber ook!quote:
Ik ga gewoon in je bek tubgirlenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen aan de suhsi. Ik kan nu aan niets anders meer denken sinds je er over begon![]()
Oh en die k**rrrrrrrrr van je komt toch niet in onze jacuzzi he?
Dan gaat ze er in zitten diarreeën en daar heb ik ooit een filmpje van gezien en dat ben ik nóg niet te boven
Nou nou, het moest toch zonder humor, kattekop!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEG... ik zit hier op een wijvenforum. Als ik praktische oplossingen wil dan ga ik wel naar het B&T forum... ik wil van iedereen horen dat het heel kut voor me is en zo
Alles wat van jou komt vind je beter. Nou ik kan dingen verzinnen die van jou komen en echt niet goed zijn!quote:
ow okquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEG... ik zit hier op een wijvenforum. Als ik praktische oplossingen wil dan ga ik wel naar het B&T forum... ik wil van iedereen horen dat het heel kut voor me is en zo
Wat dacht je... if I can't beat them... join them?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEG... ik zit hier op een wijvenforum. Als ik praktische oplossingen wil dan ga ik wel naar het B&T forum... ik wil van iedereen horen dat het [b]heel kut[b] voor me is en zo
Oh dat filmpje, das echt te goor he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen aan de suhsi. Ik kan nu aan niets anders meer denken sinds je er over begon![]()
Oh en die k**rrrrrrrrr van je komt toch niet in onze jacuzzi he?
Dan gaat ze er in zitten diarreeën en daar heb ik ooit een filmpje van gezien en dat ben ik nóg niet te boven
Tja, ik noest snel en haat Domino day en domiostenen, de meeste dominees trouwens ook,quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeh!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow ok
tis echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kut voor je
je weet dat je me met die opmerking echt pijn doetquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nou, het moest toch zonder humor, kattekop!
zoals?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat van jou komt vind je beter. Nou ik kan dingen verzinnen die van jou komen en echt niet goed zijn!
quote:
Jij hebt ook niet veel nodig he? Die MM boft maar!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef Qwea het volgende:
ik kom klaar. Ik heb een chocolate chip cookie
dat leest niet lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef trainfreak het volgende:
Aangezien alle delen zo snel gaan, heeft niemand er aan gedacht om een chat te openen ofzo?
EERST BOODSCHAPPEN DOEN BIJ DE DEKAquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat filmpje, das echt te goor he?
Nee die kuthoerrrrrrr van me en ik gaan scharen op de boot naar Texel en dan mag jij niet mee want dat gaat niet goed![]()
En ik zit aan de sushi omdat jij laatst non stop sushi zat te eten, dus right back at ya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |