Idd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das alles?
Is daar nou alle commotie om?
Ja deze valt meequote:
t stelt niets voorquote:
Die vrienden wil je toch nooit meer spreken gewoon?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
t stelt niets voor
maar oh mehn wat een afgang
Nee hoor, geen commotie, ik moest er aan denken bij de jacuzzi date van mij en oh-oh en jouw poepverhalen van de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das alles?
Is daar nou alle commotie om?
Later op de avond, na de taart, heb je wel weer trek in sushi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Sushi anyone?
Ik zit al vol en ik moet nog mn taart
Ik heb dr ook al een paar keer in dezelfde context aan moeten denkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, geen commotie, ik moest er aan denken bij de jacuzzi date van mij en oh-oh en jouw poepverhalen van de laatste tijd
Haal die oplader, luiaard!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef MrSubtle het volgende:
Nog een paar minuten batterij... en de avond is nog zo lang
Maar ik heb al sinds de medicijnen (2 weken dus) geen diarree meerquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, geen commotie, ik moest er aan denken bij de jacuzzi date van mij en oh-oh en jouw poepverhalen van de laatste tijd
en je weegt 390 kilo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Later op de avond, na de taart, heb je wel weer trek in sushi.
Na zoet heb ik altijd trek in hartig en daarna weer in zoet en daarna weer in ..
Ik zet de laatste 5 stukjes even weg tot ik straks zin krijg in een peuk iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Later op de avond, na de taart, heb je wel weer trek in sushi.
Na zoet heb ik altijd trek in hartig en daarna weer in zoet en daarna weer in ..
mn eerste reactie is *bluf* *doen*quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik heb al sinds de medicijnen (2 weken dus) geen diarree meer
Wel lekkere harde plakpoep soms
Zien?
junkquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zet de laatste 5 stukjes even weg tot ik straks zin krijg in een peuk idd
DIE LIGT HEUL BOVENquote:
Ooh, wacht jij maar totdat ik zo weer flink moet schijten. Die foto ga je zo in je inbox krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn eerste reactie is *bluf* *doen*
maar tis Q... hmm laatmaar...
quote:
dan ook gewoon postenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, wacht jij maar totdat ik zo weer flink moet schijten. Die foto ga je zo in je inbox krijgen
Ho ho, wij vragen daar niet omquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |