jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zag je dat Greys dezelfde grap maakte?
JIJ wel ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je gewoon doen als je in de rij staat bij de boot toch?
Fuck en ik heette 'm nog wel welkomquote:
Ziet er spannend uit. Laat je weten hoe het is gegaan?quote:
Probeer 1 guy 1 jar eensquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tubgirl, goatse en de pain olympics zijn een paar dingen waar ik niet meer overheen kom![]()
2 girls 1 cup was peanuts
Wij zijn zo grappig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM vraagt zich al de hele tijd af wat ik toch loop te lachen achter mn laptop
Waarom, waarom meld je nou de pain olympics?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tubgirl, goatse en de pain olympics zijn een paar dingen waar ik niet meer overheen kom![]()
2 girls 1 cup was peanuts
Ik ook van jouquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het echt was. Wat denk jij?Ik denk wel dat het echt was en ik kan me bijna niks smerigers indenken en ik moet dr door mn kuthoerrrrr ook nog vaak aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vergeet niet eerst de boodschappen te doen!![]()
[..]
Ja. Nou. Dus. Grmbl....Gotta luv her and her poo
![]()
En ik zou niet zonder meer zeggen dat we boodschappen doen voor we varen, dat hangt helemaal af van hoe laat we in DH zijn en hoe laat de boot gaat![]()
En hijs heeeeeeel lkkrrrrr![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
geloof dat ik blij ben die niet te kennenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij zijn zo grappig.
[..]
Waarom, waarom meld je nou de pain olympics?
Dat is zo ongeveer het ranzigste wat internet ooit voortgebracht heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik vond die een stukje meerquote:
jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof dat ik blij ben die niet te kennen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]KLIKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
ik weet het, maar dat zijn mijn eerste trauma's niks vergeleken bij het latere spulquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond die een stukje meer![]()
dan tubgirl heur.
En goatse is helemaal niks aan.
[..]Das alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar nou alle commotie om?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Houden zo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof dat ik blij ben die niet te kennen
[..]Durf ik dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme vent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet het, maar dat zijn mijn eerste trauma's niks vergeleken bij het latere spul
maar jeugdtrauma's komen harder aan
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet het, maar dat zijn mijn eerste trauma's niks vergeleken bij het latere spul
maar jeugdtrauma's komen harder aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |