EWWWWWquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow ok
tis echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kut voor je
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef trainfreak het volgende:
Aangezien alle delen zo snel gaan, heeft niemand er aan gedacht om een chat te openen ofzo?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Nu duurt het echt heel lang voordat ik wee babi pangang durf te eten!
Ik ben tevreden met weinigquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook niet veel nodig he? Die MM boft maar!
Oh ja, sorry, nee dat meen ik echt, die neem ik terug, want die had jij echt niet verdiend lekker ding van mequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
je weet dat je me met die opmerking echt pijn doet... katten zijn stom
Kijk Ynske, een man... praktische oplossingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef trainfreak het volgende:
Aangezien alle delen zo snel gaan, heeft niemand er aan gedacht om een chat te openen ofzo?
quote:
Ik vraag me nog steeds af of het echt was. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat filmpje, das echt te goor he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet eerst de boodschappen te doen!quote:Nee die kuthoerrrrrrr van me en ik gaan scharen op de boot naar Texel en dan mag jij niet mee want dat gaat niet goed![]()
Ja. Nou. Dus. Grmbl....quote:En ik zit aan de sushi omdat jij laatst non stop sushi zat te eten, dus right back at ya
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
*droogt tranen met tweede handdoek*quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, nee dat meen ik echt, die neem ik terug, want die had jij echt niet verdiend lekker ding van me![]()
Kun je me vergeven?
Please?????
Alles wat klikbaar is, klik ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]k had echt niet verwacht dat er iemand zou klikken
![]()
*rill*
Schat das een Belgquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk Ynske, een man... praktische oplossingen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, want dan mis je de boot, want je moet al vroeg in de rij staan.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat klikbaar is, klik ik.
Helaas.
Kun je gewoon doen als je in de rij staat bij de boot toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Vergeet niet eerst de boodschappen te doen!![]()
Zoals ik al zei, MM boft maar danquote:
Vergeet je plu niet bij die schaardate, oh-oh!quote:Ik heb gespoten
Pfieuw!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*droogt tranen met tweede handdoek*
Vooruit dan maar
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het echt was. Wat denk jij?Welk filmpje ? ik heb wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vergeet niet eerst de boodschappen te doen!![]()
[..]
Ja. Nou. Dus. Grmbl....
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Idem... kut he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat klikbaar is, klik ik.
Helaas.
tubgirl, goatse en de pain olympics zijn een paar dingen waar ik niet meer overheen komquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je de schok alweer te boven, liefje?
Zag je dat Greys dezelfde grap maakte?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon leuk, hoevaak hij ook is langs gekomen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Vergeet je plu niet bij die schaardate, oh-oh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |