Ooh je wil niet wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet niet wat jij allemaal roept om MM te laten komen
Das irritant, dan zit dr maar 1 ding op he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
verdomme die chocolate chip cookies spiegelen in mn ogen
Neh, dat wilde ik gaan doen. Niet gedaan.quote:
ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das irritant, dan zit dr maar 1 ding op he?
NEE NEE NEE DAT WILLEN WE ECHT NIET WETEN!!!!!!!!quote:
Ruik es aan jezelf?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, dat wilde ik gaan doen. Niet gedaan.
Toch?
*hard nadenkt
Je caps lock staat aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NEE NEE NEE DAT WILLEN WE ECHT NIET WETEN!!!!!!!!
EEEEECHT NIET !!!!!!!!
NEEEEEEEEE!!!!!!
Zeker weten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NEE NEE NEE DAT WILLEN WE ECHT NIET WETEN!!!!!!!!
EEEEECHT NIET !!!!!!!!
NEEEEEEEEE!!!!!!
Doemaardouchendan!quote:
DOMINO DAYYYYYY !!!!!!!!!!!1111!!11!!!EINZ!1!1111111quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij komt dr echt niks op tv he?
Ik denk dat ik dr toch mee in bad ga zometeen dan, doe ik de aantekeningen dr na wel
Of bij de E van eega of bij de F van fok!.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaaar hebben jullie mijn FOK! eega gelaten
Niks op tv idd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:Volgens mij komt dr echt niks op tv he?
Ik denk dat ik dr toch mee in bad ga zometeen dan, doe ik de aantekeningen dr na wel
Ik moet nu al giechelen bij de gedachte dat jij het zometeen gaat lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij komt dr echt niks op tv he?
Heel heel heel zeker!quote:
Zo schattigquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nu al giechelen bij de gedachte dat jij het zometeen gaat lezen.
Hoe kinderachtig
Ah denk je? Of bij de G misschien, kan ook nog.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Of bij de E van eega of bij de F van fok!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |