quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Mansjester het volgende:
Erg knap van Mulder. Het enige waar ik een beetje voor vrees is dat de Nederlanders nu goed presteren in Heerenveen, maar straks in Vancouver zelfs door de Canadezen worden weggereden. Maar misschien ben ik dan te pessimistisch.
quote:
Dat valt voorlopig wel mee, ze presteren niet bovenmatig goed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Mansjester het volgende:
Erg knap van Mulder. Het enige waar ik een beetje voor vrees is dat de Nederlanders nu goed presteren in Heerenveen, maar straks in Vancouver zelfs door de Canadezen worden weggereden. Maar misschien ben ik dan te pessimistisch.
Dat dacht ik ook toen de volleyballers vamn Italië wonnen voor de spelen van 96.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Mansjester het volgende:
..slaakt zucht van verlichtingquote:
de vraag is beantwoord, zie Ned 1:)quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:41 schreef Wombcat het volgende:
Wat nu 3000 dames of 1500 heren?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Bart het nou over de spelen. Timmer moet eerst nog het OKT rijden
Maar je kunt niet trainen in die periodequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:22 schreef marcodej het volgende:
Timmer er een paar weken uit. Valt mee.
Wat luister jij slecht Tong. Er werd gezegd gemiddeld 4 weken. Minstens 2, maar het kan ook zo 6 weken duren. Dat is heel wat anders dan wat jij zegt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:23 schreef tong80 het volgende:
Scheurtje in enkelband herstel duurt minstens 4 weken bij Timmer.
Ideaal is het niet, maar het had slechter gekund.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar je kunt niet trainen in die periode
Tong en iets verkeerd verstaan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:25 schreef Leatherface het volgende:
Hoho, hij kan het gewoon verkeerd hebben verstaan hoor.
19:15 uur, zo ongeveer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:26 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe laat denken jullie dat de 1500 begint?
Hoho het is Theart, die is onfeilbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:25 schreef Leatherface het volgende:
Hoho, hij kan het gewoon verkeerd hebben verstaan hoor.
Nou nou, wat een liefde zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoho het is Theart, die is onfeilbaar.
Ik hoop toch dat we de Klassen van een paar jaar geleden nog weer eens zien. Die supersnel schaatst en dan de laatste bocht doorstrompelt (maar daarbij nog steeds harder gaat dan de rest). Ik ben bang dat we die Klassen niet meer terugzien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef Arcee het volgende:
Klassen 0.01 seconde sneller dan in Berlijn.
Nee, of de Klassen van de 1.51.79quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef Wombcat het volgende:
Ik hoop toch dat we de Klassen van een paar jaar geleden nog weer eens zien. Die supersnel schaatst en dan de laatste bocht doorstrompelt (maar daarbij nog steeds harder gaat dan de rest). Ik ben bang dat we die Klassen niet meer terugzien.
C'est le ton qui fait la musique was eigenlijk mijn insteek. Je bent best een sportkenner gelet op je bijdragen maar een wat minder betweterige toon is wel zo prettig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou, wat een liefde zeg![]()
Tong probeert alles zo snel mogelijk te posten. Dan vind ik best dat hij wel even oplet wat hij post, aangezien je merkte aan Maril eerder al dat er mensen zijn die niet kunnen kijken en dus op posts van hier afgaan. En dan is minstens 2 weken of minstens 4 weken heul wat anders.
Nog steeds het meest bijzondere wereldrecord ooit vind ik. Wat een tijd ik kon het haast niet geloven toen die werd geschaatstquote:
Maar Beckert blijft er zelfs voor.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef Wombcat het volgende:
Dat was dus teveel gevraagd.
wel mooie pakken trouwens bij de Japansen.
echt blij lijkt beckert nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:57 schreef Wombcat het volgende:
Beckert die kijkt in eerste instantie echt van
quote:
Ik reageer vaak wat te fel op posts, ben ik helemaal met je eens, maar is dat dat gelijk betweterigheid? Betweterigheid is in mijn ogen het steeds maar willen benadrukken dat jij het beter weet. Dat deed ik hier in mijn ogen niet. Maar bon, ik zal er op letten dat ik wat minder fel reageer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique was eigenlijk mijn insteek. Je bent best een sportkenner gelet op je bijdragen maar een wat minder betweterige toon is wel zo prettig.
Marsicano rijdt al het hele seizoen belabberd, al vanaf de trainingswedstrijden. Er is wel iets progressie in, maar absoluut niet om over naar huis te spreken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef Bartoli het volgende:
Marschiano wat is er met hem? dat hij in de B-groep zit. Of heeft hij de pot belge niet meer gevonden
Zou me echter ook niet verbazen als Marsicano er in Vancouver alsnog staat. Amerikanen kunnen zich als geen ander toeleggen op dergelijke kampioenschappen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Marsicano rijdt al het hele seizoen belabberd, al vanaf de trainingswedstrijden. Er is wel iets progressie in, maar absoluut niet om over naar huis te spreken.
Inderdaad, maar hij was overtraind en dat is wellicht een ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zou me echter ook niet verbazen als Marsicano er in Vancouver alsnog staat. Amerikanen kunnen zich als geen ander toeleggen op dergelijke kampioenschappen.
Buitenom in de laatste rondequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef Wombcat het volgende:
Wat een onzinredenatie van hersmanFabris zou niet graag tegen een snelle man rijden op de OS, omdat 'ie dan geen kans heeft. Ik kan me toch een paar keer herinneren dat Fabris tegen Wennemars reed en 'm klopte.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef Wombcat het volgende:
Davis![]()
en lekker regelmatig op laaglandbanen. 1.44.49 in Milwaukee, 1.44.47 in Berlijn, 1.44.48 in Heerenveen
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef Montov het volgende:
Vreemd dat een transponder verplicht is, ze hebben toch een tijd kunnen klokken?
[..]
Dit zijn de regels om mee te mogen doen aan de 1500m in Hamar:quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef Animalmix het volgende:
Erben gaat er al vanuit dat ie volgende week in Hamar niet mag rijden.
http://twitter.com/renatewennemars
Annette ..ze komt steeds dichterbij !quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:02 schreef TheArt het volgende:
Goede tijden van Gerritsen en Boer.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Goede prestatie van Smeekens en Mulder
Als die Kato nou vandaag niet gewonnen had..quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:38 schreef Leatherface het volgende:
Net werk van Smeekens.
Leuk dat Kato weer eens wint.
Hehe, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:31 schreef TheArt het volgende:
Als we dezelfde voorbarige reacties zouden moeten verwachten als vorige week, dan zou Nederland nu 12 tot 15 medailles gaan winnen op de OS ofzo
RElativerend zeg ik een "thuiswedstrijd"quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:31 schreef TheArt het volgende:
Als we dezelfde voorbarige reacties zouden moeten verwachten als vorige week, dan zou Nederland nu 12 tot 15 medailles gaan winnen op de OS ofzo
Vind ik ook een rare regel. Dacht dat de olympische gedachte was dat meedoen belangrijker was dan winnen, maar doen moet je ook mensen de gelegenheid geven om mee te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Welke waus heeft bedacht dat er maar 10 schaatsers/schaatsters naar de OS mogen!?!
Bij het turnen is het al even gek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vind ik ook een rare regel. Dacht dat de olympische gedachte was dat meedoen belangrijker was dan winnen, maar doen moet je ook mensen de gelegenheid geven om mee te doen.
Op de korte afstanden starten er toch 4 per land, en op de lange 3? En die plekken moet je dan onder 10 mensen verdelenEcht te zot voor woorden.
Zijn het trouwens 10 mannen en 10 vrouwen, of 10 schaats(t)ers. Ik had de indruk dat het het laatste was, en dat is echt waanzinnig.
Om kwaliteitsschaatsen als Hirako in te kunnen zetten..quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Welke waus heeft bedacht dat er maar 10 schaatsers/schaatsters naar de OS mogen!?!
Ik neem aan 10 mannen en 10 vrouwen eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn het trouwens 10 mannen en 10 vrouwen, of 10 schaats(t)ers. Ik had de indruk dat het het laatste was, en dat is echt waanzinnig.
Dat er een beperking was, wist ik. Maar zoals er eerder over gesproken was, meende ik uit af te leiden dat het veranderd was.quote:
Sorry, ik dacht dat je een andere regel bedoeldequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:35 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Nee toch?
In Turijn waren er toch meer dan 5 ritten op de 5 km.
10 per landquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:35 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Nee toch?
In Turijn waren er toch meer dan 5 ritten op de 5 km.
Over die andere regel (die waar jij naar verwees) had ik het idd. Maar misschien had de rest het ergens anders overquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een andere regel bedoelde
Oh zo, ik dacht alquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
10 per land
In totaal (maar dan dus kennelijk wel 10 mannen en 10 vrouwen, verdeeld over de 5 afstanden en de achtervolging).
Geeft niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een andere regel bedoelde
alleen die strikjes en haarbandjes op het hoofd van dat kindquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef Hankster het volgende:
Wat een figuur blijft het toch ook...
Lekker wijf trouwens hoor, die vrouw van hem
Ik dacht Verheijenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:04 schreef wimderon het volgende:
Kramer is ziek hoor ik net.
Kramer ook licht, maar die start wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:07 schreef maril het volgende:
Ik dacht Verheijen
[..]
Ik dacht Verheijen
Alweer, die schaatser zijn best wel gevoelig voor de griep, ik zeg een spuit erin.(mexicaanse dan hè)quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kramer ook licht, maar die start wel.
Een mexicaanse spuitquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:09 schreef maril het volgende:
[..]
Alweer, die schaatser zijn best wel gevoelig voor de griep, ik zeg een spuit erin.(mexicaanse dan hè)
Zeker als 'ie ziekjes is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt lastig voor Sven hoor, 6.16 in Thialf.
Ik ben fan van hemquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:17 schreef Hankster het volgende:
Oh, en ik heb zo'n hekel aan Bob he
30.1 Denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:22 schreef elby1988 het volgende:
Ik vrees ervoor voor Kramer.. Hoop dat ie me ongelijk geeft...
Of De Jong.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:24 schreef marcodej het volgende:
Bokko wint.
veeg De Jong nog maar niet uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:24 schreef marcodej het volgende:
Bokko wint.
quote:
Wijsheid achteraf, Tong.quote:
Letterlijk en figuurlijk dit keer.quote:
Tuurlijkquote:
ze waren nog nooit zo dichtbijquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Dit moet echt een mentale dreun zijn voor de concurrentie, ook al kwamen ze heel dicht.
Och, hij is fysiek nu eenmaal onwijs sterk. Hij herstelt over het algemeen erg snel, dus dit zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:29 schreef marcodej het volgende:
Nou maar hopen dat ´ie niks stukgemaakt heeft...
Hoezo tevreden? Ze weten nu dat ze niet eens kunnen winnen van een half zieke Kramer. Laat staan als hij helemaal fit is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef qonmann het volgende:
De verschillen zijn erg klein, de concurrentie zal tevreden zijn...
Van een zieke Kramer verliezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef qonmann het volgende:
Een fitte, goed rijdende concurrentie tegen een zieke, niet erg strak rijdende Kramer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef qonmann het volgende:
Bob de Jong vind dit volgens mij juist leuk, ik zag hem ook glimlachen. Voor Bokko zal het minder zijn ja, die kan er denk ook minder goed tegen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Dit moet echt een mentale dreun zijn voor de concurrentie, ook al kwamen ze heel dicht.
Inderdaad, niks stuk maken...quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:31 schreef Ericr het volgende:
Al twee weken aan het kwakkelen, wordt wel oppassen dat Kramer zich niet de vernieling in rijdt.
Wat Bob wel en niet leuk vindt zal altijd een raadsel blijvenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bob de Jong vind dit volgens mij juist leuk, ik zag hem ook glimlachen. Voor Bokko zal het minder zijn ja, die kan er denk ook minder goed tegen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo tevreden? Ze weten nu dat ze niet eens kunnen winnen van een half zieke Kramer. Laat dan als hij helemaal fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |