Tuurlijkquote:
ze waren nog nooit zo dichtbijquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Dit moet echt een mentale dreun zijn voor de concurrentie, ook al kwamen ze heel dicht.
Och, hij is fysiek nu eenmaal onwijs sterk. Hij herstelt over het algemeen erg snel, dus dit zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:29 schreef marcodej het volgende:
Nou maar hopen dat ´ie niks stukgemaakt heeft...
Hoezo tevreden? Ze weten nu dat ze niet eens kunnen winnen van een half zieke Kramer. Laat staan als hij helemaal fit is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef qonmann het volgende:
De verschillen zijn erg klein, de concurrentie zal tevreden zijn...
Van een zieke Kramer verliezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef qonmann het volgende:
Een fitte, goed rijdende concurrentie tegen een zieke, niet erg strak rijdende Kramer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef qonmann het volgende:
Bob de Jong vind dit volgens mij juist leuk, ik zag hem ook glimlachen. Voor Bokko zal het minder zijn ja, die kan er denk ook minder goed tegen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Dit moet echt een mentale dreun zijn voor de concurrentie, ook al kwamen ze heel dicht.
Inderdaad, niks stuk maken...quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:31 schreef Ericr het volgende:
Al twee weken aan het kwakkelen, wordt wel oppassen dat Kramer zich niet de vernieling in rijdt.
Wat Bob wel en niet leuk vindt zal altijd een raadsel blijvenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bob de Jong vind dit volgens mij juist leuk, ik zag hem ook glimlachen. Voor Bokko zal het minder zijn ja, die kan er denk ook minder goed tegen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo tevreden? Ze weten nu dat ze niet eens kunnen winnen van een half zieke Kramer. Laat dan als hij helemaal fit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |