Annette ..ze komt steeds dichterbij !quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:02 schreef TheArt het volgende:
Goede tijden van Gerritsen en Boer.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Goede prestatie van Smeekens en Mulder
Als die Kato nou vandaag niet gewonnen had..quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:38 schreef Leatherface het volgende:
Net werk van Smeekens.
Leuk dat Kato weer eens wint.
Hehe, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:31 schreef TheArt het volgende:
Als we dezelfde voorbarige reacties zouden moeten verwachten als vorige week, dan zou Nederland nu 12 tot 15 medailles gaan winnen op de OS ofzo
RElativerend zeg ik een "thuiswedstrijd"quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:31 schreef TheArt het volgende:
Als we dezelfde voorbarige reacties zouden moeten verwachten als vorige week, dan zou Nederland nu 12 tot 15 medailles gaan winnen op de OS ofzo
Vind ik ook een rare regel. Dacht dat de olympische gedachte was dat meedoen belangrijker was dan winnen, maar doen moet je ook mensen de gelegenheid geven om mee te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Welke waus heeft bedacht dat er maar 10 schaatsers/schaatsters naar de OS mogen!?!
Bij het turnen is het al even gek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vind ik ook een rare regel. Dacht dat de olympische gedachte was dat meedoen belangrijker was dan winnen, maar doen moet je ook mensen de gelegenheid geven om mee te doen.
Op de korte afstanden starten er toch 4 per land, en op de lange 3? En die plekken moet je dan onder 10 mensen verdelenEcht te zot voor woorden.
Zijn het trouwens 10 mannen en 10 vrouwen, of 10 schaats(t)ers. Ik had de indruk dat het het laatste was, en dat is echt waanzinnig.
Om kwaliteitsschaatsen als Hirako in te kunnen zetten..quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Welke waus heeft bedacht dat er maar 10 schaatsers/schaatsters naar de OS mogen!?!
Ik neem aan 10 mannen en 10 vrouwen eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn het trouwens 10 mannen en 10 vrouwen, of 10 schaats(t)ers. Ik had de indruk dat het het laatste was, en dat is echt waanzinnig.
Dat er een beperking was, wist ik. Maar zoals er eerder over gesproken was, meende ik uit af te leiden dat het veranderd was.quote:
Sorry, ik dacht dat je een andere regel bedoeldequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:35 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Nee toch?
In Turijn waren er toch meer dan 5 ritten op de 5 km.
10 per landquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:35 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Nee toch?
In Turijn waren er toch meer dan 5 ritten op de 5 km.
Over die andere regel (die waar jij naar verwees) had ik het idd. Maar misschien had de rest het ergens anders overquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een andere regel bedoelde
Oh zo, ik dacht alquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
10 per land
In totaal (maar dan dus kennelijk wel 10 mannen en 10 vrouwen, verdeeld over de 5 afstanden en de achtervolging).
Geeft niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een andere regel bedoelde
alleen die strikjes en haarbandjes op het hoofd van dat kindquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef Hankster het volgende:
Wat een figuur blijft het toch ook...
Lekker wijf trouwens hoor, die vrouw van hem
Ik dacht Verheijenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:04 schreef wimderon het volgende:
Kramer is ziek hoor ik net.
Kramer ook licht, maar die start wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:07 schreef maril het volgende:
Ik dacht Verheijen
[..]
Ik dacht Verheijen
Alweer, die schaatser zijn best wel gevoelig voor de griep, ik zeg een spuit erin.(mexicaanse dan hè)quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kramer ook licht, maar die start wel.
Een mexicaanse spuitquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:09 schreef maril het volgende:
[..]
Alweer, die schaatser zijn best wel gevoelig voor de griep, ik zeg een spuit erin.(mexicaanse dan hè)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |