quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Mansjester het volgende:
Erg knap van Mulder. Het enige waar ik een beetje voor vrees is dat de Nederlanders nu goed presteren in Heerenveen, maar straks in Vancouver zelfs door de Canadezen worden weggereden. Maar misschien ben ik dan te pessimistisch.
quote:
Dat valt voorlopig wel mee, ze presteren niet bovenmatig goed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Mansjester het volgende:
Erg knap van Mulder. Het enige waar ik een beetje voor vrees is dat de Nederlanders nu goed presteren in Heerenveen, maar straks in Vancouver zelfs door de Canadezen worden weggereden. Maar misschien ben ik dan te pessimistisch.
Dat dacht ik ook toen de volleyballers vamn Italië wonnen voor de spelen van 96.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Mansjester het volgende:
..slaakt zucht van verlichtingquote:
de vraag is beantwoord, zie Ned 1:)quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:41 schreef Wombcat het volgende:
Wat nu 3000 dames of 1500 heren?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Bart het nou over de spelen. Timmer moet eerst nog het OKT rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |