quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Mansjester het volgende:
Erg knap van Mulder. Het enige waar ik een beetje voor vrees is dat de Nederlanders nu goed presteren in Heerenveen, maar straks in Vancouver zelfs door de Canadezen worden weggereden. Maar misschien ben ik dan te pessimistisch.
quote:
Dat valt voorlopig wel mee, ze presteren niet bovenmatig goed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Mansjester het volgende:
Erg knap van Mulder. Het enige waar ik een beetje voor vrees is dat de Nederlanders nu goed presteren in Heerenveen, maar straks in Vancouver zelfs door de Canadezen worden weggereden. Maar misschien ben ik dan te pessimistisch.
Dat dacht ik ook toen de volleyballers vamn Italië wonnen voor de spelen van 96.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Mansjester het volgende:
..slaakt zucht van verlichtingquote:
de vraag is beantwoord, zie Ned 1:)quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:41 schreef Wombcat het volgende:
Wat nu 3000 dames of 1500 heren?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Bart het nou over de spelen. Timmer moet eerst nog het OKT rijden
Maar je kunt niet trainen in die periodequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:22 schreef marcodej het volgende:
Timmer er een paar weken uit. Valt mee.
Wat luister jij slecht Tong. Er werd gezegd gemiddeld 4 weken. Minstens 2, maar het kan ook zo 6 weken duren. Dat is heel wat anders dan wat jij zegt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:23 schreef tong80 het volgende:
Scheurtje in enkelband herstel duurt minstens 4 weken bij Timmer.
Ideaal is het niet, maar het had slechter gekund.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar je kunt niet trainen in die periode
Tong en iets verkeerd verstaan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:25 schreef Leatherface het volgende:
Hoho, hij kan het gewoon verkeerd hebben verstaan hoor.
19:15 uur, zo ongeveer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:26 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe laat denken jullie dat de 1500 begint?
Hoho het is Theart, die is onfeilbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:25 schreef Leatherface het volgende:
Hoho, hij kan het gewoon verkeerd hebben verstaan hoor.
Nou nou, wat een liefde zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoho het is Theart, die is onfeilbaar.
Ik hoop toch dat we de Klassen van een paar jaar geleden nog weer eens zien. Die supersnel schaatst en dan de laatste bocht doorstrompelt (maar daarbij nog steeds harder gaat dan de rest). Ik ben bang dat we die Klassen niet meer terugzien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef Arcee het volgende:
Klassen 0.01 seconde sneller dan in Berlijn.
Nee, of de Klassen van de 1.51.79quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef Wombcat het volgende:
Ik hoop toch dat we de Klassen van een paar jaar geleden nog weer eens zien. Die supersnel schaatst en dan de laatste bocht doorstrompelt (maar daarbij nog steeds harder gaat dan de rest). Ik ben bang dat we die Klassen niet meer terugzien.
C'est le ton qui fait la musique was eigenlijk mijn insteek. Je bent best een sportkenner gelet op je bijdragen maar een wat minder betweterige toon is wel zo prettig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou, wat een liefde zeg![]()
Tong probeert alles zo snel mogelijk te posten. Dan vind ik best dat hij wel even oplet wat hij post, aangezien je merkte aan Maril eerder al dat er mensen zijn die niet kunnen kijken en dus op posts van hier afgaan. En dan is minstens 2 weken of minstens 4 weken heul wat anders.
Nog steeds het meest bijzondere wereldrecord ooit vind ik. Wat een tijd ik kon het haast niet geloven toen die werd geschaatstquote:
Maar Beckert blijft er zelfs voor.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef Wombcat het volgende:
Dat was dus teveel gevraagd.
wel mooie pakken trouwens bij de Japansen.
echt blij lijkt beckert nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:57 schreef Wombcat het volgende:
Beckert die kijkt in eerste instantie echt van
quote:
Ik reageer vaak wat te fel op posts, ben ik helemaal met je eens, maar is dat dat gelijk betweterigheid? Betweterigheid is in mijn ogen het steeds maar willen benadrukken dat jij het beter weet. Dat deed ik hier in mijn ogen niet. Maar bon, ik zal er op letten dat ik wat minder fel reageer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique was eigenlijk mijn insteek. Je bent best een sportkenner gelet op je bijdragen maar een wat minder betweterige toon is wel zo prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |