Tsja, Olympisch seizoen. Dat zorgt voor Anni altijd voor net dat stukje minderquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die maakt al langer een uitgebluste indruk.
Ja, ik was voorbarig met mijn voorspelling dat Wang het wel zou worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:45 schreef Arcee het volgende:
Kodaira kan met die sterke 500 en sterke 1000 wereldkampioen sprint worden.`
Ja, en hij heeft gewoon de hele zomer hierop getraind. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Schneijder gaat trouwens het hele seizoen door met deze tactiek heeft ie in een interview gezegd
Hij is pissig.quote:Bob de Jong wilde niet veel kwijt over de 'bijna botsing' met Kramer. De schaatser van VPZ leek de schuld bij Kramer te leggen. ''Ik wil er geen woorden aan vuil maken. Het ging niet goed. Vraag het maar aan de scheidsrechter hoe het zit. Ik word keurig derde, ik ben tevreden.''
http://www.parool.nl/paro(...)t-beter-gekund.dhtml
Ongelofelijk. Zeker als je ziet welke tijd eruit roltquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Schneijder gaat trouwens het hele seizoen door met deze tactiek heeft ie in een interview gezegd
Ik kan het me niet herinneren dat ie 2e is geworden, wie won? Bokko?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Montov het volgende:
Kramers onafgebroken overwinningsreeks staat nu op 18 voor de 5k. Sinds de vorige OS heeft Kramer op de 5k 31 starts gemaakt: 30 keer goud en 1 keer zilver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |