Tsja, Olympisch seizoen. Dat zorgt voor Anni altijd voor net dat stukje minderquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die maakt al langer een uitgebluste indruk.
Ja, ik was voorbarig met mijn voorspelling dat Wang het wel zou worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:45 schreef Arcee het volgende:
Kodaira kan met die sterke 500 en sterke 1000 wereldkampioen sprint worden.`
Ja, en hij heeft gewoon de hele zomer hierop getraind. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Schneijder gaat trouwens het hele seizoen door met deze tactiek heeft ie in een interview gezegd
Hij is pissig.quote:Bob de Jong wilde niet veel kwijt over de 'bijna botsing' met Kramer. De schaatser van VPZ leek de schuld bij Kramer te leggen. ''Ik wil er geen woorden aan vuil maken. Het ging niet goed. Vraag het maar aan de scheidsrechter hoe het zit. Ik word keurig derde, ik ben tevreden.''
http://www.parool.nl/paro(...)t-beter-gekund.dhtml
Ongelofelijk. Zeker als je ziet welke tijd eruit roltquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Schneijder gaat trouwens het hele seizoen door met deze tactiek heeft ie in een interview gezegd
Ik kan het me niet herinneren dat ie 2e is geworden, wie won? Bokko?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Montov het volgende:
Kramers onafgebroken overwinningsreeks staat nu op 18 voor de 5k. Sinds de vorige OS heeft Kramer op de 5k 31 starts gemaakt: 30 keer goud en 1 keer zilver.
Toen Fabris het WR verbeterde, toen werd Kramer 2e.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren dat ie 2e is geworden, wie won? Bokko?
Fabris, in 2007, toen Kramer de westrijd verloor op een paar hondersten en Fabris het WR pakte.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Lekker laten doen als hij denkt er iets mee te kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Steen en slapen en zo?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Idd. Fabris reed toen de rit na Kramer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Fabris, in 2007, toen Kramer de westrijd verloor op een paar hondersten en Fabris het WR pakte.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Fabris reed toen de rit na Kramer.
Kramer was er absoluut niet blij meeHij had wat op reserve gereden en dacht dat 'ie hard genoeg gereden had om te winnen, alleen Fabris dacht daar anders over.
Als Kramer die wedstrijd had gewonnen had hij 14 opeenvolgende WB-overwinningen:Pquote:WB Berlijn: Sven Kramer eigent zich record toe
Sven Kramer (foto) voegde zaterdag zijn zoveelste record toe op zijn erelijst. De Fries schreef voor de achtste keer achter elkaar een wereldbekerwedstrijd over 5000 meter op zijn naam en verbeterde daarmee de serie van zeven zeges van de Noor Geir Karlstad uit 1987.
Kramer leed zo’n twee jaar geleden zijn laatste nederlaag op de 5 kilometer. Destijds troefde Enrico Fabris hem af in Salt Lake City. (MA)
Meeste zeges op WB 5000 meter in successie:
8 – Kramer (Ned) – 2007-2009
7 – Karlstad (Noo) – 1987
6 – Ritsma (Ned) – 1994-1995
5 – Koss (Noo) – 1990-1991
5 – Kramer (Ned) – 2006-2007
http://www.sportweek.nl/s(...)gent_zich_record_toe
Mooi rijtje namen in dat lijstjequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:50 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Als Kramer die wedstrijd had gewonnen had hij 14 opeenvolgende WB-overwinningen:P
Werd tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 01:09 schreef maril het volgende:
Morgen live op tv?
Stel dat hij meedoet aan een allround toernooi, gaat hij ook op 500 mter zo schaatsen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Inderdaad, 'flitsen'quote:Op zondag 8 november 2009 11:14 schreef maril het volgende:
Ik twijfel aan de live uitzendingen als ik teletekst 224 lees. voor alle zekerheid toch online kijken.
Stukje kijken gaat.quote:
Leuk idd. Was bij de NK ook al, toen vroeg ik me al af of ze die ook voor de buitenlanders hadden. Ja dusquote:
Beetje Harry-Potterish, bewegende fotootjes...quote:
ah ja ze bewegen ook nogquote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef Cootz het volgende:
[..]
Beetje Harry-Potterish, bewegende fotootjes...
Ze zat te dicht aan de binnenkant. Dat zag je al bij de start en daardoor kwam ze niet goed uit.quote:Op zondag 8 november 2009 14:17 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij ging dat niet goed die eerste bocht in bij Timmer.
Ja, verschil tussen Wolf en Gerritsen leek gisteren kleiner geworden, maar is vandaag weer net zo als vorig seizoen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:23 schreef Cootz het volgende:
38,27 Gerritsen
38,28 Boer
Belooft veel goeds voor dit seizoen, Wolf en Wang blijven natuurlijk buiten bereik.
Ook goed.quote:Op zondag 8 november 2009 14:58 schreef Cootz het volgende:
Diskwalificatie wegens vandalisme vind ik...
Ik denk aan 100.000 slachtoffers!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:06 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik denk aan 100.00 slachtoffers!![]()
*slaat met vuist op toetsenbord.
ardivwolibhbug;k/fdjkfdsjvg
Of jij mist een 0.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:37 schreef Thomas B. het volgende:Bokko, ik zou maar goed op je zusje passen als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |