Goed idee; ga ik zo doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook deels, maar dat was omdat ik een eitje aan het bakken was
Hij compenseert dat ruimschoots met muziekquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ekdom laat (gelukkig) over het algemeen z'n flauwe grappen bij 3fm, maar nu hoorde ik er toch weer 1
quote:Leuk: over een paar minuutjes mag ik in 1 minuut 40 vertellen over m'n KX debuut... Op Radio 2!
Ja, met z'n muziek op KX is niks misquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij compenseert dat ruimschoots met muziek. Er zijn ook die én kutmuziek draaien én flauwe grappen maken. He Gieltje Beelen?
Dat denk ik ook.Met zijn muzieksmaak is niets mis en op een KX zal hij niet zo overdreven doen denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, met z'n muziek op KX is niks misEn normaal is hij ook niet zo flauw op KX, maargoed....
Ik denk trouwens dat Giel op KX ook een goed programma zou maken
Ik moet nog steeds een keer Giel's programma op radio 6 beluisteren, lijkt me ook best interessant.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, met z'n muziek op KX is niks misEn normaal is hij ook niet zo flauw op KX, maargoed....
Ik denk trouwens dat Giel op KX ook een goed programma zou maken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Sersjee het volgende:
En dus draait Rob de plaat die Gerard niet heeft
Iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Sersjee het volgende:
En dus draait Rob de plaat die Gerard niet heeft
Earth, Wind & Fire - Fantasyquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
Ik herken het ook denk ik
Maar nu de titel nog
Op radio 2 vertellen over KX? Waarom zouden ze dat nou verzonnen hebben?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/5678419467
Nope. Vond het wel aardig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:51 schreef Piles het volgende:
Zijn jullie ook allemaal in slaap gevallen?
Ik kwam ook maar eens hier kijken om te zien of ze live zat mee te luisteren of dat ze onder een deken in een hoekje was gekropen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef TheZapster het volgende:
Massage...Demo....Waarom denk ik nu aan on_air
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef TheZapster het volgende:
Kut, gemistquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef TheZapster het volgende:
http://twitter.com/atzedevrieze/status/5676685638quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef Sersjee het volgende:
Die nieuwe van La Roux doet na 5 seconden al zeer aan m'n oren.
quote:Zojuist belt @stephanvanp naar de studio. Of mijn cd-speler niet te snel staat. Nee Stephan, zo zingt La Roux echt.
Kwaliteit hoor je in 30sec.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef broer het volgende:
Nou, ze hebben echt een enórm stuk van die demo uitgezonden.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef on_air het volgende:
Het is trouwens wel briljant. Na de eerste schrikreactie ben ik nu toch wel een blij ei.
Wanneer ben je te horen op kx?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef on_air het volgende:
Het is trouwens wel briljant. Na de eerste schrikreactie ben ik nu toch wel een blij ei.
Telefonisch iedere week.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wanneer ben je te horen op kx?
Veenstra, Ekdom en vele anderen draaien ook op KX, dus daar zijn ze best vrij in blijkbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef Qunix het volgende:
Ik snap nog niet helemaal waarom Rob Stenders een station mag hebben en op 2 zenders mag draaien. Zijn eigen station is toch (zo zie ik het dan) een concurrent, toch?
Het is nog veel erger geweestquote:Moet zeggen dat de site er niet best uit ziet[/sup]
Ekdom is bijv. al eens een tijd niet te horen geweest omdat de AVRO het als concurrentie zag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Veenstra, Ekdom en vele anderen draaien ook op KX, dus daar zijn ze best vrij in blijkbaar
En als KX ooit in de ether komt zal het wel anders zijn
[..]
Het is nog veel erger geweest
Fatsoenlijk voor KX-begrippen hequote:Op woensdag 18 november 2009 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En de huidige site is de mooiste sinds tijden. Eindelijk eens een enigszins fatsoenlijke site.
Daarom ook de 'enigszins'.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fatsoenlijk voor KX-begrippen he.
quote:Op maandag 18 november 2009 12:10 schreef broer het volgende:
Margje Teeuwen start met de breakup-platen van Postman en Anouk, Stenders is onaangekondigd afwezig op 3FM - gaat het wel goed met die twee?
Ik begreep dat ze al maanden uit elkaar zijn. Boulevard heeft er zelfs aandacht aan besteed. Of is iemand in mijn omgeving zeer helderziend....quote:Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef broer het volgende:
Margje Teeuwen start met de breakup-platen van Postman en Anouk, Stenders is onaangekondigd afwezig op 3FM - gaat het wel goed met die twee?
Dank je wel. Dat voedt de roddel heel mooi...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:13 schreef on_air het volgende:
Ik begreep dat ze al maanden uit elkaar zijn. Boulevard heeft er zelfs aandacht aan besteed. Of is iemand in mijn omgeving zeer helderziend....
Graag gedaan. Maar het is verwarrend. Zeker dat verhaal van die dope die hoogstwaarschijnlijk niet weet waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dank je wel. Dat voedt de roddel heel mooi...
En van deze zin begrijp ik dan weer niet zoveel.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef on_air het volgende:
Zeker dat verhaal van die dope die hoogstwaarschijnlijk niet weet waar hij het over heeft.
Dat mijn voeding voor jouw roddel ongegrond is, als jij er zo op reageert. Dat de gene, die dope, die me dat vertelde, gewoon niet weet waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef broer het volgende:
[..]
En van deze zin begrijp ik dan weer niet zoveel.
Jensen heeft een week of twee geleden ook zoiets geroepen, geloof ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze al maanden uit elkaar zijn. Boulevard heeft er zelfs aandacht aan besteed. Of is iemand in mijn omgeving zeer helderziend....
Hmm... Ik heb net even gegoogeld en kwam op deze bijzonder betrouwbaar uitziende site. Eigenlijk riep ik zomaar wat, maar kennelijk zijn er toch echt geruchten in die richting. Zou wel sneu zijn voor die twee.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jensen heeft een week of twee geleden ook zoiets geroepen, geloof ik.
Ik vind het ook helemaal geen leuk nieuws. Als roddel al niet en als het waar is al helemaal niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb net even gegoogeld en kwam op deze bijzonder betrouwbaar uitziende site. Eigenlijk riep ik zomaar wat, maar kennelijk zijn er toch echt geruchten in die richting. Zou wel sneu zijn voor die twee.
Dat vind ik wel okay.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Straks gaat rob ook nog naar radio 2
Ik heb voor mezelf een protocol opgesteld:quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:56 schreef on_air het volgende:
Moet ik m'n telefoon nou wel of niet opnemen.
In de basis volg ik deze richtlijnen ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf een protocol opgesteld:
1. De telefoon gaat. Actie: ik neem op.
2. De telefoon gaat niet. Actie: ik neem niet op en ga verder met waar ik mee bezig was.
Soms wijk ik er van af, maar als basis werkt het vrij redelijk.
Op die fiets. Ik vond het al zo'n rare vraag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef on_air het volgende:
[..]
In de basis volg ik deze richtlijnen ook.
In dit specifieke geval doelde ik meer op het onaangekondigd participeren aan een radioprogramma, door het opnemen van de telefoon.
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef on_air het volgende:
Is Stenders ook op vakantie bij KX?
De vraag staat nog steeds.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op die fiets. Ik vond het al zo'n rare vraag.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef Marc63 het volgende:
Is er weer iets mis gegaan bij KX? Je zou toch denken dat Veenstra wel te horen is binnen een kwartier.
Nou dat. Hoewel die eerste plaat in Reservoir Dogs voorkomt, dus dat had goed gekund.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:15 schreef themauster het volgende:
is dit wel de show van Michiel? het is zo stil en de muziek is ook niet qua Michiel
Als Kane zo langs komt hebben we zekerheid.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Nou dat. Hoewel die eerste plaat in Reservoir Dogs voorkomt, dus dat had goed gekund.
I'm goin' Natasja Froger on yo' ass: ik zeg DOEN!quote:
Wakker gebeld worden, toppie. Lekker hees, kunnen ze wel waarderenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
I'm goin' Natasja Froger on yo' ass: ik zeg DOEN!
Hees = geil. Werkt al-tijd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Wakker gebeld worden, toppie. Lekker hees, kunnen ze wel waarderen.
Maakt niet uit hoe hees je klinkt als je weer zo'n Oost-Duitslandverbinding hebt als de vorige keer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Wakker gebeld worden, toppie. Lekker hees, kunnen ze wel waarderen.
Dat is ook zeker waar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe hees je klinkt als je weer zo'n Oost-Duitslandverbinding hebt als de vorige keer.
quote:
Dat ie in België zit bij kabouter Wesley.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb het begin gemist, heeft Fred nog wat gezegd over Rob??
En om de roddels nog wat te versterken startte hij de uitzending met 'Crazy for me' en 'Don't you love her madly'. Met bij die laatste de toevoeging: 'as she's walkin' out the door'.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef Sersjee het volgende:
Dat ie in België zit bij kabouter Wesley.
Och, dat is ook maar relatief. Als ze hem niet continu 'Fred' zouden noemen, zou hij zijn eigen naam zelfs al lang vergeten zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef Sersjee het volgende:
Lekker is dat, Fred is on_air nu al vergeten!
Hij heeft een nieuw belspelmokkeltje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef Sersjee het volgende:
Lekker is dat, Fred is on_air nu al vergeten!
Hij wist niet meer dat dat spel gespeeld was...quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw belspelmokkeltje?
HLA.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij wist niet meer dat dat spel gespeeld was...
Nadat ze was uitgelachen wel ja.quote:
Vermeld dan ook even dat Fred d'r naam niet eens exact wistquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je werd weer besproken vanmiddag, iets met een happy ending
Ohjaquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Vermeld dan ook even dat Fred d'r naam niet eens exact wist![]()
Nondeju. Moet dus alle Fred uitzendingen volgen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je werd weer besproken vanmiddag, iets met een happy ending
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweh, prima. Dan kan ik altijd zeggen dat ik het niet was.
Niet!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een zeikplaat is die nieuwe van Pearl Jam inmiddels.
Volgens mij leest Ratz hier mee.Gisteren had hij het er over dat dj's van KX het massaal verkeerd zeggen omdat het verkeerd in de computer staat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:14 schreef Sersjee het volgende:
Pfff, die Hoebee weet nog steeds niet dat het Sweet Disposition is...
Vast.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:43 schreef Marc63 het volgende:I Love It When You Call
Een echte MetMichiel-klassieker. Zou het toeval zijn dat ik die vorige week nog aangevraagd heb?
Het enige wat we volgens mij sindsdien nog hebben gehoord is dat Sophie Ellis-Bextor een paar keer is bevallen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast.
Zoals Michiel al zei, het blijft jammer dat dat tweede album zo tegenviel. Volgens mij heeft de band daarna ook niets nieuws meer uitgebracht...
Thnxquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:45 schreef broer het volgende:
Veel plezier met je iMac, Roel. Ik ben jaloers.
quote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent snel
Of mijn stream loopt iets achter
Blijf goedquote:Op zondag 29 november 2009 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
I Am The Passenger.
La la la la la.. lala la la, la la la la.. lala la la![]()
Klopt. Maar zolang hij nog in de lijst stond, hield ik hoop.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef TheZapster het volgende:
Hij was er al een tijdje niet op maan- en dinsdag toch?
Planningtechnisch zou het wel kunnen... Ze zijn in het land en hebben op die avond geen optreden...quote:Op woensdag 2 december 2009 17:52 schreef broer het volgende:
Hmm... Ik luister de podcast van RJ en Rhee (dinsdagochtend 07.00 - 09.00 uur, doen ze erg leuk, moet ik zeggen), en die zeggen dat Living Colour maandag in Downtown Café staat. Klinkt goed, maar daar is dus verder helemaal niets over te vinden. De KX-site én de Stairway-site zeggen allebei dat Waylon en Jess komen... Zou het een slechte grap zijn of zouden ze stiekem toch meer weten?
(Kwam RJ niet af en toe op FOK!? Misschien wil hij wel uitsluitsel geven.)
Ratz had het er vorige week ook al over en Fred zei er gisteren ook iets over.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:52 schreef broer het volgende:
Hmm... Ik luister de podcast van RJ en Rhee (dinsdagochtend 07.00 - 09.00 uur, doen ze erg leuk, moet ik zeggen), en die zeggen dat Living Colour maandag in Downtown Café staat. Klinkt goed, maar daar is dus verder helemaal niets over te vinden. De KX-site én de Stairway-site zeggen allebei dat Waylon en Jess komen... Zou het een slechte grap zijn of zouden ze stiekem toch meer weten?
(Kwam RJ niet af en toe op FOK!? Misschien wil hij wel uitsluitsel geven.)
Ja, dat had ik gezien. Maar waarom het dan niet gewoon in dat tourschema opnemen? (Of zouden de optredens waar je wél entree moet betalen nog niet uitverkocht zijn?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Planningtechnisch zou het wel kunnen... Ze zijn in het land en hebben op die avond geen optreden...
O, dat heb ik niet gehoord. Dan moet ik misschien toch maar eens naar Utrecht treinen...quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef TheZapster het volgende:
Ratz had het er vorige week ook al over en Fred zei er gisteren ook iets over.
Yup, beter dan die nummers met irritante trilstem van haar.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef TheZapster het volgende:
SIA - You've changed , lekker nummertje![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Daarop zette ik KX aan en direct weer uit.
Zometeen valt ie inquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef TheZapster het volgende:
Zometeen Ratz![]()
maar het wordt podcast voor me want Manchester United - Tottenham Hotspur op tv
quote:Lana Wolf: Sinterklaasfeest bij KX! Ik ben benieuwd of Freddie überhaupt iets heeft gemaakt + een surprise voor luisteraar hobbyrolf. ;-) vanmiddag 14-16 KXradio 'Siebelink en Stenders'. www.kxradio.nl
Sander heeft vanochtend om kwart voor tien Fred wakker gebeld om te vragen of hij de suprises had gemaakt. En dat had hij inderdaad. Sander was helemaal verbaasd, maar startte toch het klaargezette plaatje in: Radiohead met No Surprises.quote:
is het toeval dat No Surprises op exact hetzelfde moment ook op 3FM gedraaid werd? http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1603quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:02 schreef broer het volgende:
[..]
Sander heeft vanochtend om kwart voor tien Fred wakker gebeld om te vragen of hij de suprises had gemaakt. En dat had hij inderdaad. Sander was helemaal verbaasd, maar startte toch het klaargezette plaatje in: Radiohead met No Surprises.
*langzaam weer opkrabbelt*quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel geeft Sersjee een bekertje water om weer bij te komen.
Dankzij dat zinnetje heb ik nu Fanta op mijn beeldschermquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef Sersjee het volgende:
"Ik prop 'em af en toe in het Rode Kruis"
Wat wist die Hoebee nou weer niet? Noemt ie the Temper Trap's Sweet Disposition nog steeds Sweet Position eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef on_air het volgende:
Dat wist hij niet... Crisis. Onder welke rots leef je dan.
Sweet Disposition stond als Sweet Position bij KX in de computerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat wist die Hoebee nou weer niet? Noemt ie the Temper Trap's Sweet Disposition nog steeds Sweet Position eigenlijk?
Dan nog. Ze leven toch niet onder een steen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sweet Disposition stond als Sweet Position bij KX in de computerRatz viel het op vorige week omdat hij ergens gelezen had ( hier misschien? ) dat de dj's van KX steeds Sweet Postion afkondigden.
Dat Annemieke met de gitarist van Moke gaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat wist die Hoebee nou weer niet? Noemt ie the Temper Trap's Sweet Disposition nog steeds Sweet Position eigenlijk?
Dat doet deugd. Dan verschilt de vrijwilligers radio van ons niet veel met KXquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sweet Disposition stond als Sweet Position bij KX in de computerRatz viel het op vorige week omdat hij ergens gelezen had ( hier misschien? ) dat de dj's van KX steeds Sweet Postion afkondigden.
Dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat Annemieke met de gitarist van Moke gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |