Goed idee; ga ik zo doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook deels, maar dat was omdat ik een eitje aan het bakken was
Hij compenseert dat ruimschoots met muziekquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ekdom laat (gelukkig) over het algemeen z'n flauwe grappen bij 3fm, maar nu hoorde ik er toch weer 1
quote:Leuk: over een paar minuutjes mag ik in 1 minuut 40 vertellen over m'n KX debuut... Op Radio 2!
Ja, met z'n muziek op KX is niks misquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij compenseert dat ruimschoots met muziek. Er zijn ook die én kutmuziek draaien én flauwe grappen maken. He Gieltje Beelen?
Dat denk ik ook.Met zijn muzieksmaak is niets mis en op een KX zal hij niet zo overdreven doen denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, met z'n muziek op KX is niks misEn normaal is hij ook niet zo flauw op KX, maargoed....
Ik denk trouwens dat Giel op KX ook een goed programma zou maken
Ik moet nog steeds een keer Giel's programma op radio 6 beluisteren, lijkt me ook best interessant.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, met z'n muziek op KX is niks misEn normaal is hij ook niet zo flauw op KX, maargoed....
Ik denk trouwens dat Giel op KX ook een goed programma zou maken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Sersjee het volgende:
En dus draait Rob de plaat die Gerard niet heeft
Iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Sersjee het volgende:
En dus draait Rob de plaat die Gerard niet heeft
Earth, Wind & Fire - Fantasyquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
Ik herken het ook denk ik
Maar nu de titel nog
Op radio 2 vertellen over KX? Waarom zouden ze dat nou verzonnen hebben?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/5678419467
Nope. Vond het wel aardig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:51 schreef Piles het volgende:
Zijn jullie ook allemaal in slaap gevallen?
Ik kwam ook maar eens hier kijken om te zien of ze live zat mee te luisteren of dat ze onder een deken in een hoekje was gekropen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef TheZapster het volgende:
Massage...Demo....Waarom denk ik nu aan on_air
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef TheZapster het volgende:
Kut, gemistquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef TheZapster het volgende:
http://twitter.com/atzedevrieze/status/5676685638quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef Sersjee het volgende:
Die nieuwe van La Roux doet na 5 seconden al zeer aan m'n oren.
quote:Zojuist belt @stephanvanp naar de studio. Of mijn cd-speler niet te snel staat. Nee Stephan, zo zingt La Roux echt.
Kwaliteit hoor je in 30sec.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef broer het volgende:
Nou, ze hebben echt een enórm stuk van die demo uitgezonden.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef on_air het volgende:
Het is trouwens wel briljant. Na de eerste schrikreactie ben ik nu toch wel een blij ei.
Wanneer ben je te horen op kx?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef on_air het volgende:
Het is trouwens wel briljant. Na de eerste schrikreactie ben ik nu toch wel een blij ei.
Telefonisch iedere week.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wanneer ben je te horen op kx?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |