Och, dat is ook maar relatief. Als ze hem niet continu 'Fred' zouden noemen, zou hij zijn eigen naam zelfs al lang vergeten zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef Sersjee het volgende:
Lekker is dat, Fred is on_air nu al vergeten!
Hij heeft een nieuw belspelmokkeltje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef Sersjee het volgende:
Lekker is dat, Fred is on_air nu al vergeten!
Hij wist niet meer dat dat spel gespeeld was...quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw belspelmokkeltje?
HLA.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij wist niet meer dat dat spel gespeeld was...
Nadat ze was uitgelachen wel ja.quote:
Vermeld dan ook even dat Fred d'r naam niet eens exact wistquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je werd weer besproken vanmiddag, iets met een happy ending
Ohjaquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Vermeld dan ook even dat Fred d'r naam niet eens exact wist![]()
Nondeju. Moet dus alle Fred uitzendingen volgen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je werd weer besproken vanmiddag, iets met een happy ending
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweh, prima. Dan kan ik altijd zeggen dat ik het niet was.
Niet!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een zeikplaat is die nieuwe van Pearl Jam inmiddels.
Volgens mij leest Ratz hier mee.Gisteren had hij het er over dat dj's van KX het massaal verkeerd zeggen omdat het verkeerd in de computer staat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:14 schreef Sersjee het volgende:
Pfff, die Hoebee weet nog steeds niet dat het Sweet Disposition is...
Vast.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:43 schreef Marc63 het volgende:I Love It When You Call
Een echte MetMichiel-klassieker. Zou het toeval zijn dat ik die vorige week nog aangevraagd heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |