Ik begreep dat ze al maanden uit elkaar zijn. Boulevard heeft er zelfs aandacht aan besteed. Of is iemand in mijn omgeving zeer helderziend....quote:Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef broer het volgende:
Margje Teeuwen start met de breakup-platen van Postman en Anouk, Stenders is onaangekondigd afwezig op 3FM - gaat het wel goed met die twee?
Dank je wel. Dat voedt de roddel heel mooi...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:13 schreef on_air het volgende:
Ik begreep dat ze al maanden uit elkaar zijn. Boulevard heeft er zelfs aandacht aan besteed. Of is iemand in mijn omgeving zeer helderziend....
Graag gedaan. Maar het is verwarrend. Zeker dat verhaal van die dope die hoogstwaarschijnlijk niet weet waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dank je wel. Dat voedt de roddel heel mooi...
En van deze zin begrijp ik dan weer niet zoveel.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef on_air het volgende:
Zeker dat verhaal van die dope die hoogstwaarschijnlijk niet weet waar hij het over heeft.
Dat mijn voeding voor jouw roddel ongegrond is, als jij er zo op reageert. Dat de gene, die dope, die me dat vertelde, gewoon niet weet waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef broer het volgende:
[..]
En van deze zin begrijp ik dan weer niet zoveel.
Jensen heeft een week of twee geleden ook zoiets geroepen, geloof ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze al maanden uit elkaar zijn. Boulevard heeft er zelfs aandacht aan besteed. Of is iemand in mijn omgeving zeer helderziend....
Hmm... Ik heb net even gegoogeld en kwam op deze bijzonder betrouwbaar uitziende site. Eigenlijk riep ik zomaar wat, maar kennelijk zijn er toch echt geruchten in die richting. Zou wel sneu zijn voor die twee.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jensen heeft een week of twee geleden ook zoiets geroepen, geloof ik.
Ik vind het ook helemaal geen leuk nieuws. Als roddel al niet en als het waar is al helemaal niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb net even gegoogeld en kwam op deze bijzonder betrouwbaar uitziende site. Eigenlijk riep ik zomaar wat, maar kennelijk zijn er toch echt geruchten in die richting. Zou wel sneu zijn voor die twee.
Dat vind ik wel okay.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Straks gaat rob ook nog naar radio 2
Ik heb voor mezelf een protocol opgesteld:quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:56 schreef on_air het volgende:
Moet ik m'n telefoon nou wel of niet opnemen.
In de basis volg ik deze richtlijnen ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf een protocol opgesteld:
1. De telefoon gaat. Actie: ik neem op.
2. De telefoon gaat niet. Actie: ik neem niet op en ga verder met waar ik mee bezig was.
Soms wijk ik er van af, maar als basis werkt het vrij redelijk.
Op die fiets. Ik vond het al zo'n rare vraag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef on_air het volgende:
[..]
In de basis volg ik deze richtlijnen ook.
In dit specifieke geval doelde ik meer op het onaangekondigd participeren aan een radioprogramma, door het opnemen van de telefoon.
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef on_air het volgende:
Is Stenders ook op vakantie bij KX?
De vraag staat nog steeds.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op die fiets. Ik vond het al zo'n rare vraag.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef Marc63 het volgende:
Is er weer iets mis gegaan bij KX? Je zou toch denken dat Veenstra wel te horen is binnen een kwartier.
Nou dat. Hoewel die eerste plaat in Reservoir Dogs voorkomt, dus dat had goed gekund.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:15 schreef themauster het volgende:
is dit wel de show van Michiel? het is zo stil en de muziek is ook niet qua Michiel
Als Kane zo langs komt hebben we zekerheid.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Nou dat. Hoewel die eerste plaat in Reservoir Dogs voorkomt, dus dat had goed gekund.
I'm goin' Natasja Froger on yo' ass: ik zeg DOEN!quote:
Wakker gebeld worden, toppie. Lekker hees, kunnen ze wel waarderenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
I'm goin' Natasja Froger on yo' ass: ik zeg DOEN!
Hees = geil. Werkt al-tijd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Wakker gebeld worden, toppie. Lekker hees, kunnen ze wel waarderen.
Maakt niet uit hoe hees je klinkt als je weer zo'n Oost-Duitslandverbinding hebt als de vorige keer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Wakker gebeld worden, toppie. Lekker hees, kunnen ze wel waarderen.
Dat is ook zeker waar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe hees je klinkt als je weer zo'n Oost-Duitslandverbinding hebt als de vorige keer.
quote:
Dat ie in België zit bij kabouter Wesley.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb het begin gemist, heeft Fred nog wat gezegd over Rob??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |