quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef Marc63 het volgende:
Is er weer iets mis gegaan bij KX? Je zou toch denken dat Veenstra wel te horen is binnen een kwartier.
Nou dat. Hoewel die eerste plaat in Reservoir Dogs voorkomt, dus dat had goed gekund.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:15 schreef themauster het volgende:
is dit wel de show van Michiel? het is zo stil en de muziek is ook niet qua Michiel
Als Kane zo langs komt hebben we zekerheid.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Nou dat. Hoewel die eerste plaat in Reservoir Dogs voorkomt, dus dat had goed gekund.
I'm goin' Natasja Froger on yo' ass: ik zeg DOEN!quote:
Wakker gebeld worden, toppie. Lekker hees, kunnen ze wel waarderenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
I'm goin' Natasja Froger on yo' ass: ik zeg DOEN!
Hees = geil. Werkt al-tijd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Wakker gebeld worden, toppie. Lekker hees, kunnen ze wel waarderen.
Maakt niet uit hoe hees je klinkt als je weer zo'n Oost-Duitslandverbinding hebt als de vorige keer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Wakker gebeld worden, toppie. Lekker hees, kunnen ze wel waarderen.
Dat is ook zeker waar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe hees je klinkt als je weer zo'n Oost-Duitslandverbinding hebt als de vorige keer.
quote:
Dat ie in België zit bij kabouter Wesley.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb het begin gemist, heeft Fred nog wat gezegd over Rob??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |