Het enige wat we volgens mij sindsdien nog hebben gehoord is dat Sophie Ellis-Bextor een paar keer is bevallen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast.
Zoals Michiel al zei, het blijft jammer dat dat tweede album zo tegenviel. Volgens mij heeft de band daarna ook niets nieuws meer uitgebracht...
Thnxquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:45 schreef broer het volgende:
Veel plezier met je iMac, Roel. Ik ben jaloers.
quote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent snel
Of mijn stream loopt iets achter
Blijf goedquote:Op zondag 29 november 2009 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
I Am The Passenger.
La la la la la.. lala la la, la la la la.. lala la la![]()
Klopt. Maar zolang hij nog in de lijst stond, hield ik hoop.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef TheZapster het volgende:
Hij was er al een tijdje niet op maan- en dinsdag toch?
Planningtechnisch zou het wel kunnen... Ze zijn in het land en hebben op die avond geen optreden...quote:Op woensdag 2 december 2009 17:52 schreef broer het volgende:
Hmm... Ik luister de podcast van RJ en Rhee (dinsdagochtend 07.00 - 09.00 uur, doen ze erg leuk, moet ik zeggen), en die zeggen dat Living Colour maandag in Downtown Café staat. Klinkt goed, maar daar is dus verder helemaal niets over te vinden. De KX-site én de Stairway-site zeggen allebei dat Waylon en Jess komen... Zou het een slechte grap zijn of zouden ze stiekem toch meer weten?
(Kwam RJ niet af en toe op FOK!? Misschien wil hij wel uitsluitsel geven.)
Ratz had het er vorige week ook al over en Fred zei er gisteren ook iets over.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:52 schreef broer het volgende:
Hmm... Ik luister de podcast van RJ en Rhee (dinsdagochtend 07.00 - 09.00 uur, doen ze erg leuk, moet ik zeggen), en die zeggen dat Living Colour maandag in Downtown Café staat. Klinkt goed, maar daar is dus verder helemaal niets over te vinden. De KX-site én de Stairway-site zeggen allebei dat Waylon en Jess komen... Zou het een slechte grap zijn of zouden ze stiekem toch meer weten?
(Kwam RJ niet af en toe op FOK!? Misschien wil hij wel uitsluitsel geven.)
Ja, dat had ik gezien. Maar waarom het dan niet gewoon in dat tourschema opnemen? (Of zouden de optredens waar je wél entree moet betalen nog niet uitverkocht zijn?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Planningtechnisch zou het wel kunnen... Ze zijn in het land en hebben op die avond geen optreden...
O, dat heb ik niet gehoord. Dan moet ik misschien toch maar eens naar Utrecht treinen...quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef TheZapster het volgende:
Ratz had het er vorige week ook al over en Fred zei er gisteren ook iets over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |