quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef Daniel1976 het volgende:
De avond waar ik met heel Nederland naar heb uitgekeken!
Spreekt voor jezelf jongmens.
En dat er vanmiddag maar een kudde mussen naar binnen mag vliegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
SPREEK VOOR UZELF NAZIBLOEM!
Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Domino Day op vrijdag de 13e, oh wat hoop ik toch dat die dikke Hans Kraaij struikelt als een ware America's Funniest Home Video papa en met zijn volle gewicht in een dominoveld van 100.000 stenen valt, alwaar vervolgens de aorta dusdanig beschadigt raakt dat slechts 3 van de 43 thema's om kunnen vallen en er uiteindelijk slechts 373.416 stenen ipv 4,8 miljoen omvallen!!!!
Zo dat lucht op
Nu moet je goeie tijde missen A.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef Adelante het volgende:
Ook echt de hele avond he!?! Van 19:30 uur tot laat
Ga door! dit topic wordt steeds beterquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.. Met een beetje geluk valt ie face down met zn grote tanden op het beton en blijft er een steentje in zijn luchtpijp hangen.
De spanning is niet te dragen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef Ethanolic het volgende:![]()
NIET te denken aan de medewerkers die er altijd zo ontzettend veel plezier aan beleven om het te bouwen!
En de spanning tijdens het spel, want sommige stukjes moeten nog gebouwd worden !! !!! !!1111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft trouwens toch wel de beveiliging getest he? Moet er niet aandenken dat een onverlaat stiekum de steentjes al om 15:30 omduwt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De spanning is niet te dragen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
dat dit mag in Nederland bedoel jequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De spanning is niet te dragen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
Ja en zelfs Popstars komt te vervallenquote:
Die spannung wird mir zufiel.....quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef Adelante het volgende:
Ook echt de hele avond he!?! Van 19:30 uur tot laat
WAAAAAT? Geen Joling op TV vanavond????quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en zelfs Popstars komt te vervallen
Volgens mij doen ze alleen reclame tijdens de aorta'squote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Die spannung wird mir zufiel.....
Wat als taidens die reclameblöckchen iets gebuurt?
Daar zou ik dus echt een voorwaardelijke straf van 2 maanden voor over hebben, als het me lukt om daar ongezien binnen te komen en die hele hal te thrashen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens toch wel de beveiliging getest he? Moet er niet aandenken dat een onverlaat stiekum de steentjes al om 15:30 omduwt.
Welke klappermongool huurt er nou nog films?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Olle. het volgende:
heb gelukkig een film gehuurd voor vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Al die verstandelijk beperkte bouwertjes die met traantjes in de oogjes moeten toezien hoe alles al omgedonderd was voor ze er waren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daar zou ik dus echt een voorwaardelijke straf van 2 maanden voor over hebben, als het me lukt om daar ongezien binnen te komen en die hele hal te thrashen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
TA DA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Commentaar van de verslaggeving:quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.. Met een beetje geluk valt ie face down met zn grote tanden op het beton en blijft er een steentje in zijn luchtpijp hangen.
Ook het lef om het op vrijdag de dertiende te durvenquote:
4.800.000 dominostenen staan klaar voor nieuw record
Op vrijdag 13 november zal blijken of het huidige wereldrecord van 4.345.027 vallende dominostenen wordt verbroken tijdens de avondvullende liveshow bij SBS 6. Domino Day 2009 zal door een nieuwe opzet en andere technieken zorgen voor een zeer bijzonder spektakel.
Het thema van deze elfde editie van Domino Day is The World in Domino; The Show with The Flow. Robin Paul Weijers en zijn team van 89 bouwers uit Europa hebben zeven flows van 34 bij 17 meter gebouwd waarin de vallende dominostenen op fascinerende wijze de zeven continenten in beeld brengen. Door de wijze van opbouw ontstaat er organisch domino. Wat dat precies inhoudt wordt pas onthuld tijdens de liveshow bij SBS 6, maar het unieke aspect van organisch domino is in ieder geval dat alle dominostenen in één vloeiende stroom omvallen. De kijker valt daardoor van de ene verbazing in de andere.
Wat is gebleven zijn de builders challenges die voor extra spanning en dynamiek zorgen. Dit jaar staan deze builders challenges in het teken van de vier elementen: water, lucht, aarde en vuur. Tot het allerlaatste moment zal het spannend blijven of het record van vorig jaar wordt overtroffen. Als de allerlaatste builders challenge niet gehaald wordt, zal een geheel veld van 500.000 stenen niet omvallen, waardoor een nieuw wereldrecord dan uitgesloten wordt.
De 17-jarige Jeroen de Meij uit Ter Aar –winnaar in de categorie speedbuilding van het open kampioenschap domino bouwen- krijgt vrijdag de eer om de eerste steen van de 4,8 miljoen dominostenen aan te tikken, die TV kijkend Europa aan de buis zullen kluisteren. Hij zal dat doen met behulp van een groot rad waarmee hij een aardbol in de eerste dominosteen moet rollen, zodat de ‘wereld in domino’ letterlijk vorm krijgt.
Vergeet de bellersvraag niet he? Waar is Hans Kraaij zojuist door om het leven gekomen?:quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Commentaar van de verslaggeving:
(..) Helaas heeft een scherp steentje de aorta van de ongelukkig ten val komende Hans volledig doorgesneden, maar de kracht van de straal bloed die daarbij ontstond heeft de aorta waar het vanavond om draait gelukkig kunnen redden. We kijken verder naar het spektakel, waar inmiddels de Builders Challenge van (..)
En dan Hans opzetten naast die mus in het museum.
Hey, die had ik al gemaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Adelante het volgende:
Of dat Alberto Stegeman de beveiliging komt testen en dan per ongeluk een steentje aanstoot: Dat dit kan in Nederland!!!!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Adelante het volgende:
Of dat Alberto Stegeman de beveiliging komt testen en dan per ongeluk een steentje aanstoot: Dat dit kan in Nederland!!!!
Oh sorry, maar ik lees de topics in KLB nooit integraal: te veel bagger.quote:
Ik kreeg - serieus - een vlaag van misselijkheidquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ook het lef om het op vrijdag de dertiende te durven![]()
Ahha, zo hou je het vol.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh sorry, maar ik lees de topics in KLB nooit integraal: te veel bagger.
Daar plannen ze toch altijd tijd voor in. dan heb je zo'n slinger, en wanneer die het steentje raakt, is de reclame afgelopen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze alleen reclame tijdens de aorta's
(waarom weet ik dit)
Net als heel SBS dus?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:48 schreef IHVK het volgende:
juliie weten het omdat het vroeger wel leuk was, toen het nieuw was enzo
Ik moest lollerenquote:
Ik davht dat jij zelf een vrouw was.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef Hetiszover het volgende:
Mijn vriendin wilde vanavond een gezellig romantisch avondje, maar daar heb ik toch maar even een steentje voor gestoken. Wat denkt ze wel nietOp Domino Day met je vriendin gezellig doen
Ik!quote:
Whehe serieus?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik davht dat jij zelf een vrouw was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Hetiszover het volgende:
Kan een modje even Voorbeschouwing #1 achter de TT zetten? Ik hoorde van PIRANiA dat hij al een OP klaar heeft voor vanavond.dit is toch het klaag live mee topic van vanavond. Een topic lijkt me zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Hetiszover het volgende:
Kan een modje even Voorbeschouwing #1 achter de TT zetten? Ik hoorde van PIRANiA dat hij al een OP klaar heeft voor vanavond.Of dat we hier dan ook zo een recordpoging doen, snelste een topic vol ofzo. Dat zou een leuke actie zijn!!!>?!>#!#@!1!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
dat wordt natuurlijk wel in het excuus verwerkt, mocht het fout gaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:28 schreef maxson het volgende:
Het is Vrijdag de dertiende....veel geluk met je domino shit![]()
![]()
is daar al een record van dan? En zo ja, post dan hier de gegevens eens?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of dat we hier dan ook zo een recordpoging doen, snelste een topic vol ofzo. Dat zou een leuke actie zijn!!!>?!>#!#@!1!!
Ga jij nog huren?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Olle. het volgende:
heb gelukkig een film gehuurd voor vanavond
IN HET EENENVEERTIGSTE TOPIEQ!! EINZ!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of dat we hier dan ook zo een recordpoging doen, snelste een topic vol ofzo. Dat zou een leuke actie zijn!!!>?!>#!#@!1!!
Net zoals in China, met van die grote veldenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef BorusBulldog het volgende:
Waarom zetten ze niet gewoon 20miljoen stenen weg? Dan is het altijd prijs
Waarom zetten ze die steentjes niet gelijk in een paar lange rijen? Zo zullen alle steentjes omvallen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef BorusBulldog het volgende:
1 steen op zetten daar 2 achter pleuren, en achter elk van die weer 2 neer zetten. Zo heb je maar 25 rijen nodig om 33 miljoen stenen om te laten pleuren. Voordeel van deze setup is dat het binnen paar seconden is afgelopen dus dat geen een TV station ook geen mogelijkheid om er reclame tussen te pleuren en na 1 minuut kun je weer doorgaan met je levenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef BorusBulldog het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:07 schreef Maisnon het volgende:
Heel Nederland heeft het erover!
Nu al het meest spreekmakende televisie event van het jaar
Nederland speculeert al maanden: zal het ze lukken?
Nederland zit aan de buis gekluisterd!
Wel zorgen dat je 200% loon krijgt. DOMINO DAY is gewoon officiele feestdagquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Saaaaab het volgende:
GODMILJAAR IK MOET VANAVOND WERKEN, TIJDENS DOMINO DAY!!!![]()
Beter gaat jouw topic weer open.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef Tabloid het volgende:
TS wil je misschien deze op overnemen?
Heel hard wegrennenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef Grimmjoww het volgende:
Wat nou als je daar de schoonmaker bent en perongeluk alles laat omvallen?
Dan geef je gewoon een moslim op de kop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef Grimmjoww het volgende:
Wat nou als je daar de schoonmaker bent en perongeluk alles laat omvallen?
OF 100 MILJARD MILJOEN!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Handschoen het volgende:
Ik hoop dat er een keer Chinezen of japanners komen die een veld vol met 1 miljard steentjes neerzet, alles in 1 keer laat omvallen als 1 blok. Dan zijn we hier ook voorlopig klaar mee
Je homo vriend?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:34 schreef Suusje-V het volgende:
Whoehoew, ik ga zeker kijken!
Mits mijn vriend dat ook wil dan
Alberto stegeman heeft een geheime sekte gevonden die het leuk vind om vogels te vermoorden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waar gaat dat over? Hallo kan iemand mijn inlichten wat er gaat gebeuren?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:49 schreef Ensaf het volgende:
4.800.000 stenen.
Zodat dan volgend jaar overal in lekker grote letters 5.000.000 kunnen zetten.
Zegt alles alquote:Hi and welcom!
This is my youtube domino accond! enjoy with the movies of domino day!
ø„¸¸„ø¤º°¨ ¸„ø¤º°¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„
¨°º¤ø„ ¸ Gerry Domino .¨°º¤ø„¸
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º „¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤ ©
Wie ben ik:
Hi i am Gerry Boxem i am a big fan of domino
enjoy withquote:
Hoe kan hij nou homo zijn als hij de vriend is van een meisje?quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:07 schreef Hetiszover het volgende:
Nance vertelde net in RTL Boulevard dat het bijna mis was gegaan met de verbindingsbruggen![]()
![]()
![]()
Spann0nd
Niemand, we posten gewoon hier!quote:
Jeuj.quote:
Niet die met wegmisbuikers crap toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wil jij misschien mijn OP plaatsen?
Nee dat is eruit gehaald.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet die met wegmisbuikers crap toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Toempf het volgende:
Normaal ben ik nooit zo destructief ingesteld, maar als ik die autistische bouwers zo bij elkaar zie, krijg ik zin om 's nachts met een Hummer dwars door de muur heen te ploegen en dan alles omver te rijden. En dan de volgende dag iedereen; mijn dominostenen, wat doe je?
Zo herkenbaar, helaasquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef Toempf het volgende:
Godver, ik heb geen idee waarom ik dit kijk. Ik wil gaan zappen, maar ik blijf gewoon kijkenHet programma houdt mij en de rest van Nederland in zijn greep
![]()
2100 gaan ze lopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Adelante het volgende:
Lopen die steentjes al of is het nog voorbeschouwing?
Volgens mij pas om 9 uur, ze zijn nu gezellig een spelletje aan het doen, dominotorentjes bouwen met Rebecca en Jeroen vd Boom.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Adelante het volgende:
Lopen die steentjes al of is het nog voorbeschouwing?
Een langere voorbeschouwing dan bij het voetbalquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij pas om 9 uur, ze zijn nu gezellig een spelletje aan het doen, dominotorentjes bouwen met Rebecca en Jeroen vd Boom.
Ze zullen er wel iets voor krijgen ja, maar niet veel. Helemaal naar Leeuwarden rijden voor zo'n pauperspelquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Karina het volgende:
Zouden ze daar nou geld voor krijgen, met dat spelletje mee doen? Ik kan geen andere reden verzinnen om met zoiets stoms mee te doen, je staat compleet voor lul met dat schortje.
quote:Ja, ik ga akkoord met de privacyverklaring en de
spelvoorwaarden. Tevens geef ik toestemming voor het gebruik van mijn emailadres en mobiele telefoonnummer door SBS en zorgvuldig door SBS geselecteerde partners om mij per email of SMS te informeren over interessante acties, prijsvragen, producten of diensten.
Lekker dan, niet dat ik mee zou doen, maar nu al HELEMAAL niet, wordt je platgebeld door verkopers.quote:
Bovenop die steentjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef sinadO het volgende:
jeroen vd boom moet echt doodgaan. Nu.
En dat mag van god?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:53 schreef koningdavid het volgende:
Wij (ik en huisgenoten) kijken het nu ook. Onder het mom van 'alles afzeiken maar wel blijven kijken.'
Ik denk dat Hij niet anders doet.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk dat Hij niet bestaat.
een held is hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Shoombak het volgende:
Wat een fucking autist de gast
HEEL EUROPA KIJKT!!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Adelante het volgende:
WAAROM IN HET ENGELS!?!???
Ja, net precies. De jankende bakvisjes komen aan het eind pas.quote:
Grote stofzuiger.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef koningdavid het volgende:
Je zal al die steentjes maar weer moeten opruimen.
Doen ze met bulldozers. De steentjes worden weer omgesmolten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef koningdavid het volgende:
Je zal al die steentjes maar weer moeten opruimen.
ja volgens mij welquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Jah het blijft SBS hé..
Maar word dit programma dus nu in meerdere landen live uitgezonden ?
Ik zit in Nederland, kijk via de satellietquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:17 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Wie zijn jullie presentatoren dan in belgie , of nouja bij vtm.
Oh bah, dat wordt morgen voetbal kijken, ik denk dat ik me terugtrek en ga gamen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:18 schreef Shoombak het volgende:
"Dit wordt voor Nederland de zwaarste beproeving in aanloop naar het WK"
Een freaking vriendschappelijke wedstrijd
In België was het commentaar: het is mislukt, maar het is dan ook een bijzonder moeilijke klus, je kunt er weinig tegen beginnenquote:
Ja, nu op sbs6.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef seetjai het volgende:
[..]
D'r was toch ook zoiets op tv gekomen, maar dat mislukte totaal![]()
Weet iemand dat nog
Ja die zocht ik eigenlijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef seetjai het volgende:
[..]
D'r was toch ook zoiets op tv gekomen, maar dat mislukte totaal![]()
Weet iemand dat nog
Turkije toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Ensaf het volgende:
Beweerde die presentator nu dat tulpen uit Hongarije komen?
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef Ensaf het volgende:
Toch leuk dat die Christofer nu eens een meisje mocht omhelzen.
de aorta loopt nog.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef Aethereal het volgende:
Aangezien ik, in verband met mijn gezondheid, de TV niet aan wil zetten, maar toch wil weten hoe het ervoor staat, vraag ik het hier maar: hoe staat het ervoor?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef Ensaf het volgende:
Toch leuk dat die Christofer nu eens een meisje mocht omhelzen.
volgens de berekeningen is het niet erg als er iets mislukt....quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef Aethereal het volgende:
Aangezien ik, in verband met mijn gezondheid, de TV niet aan wil zetten, maar toch wil weten hoe het ervoor staat, vraag ik het hier maar: hoe staat het ervoor?
Je moet gewoon alleen maar 1 groot veld neerzettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:04 schreef Ensaf het volgende:
De grap is ook: als ze het record koste was kost wilden halen, hoefden ze er alleen maar een paar van die moeilijke stukjes uit te halen. Kost een kwartiertje.
Ik zie die Robin Paul Weijers er voor aan dat ie bouwers te lijf gaat als er velden per ongeluk omgaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:05 schreef AncientSound het volgende:
Achgos, die Laura![]()
Ik krijg een beetje de kriebels van dat fanatisme, vooral van die coachhuuuuuu *ril*
Toch kijk ik
de enige reden die ik kan bedenken om mee te bouwen is dat je kans maakt op oost-europese pussy, anders blijf je met gezonde verstand wel thuis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:03 schreef Toempf het volgende:
Als ze dat record niet halen pleegt de helft van het bouwteam zelfmoord, stelletje labiele idioten bij elkaar
Of gewoon de hele zaal volproppen met 3 verdiepingen dominosteentjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:04 schreef Ensaf het volgende:
De grap is ook: als ze het record koste was kost wilden halen, hoefden ze er alleen maar een paar van die moeilijke stukjes uit te halen. Kost een kwartiertje.
Ik zie hem voor veel ergere dingen aan als straks blijkt dat 'ie weer een record heeft gevestigdquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zie die Robin Paul Weijers er voor aan dat ie bouwers te lijf gaat als er velden per ongeluk omgaan.
http://www.dominoday.nl/page/?item=aanmelden_bouwerquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef Ensaf het volgende:
Al toen ik vijf jaar oud was, was ik helemaal gek van domino.
Waar anderen de hele dag voetballen, kan ik mij elke dag een paar uur vermaken met dominostenen.
Domino Day is natuurlijk een hoogtepunt.
Het zou dan ook een droom zijn die uitkomt als ik een keer in het bouwteam zou mogen.
Ik zie et nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef Ensaf het volgende:
Heb Wikipedia even een handje geholpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/D-Day
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=D-Day&oldid=18961998quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef Ensaf het volgende:
Heb Wikipedia even een handje geholpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/D-Day
Dat is een beetje een antithese, want als je je registreert ben je 100% kansloos, dus maak je nooit kans op de prijzen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef GrigoriPerelman het volgende:
registreren om kans te kunnen maken op de prijzen
Wat slecht zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=D-Day&oldid=18961998
Ja, jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:13 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Tevens zal ik even een topicreddende poging ondernemen: zou je Nance nou geven of niet?
Ahhhh jammer, ik hou niet van sportkleding.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:11 schreef sniddiej het volgende:
[..]
http://www.dominoday.nl/page/?item=aanmelden_bouwer
Schrijf je in! voldoe je aan de voorwaarden?
En krijgt het daardoor alsnog een slotje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:20 schreef Ensaf het volgende:
En ik trouwens maar denken dat dit wel een slotje zou krijgen.
En nu wordt het mijn populairst KLB topic ooit!
Ik vermoed dat mannelijke bouwer eerder bij coach op bezoek gaatquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef GrigoriPerelman het volgende:
die gast krijgt pussy vanavond.
Ah builders challenge, ik verstond wilders challengequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef sniddiej het volgende:
3 keer al een NEE bij de builders challenge... LEUK BEDACHT WEER!
prachtig, hoop dat ze t niet halen!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef sniddiej het volgende:
3 keer al een NEE bij de builders challenge... LEUK BEDACHT WEER!
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:32 schreef Ensaf het volgende:
Ik zag die Australische berg.
Ben benieuwd of hij over backpackers begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |