quote:Ja, ik ga akkoord met de privacyverklaring en de
spelvoorwaarden. Tevens geef ik toestemming voor het gebruik van mijn emailadres en mobiele telefoonnummer door SBS en zorgvuldig door SBS geselecteerde partners om mij per email of SMS te informeren over interessante acties, prijsvragen, producten of diensten.
Lekker dan, niet dat ik mee zou doen, maar nu al HELEMAAL niet, wordt je platgebeld door verkopers.quote:
Bovenop die steentjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef sinadO het volgende:
jeroen vd boom moet echt doodgaan. Nu.
En dat mag van god?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:53 schreef koningdavid het volgende:
Wij (ik en huisgenoten) kijken het nu ook. Onder het mom van 'alles afzeiken maar wel blijven kijken.'
Ik denk dat Hij niet anders doet.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk dat Hij niet bestaat.
een held is hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Shoombak het volgende:
Wat een fucking autist de gast
HEEL EUROPA KIJKT!!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Adelante het volgende:
WAAROM IN HET ENGELS!?!???
Ja, net precies. De jankende bakvisjes komen aan het eind pas.quote:
Grote stofzuiger.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef koningdavid het volgende:
Je zal al die steentjes maar weer moeten opruimen.
Doen ze met bulldozers. De steentjes worden weer omgesmolten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef koningdavid het volgende:
Je zal al die steentjes maar weer moeten opruimen.
ja volgens mij welquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Jah het blijft SBS hé..
Maar word dit programma dus nu in meerdere landen live uitgezonden ?
Ik zit in Nederland, kijk via de satellietquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:17 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Wie zijn jullie presentatoren dan in belgie , of nouja bij vtm.
Oh bah, dat wordt morgen voetbal kijken, ik denk dat ik me terugtrek en ga gamen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:18 schreef Shoombak het volgende:
"Dit wordt voor Nederland de zwaarste beproeving in aanloop naar het WK"
Een freaking vriendschappelijke wedstrijd
In België was het commentaar: het is mislukt, maar het is dan ook een bijzonder moeilijke klus, je kunt er weinig tegen beginnenquote:
Ja, nu op sbs6.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef seetjai het volgende:
[..]
D'r was toch ook zoiets op tv gekomen, maar dat mislukte totaal![]()
Weet iemand dat nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |