Alberto stegeman heeft een geheime sekte gevonden die het leuk vind om vogels te vermoorden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waar gaat dat over? Hallo kan iemand mijn inlichten wat er gaat gebeuren?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:49 schreef Ensaf het volgende:
4.800.000 stenen.
Zodat dan volgend jaar overal in lekker grote letters 5.000.000 kunnen zetten.
Zegt alles alquote:Hi and welcom!
This is my youtube domino accond! enjoy with the movies of domino day!
ø„¸¸„ø¤º°¨ ¸„ø¤º°¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„
¨°º¤ø„ ¸ Gerry Domino .¨°º¤ø„¸
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º „¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤ ©
Wie ben ik:
Hi i am Gerry Boxem i am a big fan of domino
enjoy withquote:
Hoe kan hij nou homo zijn als hij de vriend is van een meisje?quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:07 schreef Hetiszover het volgende:
Nance vertelde net in RTL Boulevard dat het bijna mis was gegaan met de verbindingsbruggen![]()
![]()
![]()
Spann0nd
Niemand, we posten gewoon hier!quote:
Jeuj.quote:
Niet die met wegmisbuikers crap toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wil jij misschien mijn OP plaatsen?
Nee dat is eruit gehaald.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet die met wegmisbuikers crap toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Toempf het volgende:
Normaal ben ik nooit zo destructief ingesteld, maar als ik die autistische bouwers zo bij elkaar zie, krijg ik zin om 's nachts met een Hummer dwars door de muur heen te ploegen en dan alles omver te rijden. En dan de volgende dag iedereen; mijn dominostenen, wat doe je?
Zo herkenbaar, helaasquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef Toempf het volgende:
Godver, ik heb geen idee waarom ik dit kijk. Ik wil gaan zappen, maar ik blijf gewoon kijkenHet programma houdt mij en de rest van Nederland in zijn greep
![]()
2100 gaan ze lopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Adelante het volgende:
Lopen die steentjes al of is het nog voorbeschouwing?
Volgens mij pas om 9 uur, ze zijn nu gezellig een spelletje aan het doen, dominotorentjes bouwen met Rebecca en Jeroen vd Boom.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Adelante het volgende:
Lopen die steentjes al of is het nog voorbeschouwing?
Een langere voorbeschouwing dan bij het voetbalquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij pas om 9 uur, ze zijn nu gezellig een spelletje aan het doen, dominotorentjes bouwen met Rebecca en Jeroen vd Boom.
Ze zullen er wel iets voor krijgen ja, maar niet veel. Helemaal naar Leeuwarden rijden voor zo'n pauperspelquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Karina het volgende:
Zouden ze daar nou geld voor krijgen, met dat spelletje mee doen? Ik kan geen andere reden verzinnen om met zoiets stoms mee te doen, je staat compleet voor lul met dat schortje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |